Loading...
nl

aarden

karda
karda nov 23 '10
Ik las net een stukje
Als je niet geaard bent wanneer de kracht toeneemt, zou je de 'verbinding' met de grofstoffelijke realiteit kunnen verliezen. Je loopt het risico de focus te verleggen naar de hogere dimensies. De 'reizen' kunnen steeds hoger reiken, met het risico de planeet te verlaten.

het risico de planeet te verlaten (om niet meer terug te keren)
wat bedoelen ze daar precies mee?
Delen:
Iverinn
Iverinn nov 23 '10
Ik ben geen exper maar wat ik zelf heb mee gemaakt is dat je ziel los komt van je lichaam en je niet in je lichaam meer zit en je als een futloze zombie op aarde rond wandelt. Je voelt alles minder intens zoals het horen zou. Dat is denk ik wat ze er mee zouden kunnen bedoelen, inmiddels zit ik gelukkig goed geaard in mijn lichaam.

Maar nogmaals dit is wat ik ervaren heb en mijn visie, ik kan de plank mis slaan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs,

Iverinn.
Cialara
Cialara nov 23 '10
Ik heb de planeet meermalen "verlaten" via zielsreizen, maar ben altijd in mijn geaarde lichaam gebleven tegelijk. Dus dat heeft volgens mij niet heel veel met elkaar te maken.

Wat ik wel merk als ik met energie werk en wanneer ik reis, dat het aarden nodig is om bepaalde energieén af te laten vloeien naar de aarde. Daarnaast merk je het als je niet geaard bent, doordat je dan lichamelijk klachten krijgt (ik wel tenminste, ik weet niet hoe anderen dat ervaren).

Het is ook nog eens gewoon lekker om te aarden, om je zeker te voelen en de warmte en liefde van moeder aarde te ervaren smile
karda
karda nov 23 '10
Wat ik wel meemaak tijdens de uittredingen dat ik ver kan reizen maar ik kom altijd weer terug maar dan reis ik met mijn astrale lichaam ik voel hoe ik zelf blijf liggen en met mijn astrale lichaam eruit ga. het is wel een verrassing elke keer hoor, ik weet nooit wanneer het gaat gebeuren het gebeurd dan ineens.

Iverinn, dat wat je beschrijft dat ken ik wel van mijn dochter die heeft dat ook heel erg gehad, dat ze het gevoel had er nooit echt te zijn.

Dat is waar je kan het goed voelen in je lichaam als je je aardt

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki