ik ben helemazal niet boos,het zou alleen de zoveelste teleurstelling zijn maar goed,ik ben dus niet uitnodigend dat is dan maar zo,ben mijn weg kwijt dus ga ik geen hele toedracht geven omdat ik zelf aan alles twijfel.Maar genoeg energie erin gestoken.Jij kan niet voor mij praten,jij weet immers niet wat ik al heb doorstaan.Dat is niet weinig.Maar ik heb al begrepen dat ik geen antwoorden moet verwachten.
Els
Je bent je weg kwijt , en je twijfelt! en je hebt al zo veel doorstaan.
Het goeie is nu dat je wéét dat je ze kwijt bent. Dat betekent dat je wel eerst op die weg zat, toch?
Of dat je weet dat de weg die je wandelde niet de weg was die bij je paste...je schrijft ook "ben MIJN weg kwijt"
dus was je de weg van iemand anders aan het volgen, denk ik dan...
Dat is iets dat je stikke en stikke beu bent! En dat is juist heel goed!
want teleurstelling na teleurstelling, hoe rot ook, kan alleen maar zorgen dat je nu wél op Jouw juiste weg komt! volgens mij zit je daar trouwens al op..
Je hoeft alleen maar oude pijnen en situatie's loslaten.
Oudere herinneringen de rug toe keren, afscheid nemen van een berg verleden, en misschien zelfs een deel van jezelf die steeds maar weer in herhaling valt, hopende op ik weet niet wat!
Maar als je niet op je juiste weg bent, kan je blijven hopen en hopen.... en teleurgesteld zijn, want daar is het niet te vinden! Het geluk is alleen te vinden op jouw unieke weg!
veel liefs van me,
Tinne