Loading...
nl

grappige kaart

bloempje
bloempje nov 22 '10
hallo allemaal,
vorige week iets heel grappigs, ik dacht ik trek eens een kaartje via internet een elvenbodschap kaart van dooreen virteu, ik had er niet te veel vertrouwen in want ja het blijft internet en gewoon een programmatje. welke kaart trok ik? nou....... zwangerschap, ik denk zie je wel grapjas ik geloof er geen snars van en zei het nog tegen manlief, die gelooft zoiezo niet in kaarttrekken. dus ik dit weekend een test gedaan want ja het was wel mogelijk. en wat denken jullie....... Ja ik ben echt zwanger, kwam er wel op een hele vreemde manier achter lol, dus ook de internetkaartjes zijn betrouwbaar genoeg kennelijk LOL:)

nu nog hopen dat het dit keer wel op de juiste plek zit.
Liefs Bloempje
Delen:
Mimosa
Mimosa nov 22 '10
Gefeliciteerd!!!!!!!!! Wat een mooi nieuws.
Ik heb ook niet zo'n vertrouwen in die kaartjes op internet, maar blijkbaar zijn er sommige toch betrouwbaarder dan ik dacht. Of misschien heeft het wel hulp gekregen om je het nieuws te vertellen. In elk geval ontzettend leuk voor jullie dat je zwanger bent.
karda
karda nov 22 '10
Hoi Bloemple,

Dat is inderdaad apart om er zo achter te komen, het was toch echt de kaart voor jou op dat moment. van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, hoeveel weken ben je nu zwanger?

ik zal voor je duimen dat alles deze keer allemaal goed voor je gaat.

lieve groetjes karda
bloempje
bloempje nov 22 '10
we zijn nu dan officieel 4 weken erg pril dus, dus er kan nog vanalles fout gaan maar toch voelt het dit keer wel goed.
dat in tegenstelling tot de vorrige keer.

maar de tijd zal het leren:)

Liefs Bloempje
Iverinn
Iverinn nov 22 '10
Gefeliciteerd!
Eruan
Eruan nov 24 '10
Bijzonder bloempje! Gefeliciteerd!
karda
karda nov 25 '10
Hoi Bloempje,

Hoe voel je je Bloempje? Heb je nog last van misselijkheid?

liefs karda
Tinne
Tinne nov 25 '10
gefeliciteerd Bloempje.. heel fijn nieuws!!
Rie
Rie nov 26 '10
Gefeliciteerd Bloempje wat leuk en ook zo grapig van die kaart.
bloempje
bloempje nov 27 '10
en ik kan bij deze ook melden dat het kindje op de goede plek zit zoals mijn gevoel al zei en ik ben uitgerekend rond 29 juli 2011

Liefs Bloenmpje
karda
karda nov 27 '10
Heel goed nieuws Bloempje leuk hoor zo in de zomermaand, lekker weer kan je lekker buiten wandelen.

liefs karda
landa
landa dec 5 '10
Van harte gefeliciteerd!
Tja ook ik had ook geen vertrouwen in internet kaartje trekken...toenik de de aartsengelen kaart trok verwees deze mij naar naar holische genezing en google dus en kreeg alleen merudi gegoogeld en kwam idd op t juiste moment dat ik t t hardst nodig op t juiste plek waar ik warm onthaalt werdt en me thuis voeldde op t juiste plek op de juiste tijd met de juiste mensen....waardoor ik mijn les kon dragen.
Lieve groet Lanneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki