Loading...
nl

kristallen schedels

karda
karda nov 21 '10
Ik ben benieuwd of iemand mij iets meer kan vertellen over kristallen schedels en hun werking. of dat iemand er ervaring mee heeft

groetjes karda
Delen:
admin
admin nov 21 '10
Vraag maar raak smile
karda
karda nov 21 '10
Ik was gisteren op een beurs en toen kwam ik in aanraking met kristallen schedels ook kleinere, het was eigenlijk welke schedel jou ,,riep,, of welke jou aantrok, nu heb ik zelf een schedel gekocht ik vond het een hele mooie, het is gemaakt van obsidiaan, en ik zag een kleintje voor om je nek en die mij toen aantrok was zo´n mooie met een hele mooie kleur aqua aura heet de steen, wat ik er van begrijp is dat je contact kan gaan maken met de schedels, en dat je door obsidiaan, ook angsten, trauma´s, blokkades aan het licht kan brengen en er een verwerkingsproces kan plaatsvinden. ik had hem vannacht op mijn nachtkastje gezet, en eigenlijk begon ik gelijk weer te dromen over mijn fobie, ook een grote angst, en dat zijn mieren, ik ging een huis kopen in Australie en het huis zat echt helemaal vol met mieren ik besloot het huis toch niet ge kopen want ze liepen echt overal, bah.
Heb jij ervaring met kristallen schedels, ik las dat je ze ook goed kan gebruiken bij meditatie en healing
admin
admin nov 21 '10
Je kan elke kristal gebruiken bij meditatie.
Voor healing zou ik naar de eigenschappen van de kristal kijken, en ook naar de persoon die je wil behandelen, mensen reageren iedere keer anders op kristallen dus niet zomaar kristallen gaan gebruiken.

Mijn kristallen roepen mij ja, haha, ik heb een rozekwarts schedeltje, een dame.
Dat is mijn enige schedeltje, ik vind ze echt veel te duur op beurzen en in winkels.
Via Amerikaanse sites kun je ze echt zowat voor de helft krijgen als wat je in nederland betaald.

Obsidiaan is een heftige steen, neem hem niet de hele dag bij je.
karda
karda nov 21 '10
Nee dat las ik al over de obsidiaan, dat de steen zeer krachtig kan werken, ik heb nog nooit wat besteld via internet uit amerika, maar als het zoveel scheelt,is het het overwegen waard als ik er misschien nog eens wil kopen. volgens die dame daar op de beurs, kan je de naam van het schedeltje door gaan krijgen, heb jij dat ook al gekregen?
admin
admin nov 21 '10
Nee, geen naam, ik weet alleen dat ze vrouwelijk is.
Via trancereizen is het vrij makkelijk om in je kristal te komen en dan zou je eventueel op die manier de naam kunnen doorkrijgen.
Ik zou het aan een vriendin van me kunnen vragen hoe de beschrijving van de reis is, dan kun je hem eventueel ook doen.

Ik vind kristallen schedels erg mooi, maar vind de kleine rozekwarts voor mijzelf genoeg, de losse stenen zijn voor mij minder *dwingend* dan de schedels.
Schedels vragen veel aandacht en ik heb het druk genoeg, die tijd komt nog wel wink
karda
karda nov 21 '10
Als je het aan je vriendin zou willen vragen graag, ben benieuwd of ik dan de naam door zou kunnen krijgen via de trancereis.ik ben zeker van plan er aandacht aan te geven, het is niet de bedoeling dat je hem ergens in een kastje gaat zetten.
Alvast bedankt voor het vragen.

groetjes karda
admin
admin nov 21 '10
karda
karda nov 21 '10
Ja dank je daar heb ik wel wat aan.

groetjes karda
fashionfans
fashionfans apr 25 '11
dont understand ,just can speaking english
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '11
Toevallig? Karda, heb ik gisteren dit geschreven:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...html#Post117032
Ariel
Ariel mei 6 '11
Ja obsidiaan kunnen dergelijke angsten en emoties naar boven halen.
Een vriendin van me is bezig met het verwerken van het overlijden van haar vader en ik gaf haar een sneeuwvlok obsidiaan deze werkt minder heftig dan de zwarte.
Ze legt het thuis op de tafel en dezelfde avond nog stort vriendlief zijn hart uit bij d'r.
Ze verteld me dit en ze vertelde het omdat ze dit niet van hem kent.
Dus ik vroeg haar waar ze de steen had neer gelegd.
Ze reageerde verbaasd en vertelde op de tafel.
Dus ik begin te lachen en zeg: nou die steen werkt goed.
Toen snapte ze waarom ik daar ineens aan dacht.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 7 '11
Dit topic is echt helemaal nieuwe info voor mij:D
Wil het even laten bezinken.
Vind het best wel abstract en bijzonder:D
Groene_heks
Groene_heks mei 8 '11
Ik heb zelf een klein schedeltje van rozekwarts, de grote vind ik mooi maar zo heftig dat ik die nog niet in huis wil.
Misschien ooit smile
Emuca
Emuca mei 8 '11
Om eerlijk te zijn: ik vind ze heel eng.
AngelClear
AngelClear mei 8 '11
Ik neem terug wat ik hier had neergeschreven wegens totale misinterpretatie van mijn woorden.
Groene_heks
Groene_heks mei 8 '11
Quote:
Kristallen zijn mijn beste vrienden en is een grote hobby eigenlijk. Ik behandel die met grote voorzichtigheid en respect. Ze intigreren mij enorm.


Hoe verklaar je deze uitspraak dan AngelClear?
Dat strookt totaal niet met wat je hierboven schrijft.
Dood en nieuw leven zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, zonder dood geen leven en zonder leven geen dood.
Groene_heks
Groene_heks mei 8 '11
Lieve AngelClear, je doet een beetje paranoide, het is een gewone vraag, niet iemand pakken zoals jij het ziet.
Kristallen worden niet gegoten, kristallen worden bewerkt.
Ik begrijp jouw aversie niet van schedels, je hebt er zelf een.
Ik probeer je alleen maar te begrijpen thats all.

Kristallen schedels zijn prachtig in mijn ogen, echter de energie is zo sterk dat ik er dizzy van word dat is mijn aversie maar niet de vorm.
Dat de vorm voor dood en andere afschuwelijke dingen staat is ons door de maatschappij wijs gemaakt en wij schaapjes volgen braaf de meute.
Net als de swastika, iedereen vind het een afschuwelijk teken, het is een heel oud en mooi symbool eigenlijk smile

En even voor de goede orde, ik weet echt niet wat jij denkt wink
gast
gast mei 8 '11
Hoe kan iemand een heel antwoord weghalen zonder dat daar een spoor van overblijft? Tussen de twee antwoorden van Groene heks zat nog een antwoord van AngelClear.....?!
Serenity
Serenity mei 8 '11
Quote:
Net als de swastika, iedereen vind het een afschuwelijk teken, het is een heel oud en mooi symbool eigenlijk

Jaaa die heb ik dus even opgezocht, grappig en afstotend kan je het vinden maar was van origine …nou ja lees het zelf maar, erg mooi hoor!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki