Hoi,
Ik zal ook je foto lezen. Ik heb nog niets gelezen van wat hierboven staat om niet bevooroordeeld te zijn. Als er dus dingen dubbel staan, dan kan dat goed. Graag hoor ik wat er wel en niet klopt.
Ik zie iemand die erg verzorgend is. Voor zichzelf, maar ook voor anderen. Je kan er echt plezier uit halen als andere mensen het naar hun zin hebben. Dit zorgt er wel eens voor dat je niet zoveel tijd voor jezelf hebt, maar ik denk dat je dat niet zo erg vindt.
Jij bent echt een gezelligheidsdier. Als er veel gelachen wordt, dan is het goed.
Je hebt een warm en groot hart, waarin je veel liefde voor iedereen bewaard. Je bent zachtaardig en kan echt geen pijn doen. Mensen die andere mensen bewust kwetsen, snap jij echt helemaal niets van.
Soms zou je wat meer uit je eigen wereldje mogen komen. Als het druk wordt, of je snapt het niet meer zo goed, kan je "wegvallen". Het is een soort bescherming van vroeger uit. Ik heb het idee dat je jezelf dit aangeleerd hebt, op het moment dat je denkt gekwetst te worden. Ben jij vroeger veel gekwetst? Misschien door een vader of moeder of een ander familielid?
Ik weet niet of je op dit moment werkt of een baan hebt, maar ik kreeg net de indruk dat je het helemaal niet naar je zin hebt op je werk. Enig idee waar dit vandaan komt?
Mocht je daar niet al werken, of daar over aan het nadenken zijn, ik denk dat de zorg echt iets voor jou is. Jij haalt zoveel voldoening uit het helpen van mensen, dat ik denk dat dit echt iets voor jou is.
Ok, dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat je ervan vindt.