Loading...
nl

wil iemand mijn foto lezen?

een mama
een mama mei 26 '07
hoi wil iemand mijn foto lezen?

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1022
Delen:
Kim1
Kim1 mei 27 '07
Ik ben in een zondagochtendfotoleesmood, geloof ik. Okay, gaattie. Eerste dat ik krijg is dat jouw omgeving op dit moment erg turbulent en druk is. Er is op dit moment heel erg veel gaande met mensen in jouw directe omgeving. En daar heb je heel wat mee te stellen. Het zijn tijden met erg veel spanningen, speelt zich dit af op familiegebied of iets met vader / kind (eren). Moeilijk voor jou om er je weg in te vinden en je voelt je er door te neer gedrukt of gepakt. Kan het niet omschrijven, alsof je niet weet hoe je dit allemaal in godsnaam aan moet pakken in goede banen moet leiden.

Het vergt erg veel energie in ieder geval. Ik ga even niet verder. Dit is te persoonlijk denk ik.

Kimm
een mama
een mama mei 27 '07
wauw, je hebt een goeie ochtend...
ik heb bewust nog niet veel verteld op de site zodat het niet zomaar gelezen kan worden, ik wilde toch wel eens weten wat je kan lezen van een foto.
met het vader ding kunnen 2 dingen zijn, mijn vader is vorig jaar overleden en dat was 2 weken voor de geboorte van mijn dochtertje, hij zei op zijn sterfbed dat ik een pracht van een dochter zou krijgen en niemand (zelfs wij niet ) wist wat wij kregen.
sindsdien heb ik het gevoel dat mijn vader vaak bij ons is.
mijn vriend zijn dochter doet ontzettend moeilijk tegen mij en dat was wel eens anders en daar zit hij en ik natuurlijk ook ontzettend mee.
maar complimenten hoor!!
groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '07
Hoi,

Ik zal ook je foto lezen. Ik heb nog niets gelezen van wat hierboven staat om niet bevooroordeeld te zijn. Als er dus dingen dubbel staan, dan kan dat goed. Graag hoor ik wat er wel en niet klopt.

Ik zie iemand die erg verzorgend is. Voor zichzelf, maar ook voor anderen. Je kan er echt plezier uit halen als andere mensen het naar hun zin hebben. Dit zorgt er wel eens voor dat je niet zoveel tijd voor jezelf hebt, maar ik denk dat je dat niet zo erg vindt.

Jij bent echt een gezelligheidsdier. Als er veel gelachen wordt, dan is het goed.

Je hebt een warm en groot hart, waarin je veel liefde voor iedereen bewaard. Je bent zachtaardig en kan echt geen pijn doen. Mensen die andere mensen bewust kwetsen, snap jij echt helemaal niets van.

Soms zou je wat meer uit je eigen wereldje mogen komen. Als het druk wordt, of je snapt het niet meer zo goed, kan je "wegvallen". Het is een soort bescherming van vroeger uit. Ik heb het idee dat je jezelf dit aangeleerd hebt, op het moment dat je denkt gekwetst te worden. Ben jij vroeger veel gekwetst? Misschien door een vader of moeder of een ander familielid?

Ik weet niet of je op dit moment werkt of een baan hebt, maar ik kreeg net de indruk dat je het helemaal niet naar je zin hebt op je werk. Enig idee waar dit vandaan komt?

Mocht je daar niet al werken, of daar over aan het nadenken zijn, ik denk dat de zorg echt iets voor jou is. Jij haalt zoveel voldoening uit het helpen van mensen, dat ik denk dat dit echt iets voor jou is.

Ok, dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat je ervan vindt.
een mama
een mama mei 29 '07
ja ook jij zit goed!
ik kan intens gelukkig zijn als mijn vriend en kinderen gelukkig zijn.
zelf zit ik wel in de knoop met vanalles heb een soort straatvrees, dat heb ik allang maar ben nu in therapie en probeer het te overwinnen.
ik kan niet tegen drukte...
ik probeer idd altijd iedereen te verzorgen, ik werk op dit moment alleen thuis, lekker voor mijn gezin, ik heb namelijk 4 kids waarvan de kleinste pas 1 is.
mijn vader heeft vroeger wel wat kwetsende dingen gezegd en mijn moeder is erg kritisch naar mij toe, terwijl ik altijd mijn best doe in alles, bij elk dingetje wat ik verkeerd doe krijg ik weken te horen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '07
Probeer je over je kwetsbaarheid heen te zetten. Jij hoeft niet steeds de slachtoffer rol op je te nemen. Geniet gewoon je leven, en kies ook eens voor jezelf. Je zal zien dat het leven dan een stuk makkelijker voor je wordt. Heb je er ooit over nagedacht, dat de oorzaak van je straatvrees misschien wel komt vanwege het feit dat jij persee niet gekwetst wilt worden? Zet je over deze angst van vroeger heen, en je straatvrees zal ook een stuk minder worden. Normaal weet ik dat niet zo zeker, maar bij jou heb ik er een heel goed gevoel over!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki