Loading...
nl

fel licht in de slaapkamer

Alice
Alice mrt 9 '06
vorige week werd ik s'nachts wakker van een fel licht, ik keek om me heen maar zag niets, alleen een fel licht met daarin een zwarte waas, ik kon in eerste instantie hier niets van maken en het verdween ook na een paar minuten weer, nu had ik gisteren weer dezelfde ervaring alleen zag ik nu heel duidelijk de geslate van een vrouw, deze vrouw sprak tegen me in een taal die ik absoluut niet ken, maar na een poosje kon ik in dezelfde taal tegen haar terug spreken en we voerden een gesprek. ze verdween na een poosje weer, ik weet zeker dat ik niet droomde want ik ben na die tijd heel bewust een sigaret gaan roken. ik was absoluut niet bang op dat moment maar ik weet niet wat ik er van moet denken of wat het betekende, kan iemand mij die uitleggen!!!?
Delen:
Riaction
Riaction mrt 9 '06
Hoi,

Ik vindt het heel fijn voor je dat je niet bang was. Meestal betekend het ook dat je voor deze mevrouw ook niet bang hoeft te zijn. Ze wil je misschien een boodschap meegeven of ze heeft je hulp nodig.

Ik hoop dat je het hele gesprek nog uit je hoofd weet of dat je het ergens bent gaan op schrijven. Want soms zegt het je in eerste instantie niks maar als je het later terug leest kun je het misschien relateren met iets wat gebeurt is of gaat gebeuren.

Heb je ooit eerder zoiets meegemaakt? Ik bedoel niet dat je duidelijk iets gezien hebt maar misschien een gevoel!?

Ik hoop voor je dat je dit als een gave beschouwd, want niet iedereen staat hier open voor.

Heel veel liefs, [beerchug]
Alice
Alice mrt 9 '06
hai,

nee dit is de eerste keer dat ik zoiets mee maak of ervaar, ik weet niet goed hoe ik het moet beschouwen of wat ik er mee moet doen, ik heb het ook niet op geschreven laat staan onthouden, wel jammer, ik hoop dat het nog eens gebeurt, dan kan ik misschien vragen wat ik voor haar kan doen.. we zullen zien!
Riaction
Riaction mrt 9 '06
 Quote:
Origineel van Alice:

ik hoop dat het nog eens gebeurt , dan kan ik misschien vragen wat ik voor haar kan doen.. we zullen zien!
Ik vind dit heel erg knap van je , dat je dit zegt. Dit betekend denk ik dat je het fijn vond met haar een gesprek te voeren.

Het klopt wat je zegt: ik weet niet hoe ik het moet beschouwen of wat je er mee moet.
TIP: Vraag het aan deze mevrouw , mocht ze je weer eens komen bezoeken en leg een pen en papier naast je neer.

Veel suc6 en laat het ons weten als ze weer op visite komt.

Doe de groetjes van mij ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 12 '06
Hoi Alice,

Bedankt voor je verhaal. Ik ben het helemaal met Ria eens. Het feit dat je er niet bang voor bent, geeft denk ik al voldoende aanwijzing dat je er klaar voor bent om de volgende fase van je leven in te gaan. Ik hoop dat je aan deze website / forum iets zult hebben. Wij staan altijd open om je van raad te voorzien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki