Loading...
nl

Foto DOminic

Justme1808
Justme1808 nov 16 '10
hallo lezers!
na mijn foto eerder te hebben laten lezen op dit forum(anderhalf jaar geleden ongeveer)waaruit dingen naar voren kwamen die mij stijl achterover lieten slaan.

wou ik vragen of jullie mijn foto nog eens zouden willen lezen(vandaag gemaakt 16-11-10)

ben zeer benieuwd wat jullie mij kunnen vertellen.



mvg DOminic
Delen:
Justme1808
Justme1808 nov 17 '10
wie kan/durft?
admin
admin nov 20 '10
Hallo Dominic,

Allereerst voel ik verdriet bij je en dat je tot nu toe niet een heel makkelijk leventje hebt.
Ik zie een persoon en dat ben jij die erg gevoelig is en waarbij je emoties aan de oppervlakte komen.
je bedekt ze met een klein laagje onaangedaanheid maar daar prik ik wel door heen.
Desondanks dat ben je een sterke jongen en vooral nuchter je gaat recht op je doel af en laat je niet verleiden tot rare dingen.
je houd de dingen ook simpel en overzichtelijk voor jezelf, en ook in kontakt met anderen ben je duidelijk.
Ik voel dat je een vraag hebt over de toekomst die je eventueel met iemand anders wilt gaan delen.
Nu zie en ervaar je dat nog als erg ver weg en ver van jezelf af.
Het is net alsof het nu nog niet bij je past en alsof je er zelf nog niet aan toe bent om die vermenging aan te kunnen met iemand anders.
Hoewel je er in je gedachten wel mee bezig bent.
Het leven zit soms raar in elkaar en ik denk dat je het wel herkend.
Ben je tevreden met je leven nu?
Ik krijg de indruk dat je dat niet helemaal bent en wel nadenkt over een verandering in de relationele sfeer.
Je hebt iemand nodig die achter je gaat staan.
En waar je op terug kunt vallen, dat heb je nog niet ervaren in je leven maar dat is wel wat je nodig hebt om een gevoel van zekerheid te ervaren in jezelf, en dit te kunnen opbouwen.

Ik zal voor je bidden en vragen om die engel op je pad te laten komen.
Dit kan in vele vormen komen dus sta open voor zo iemand en verwacht een hulp van boven gestuurd.
Neem de tijd om te groeien en doe het in jouw eigen tempo.
Jouw leven is geheel en al jouw zaak en laat je niet teveel in met hoe anderen denken dat jij je leven moet leven.
Maak geen haast met je groei maar doe het stapje voor stapje.
Ik ga je nu iets geks zeggen.

Koop eens een kledingstuk in het oranje bv een vest of zo.

Ik weet niet of je al oranje draagt, maar het is een kleur die bij je past en je levenlust geeft.
Je kan wel een beetje oranje gebruiken dus ik ben benieuwd.

Verder zie ik je als een rustig aardig persoon die wars is van opsmuk.
Je hebt zoiets van doe maar gewoon.

Let je een beetje op wat je eet af en toe wat groenten en fruit eten hoor, is voor je gezondheid beter.

dit was het wel een beetje ik hoor graag wat je van de lezing vind.

groetjes en liefs van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki