Loading...
nl

Hallo allemaal

Iverinn
Iverinn nov 15 '10
Hoi ik ben 22 jaar, een jongen en bezig met het engelen bestaan.
Core heeft me geholpen op dit forum te komen.

Mijn doel hier is mensen ontmoeten die zich ook bezig houden met het engelen bestaan en ervaringen delen.
Verder wil ik proberen mensen zo goed mogelijk te helpen als ik kan.

Wat ik te delen heb,
vanaf een jaar of 15 werd ik mij bewust van energiën,
dit dankzij een vriend voor het leven. Ik ben samen met hem een reiki cursus gaan volgen. waardoor ik zelf bewuster werd. Er is een taal die ik spreken kan zonder te weten wat deze nu echt betekend,
ik typ de woorden vanuit mijn hart. Sinds 2 jaar geleden heb ik ontdekt dat ik een vleugel chakra heb en dat ik mensen kan helpen door middel van het leggen van een zielenconnectie,
ook ben ik instaat op een bepaalde manier uit mijn lichaam te treeden. Ook droom ik geregeld dat ik vlieg of in gevecht ben als engel zijnde.

Ik zie vol verwachting reacties te gemoet van mensen die zich hierin herkennen of vragen hebben of zelf iets te delen hebben.

Groetjes Timo / Iverinn
Delen:
Islandlady
Islandlady nov 16 '10
Welkom op Merudi Timo!!

Groetjes Islandlady
karda
karda nov 16 '10
Welkom Timo,

Heel mooi dat je dat ontdekt hebt, ik heb zelf ook veel aan de engelen. ik leg de kaarten van Doreen Virtue, daar krijg je ook zulke mooie boodschappen van de engelen. En uittredingen heb ik zelf ook, alleen het is altijd een verrassing wanneer het mag gebeuren, wat ik ook als iets heel moois ervaar.

Voel je welkom op het forum

groetjes Karda-Karin
Beschermengel
Beschermengel nov 16 '10
Welkom Timo smile
Mimosa
Mimosa nov 16 '10
Mooi om te lezen wat je allemaal al ondernomen heb op dit gebied. Welkom hier.
Iverinn
Iverinn nov 16 '10
Dank jullie wel voor het warme welkom smile

Ik leg overigens zelf nog geen kaarten, maar wie weet dat ik dat wel ga doen, bedankt!!!
Tinne
Tinne nov 16 '10
Timoooooo!!!! Hartelijk welkom grin
Iverinn
Iverinn nov 16 '10
Hoi hoi Tinne, leuk om elkaar hier te treffen:) Groetjes aan Dirk en de kids smile
admin
admin nov 16 '10
Welkom Timo smile
Tinne
Tinne nov 16 '10
Origineel bericht van: Iverinn
Hoi hoi Tinne, leuk om elkaar hier te treffen:) Groetjes aan Dirk en de kids smile



Doen ik!! grin



M'n eerste gevoel is ook " waw wat ben je 'open' gekomen "!! Ik lees je en ik sta in volle bewondering over jou!
Iverinn
Iverinn nov 16 '10
Dankje wel smile
Eruan
Eruan nov 17 '10
Hoi timo!

Welkom hier! smile

Groetjes Ann_ik
Lotusje
Lotusje nov 20 '10
Welkom hier Timo,

veel plezier en lees-en typ plezier gewenst laugh
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
Dankje wel, er valt hier zeker een hoop te lezen zeg!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki