Loading...
nl

mijn geesten en mijn grote angst

willow
willow nov 15 '10
hoi,
mijn verhaal begint op 31/12/09 op die dag kreeg ik een gevoel over mij dat er iets opkomst was!
maar wat?
ik herinnerde mij nog heel goed toen het 22u werd en dat ik tegen mijn man zei "ik ben blij dat 2009 bijna om is maar ik denk dat ik nog blijer ga zijn als 2010 voorbij is!"
mijn man kijkt al niet meer raar als ik zo iets zeg en steld dus ook geen vragen.
maar toen 24u daar was wist ik het helemaal ik zou dit jaar een hoop geesten zien ... alsof ze allemaal aan mijn deur stonden te wachten .
zo voelde ik die druk.
1 jan 2010 was prijs ... we lagen een uurtje of 2 te slapen en de babyfoon die beneden stond begint te piepen .
ik al mijn moed bijeen geraapt en naar beneden en ik voel dat ik niet alleen ben ... ik loop door een soort energie want mijn hele lijf tinteld en mijn haren stonden recht op.
ik vlug terug naar boven .... want iets vragen aan die geest ?
no way !!
ik voelde dat het vrouwelijk was en meer niet.
een paar dagen later is het zo erg met mij dat ik niet meer naar boven durfde en bijna letterlijk op de trap tegehouden word.
de angst bekruipte me.
telkens ik naar boven moet op klaar lichte dag wachte ik gewoon tot 's avonds tot mijn man thuis was zodat hij met mij naar boven kon.
ik ging ook enkel in bad als er iemand met mij mee ging.
ik kon die negatieve druk gewoon niet meer aan .
ik voelde dus niet alleen gewone geesten maar zeer negatieve geesten aan.
elke dag zei ik tegen mijn man " er is een poort in ons huis alleen vind ik die nog niet maar hij moet boven zijn" de dagen gingen voorbij en soms was er een dag bij dat ik totaal niks voelde en dan ging ik ook gewoon naar boven .
tot op een zalige dag dat ikniet voelde naar boven ging en de badkamer in ging geen 10sec later zag ik met mijn geestesoog een zwarte wolk recht de badkamer binnen komen en mijn gedachten waren enkel "wat is dat , ik moet hier zo snel mogelijk weg!"
het enigste wat ik kon was gebukt de gang inlopen en 2m verder tegen de muur plakken met mijn rug .
ik kon niet weg ook al scheen de zon zo heerlijk die dag en vulde haar stralen de gang en keek ik recht voor mij en zag ik niks dat mijh tegen hield.

ik zie in die paar sec dat ik tegen die muur sta/plak dat die zwarte wolk uit de badkamer komt recht naar mij toe
ik was zo in paniek dat ik (ook al ben ik niet gelovig)maar 1ding kon doen "bidden" !
ik zei enkel de woorden "onze vader" en ik zie dat er plots 2 engelen naast mij komen en ik hoor ineens "nu kun je gaan..." en ik kon gaan lopen.
toen ik op de trap was keek ik nog vlug naar de plaats waar ik stond maar ik zag en voelde niks meer.

in jan. heb ik onze kamer behangen en zijn wij verhuis naar de kamer naast de badkamer ;
ik zei elke dag " ik ben zot dat wij hier gaan slapen want hier is die poort!"

ik voelde die poort niet als ik op een bepaalde plaats op de muur wreef maar ik wist dat ze daar was!
aan de andere kant van die muur was de slaapkamer van mijn dochter en ze wilde nooit in die kamer slapen en als hetr eens moest zag ik aan haar dat er iets was.
de kinderen wisten toen nog niet dat ik geesten zag.
op een avond zei mijn dochter " er staat een man aan mijn deur!"
ik zag die ook maar hij was al een paar jaar bij ons maar ik moest hem niet hebben .
maar hij deed niks.
dus zei ik steeds dat het een engeltje was.

de dagen daarvoor kon ik weer gerust naar boven maar als ik de kamer van mijn dochter passeerde ging ik steeds met een boog omheen en ik boog zelfs mijn hoofd en ik draaide het naar links zodat ik toch maar niks kon zien van wat daar in die kamer was ... de druk was veel te hoog.
allemaal als ik alleen was.

op een na middag wwas ik zo moe dat ik ging rusten en toen ik in bed lag werd ik gewoon gek van het lawaai dat de kids (4 st)maakte ze waren met de stoelen aan het schuiven en hard aan het neer zetten .
ik liep de trap razend af en ik hoorde het geluid tot de laatste trede... ik zwier de deur open en ben zeer boos op hun tot ik zie dat zij dat niet gedaan hadden !

toen had ik er genoeg van en ik mijn hele huis toen gezuiverd en toen ik in de kamer van mijn dochter kwam op die plaats waar ik dacht waar die poort was aan de ander kant .
zag ik een hoofd dat probeerde zich door iets te murven en ik belette het omdat te doen .
eindelijk rust dacht ik.
en dat was ook voor een weekje en toen begon alles weer opnieuw£.
ik heb toen hulp gezocht bij een therapeut omdat ik dacht dat ik gek werd en hoe zou ik die man nu kunnen vertellen dat ik spoken zie hahaha

maar 5min in die sessie kwam het er al uit en kon het mij niet schelen wat hij ging denken... maar , hij zei " ik zag het al direkt dat je veel bezoek meegebracht had!"
en hij begint al de symtomen op te noemen die ik had en die veroorzaakt werden door die geesten die aan mij plakte .
ik heb met de begeleiding van die man die poort in mijnhuis gesloten ... ik zag toen echt dat die poort er was .
ik zag de entiteiten hangen aan de rand van die poort om binnen te komen ik hoorde hun geroep ik zag de zware grijze massa in de verte draaien in die poort .

ik heb die engelen geroepen en zij hebben mijh geholpen om die poort te sluiten en al die entiteiten die in mijn huis waren mee naar het licht te sturen... wat ik zag hield ik niet voor mogelijk .
ik weet niet of ik toekom als ik zeg dat het er 50 waren ... vooral kinderen.
kinderen zijn mijn leven en omdat ik 6j verlangde naar mijn kinderen (echtscheiding) kwamen er geestkinderen naar mij die zaten te wachten op hun mama .

toen ik bijna iedereen naar het licht gestuurd/begeleid had stond er een klein meisje achter mij met 2 vlechtjes en strikjes in haar haar ..ze had bang .
maar ik zag dat er een vrouw in het licht kwam staan en haar armen spreide ... ik zei tegen dat meisje "ga maar het is je mama..." en plots roept dat meisje MAMA en ze was weg

zeer emo maar fantastisch.
toen ik daarna thuis kwam voelde ik nog geen verschil maar op 3 d tijd was echt alles veranderd .
zelfs mijn dochter wilde zo snel mogelijk alleen slapen .

er is geen poort meer in mijn huis maar de geesten komen nog steeds .
maar ze hebben een ander gevoel bij ... ze zijn precies bewust dat ze dood zijn .
dat was allemaal gebeurt in januari en februari.
maar het houdt niet op mijn
angstgevoel , ik weet dat er geesten in mijn huis zijn maar er zit een angst in mij dat ik maar niet weg krijg .

er zijn dagen bij dat ik helemaal alleen ben en je moet me dan eens naar boven zien gaan steeds zit ik dan luido te zeggen "hier is niks , alle geesten weg, niks , niks ,niks niks, niks " man ik word nog gek van mijn eigen hahahaha
ik zou zo graag willen dat ik van mijn angst afgeraak maar ik wil dat niet alleen doen .

die therapeut daar moet ik niet meer op rekenen ,na een paar maand kwam ik weer bij hem en hij was veranderd!
ik zag alleen nog maar "geld" bij hem.
ze zeggen dat je je met je angst moet confronteren en er tegenin gaan maar tot op een bepaalde hoogte kan ik dat maar dan ga ik lopen ... ben bang met de confrontatie
.
ik heb wel geen enkel angst als ik een geest in een ander huis zie enkel in dat van mij .
waarschijnlijk omdat ik wil dat dit mijn ultieme veilige zone is maar het lukt mij niet.
en dat maakt mij soms zo wanhopig .

groetjes
Delen:
Iverinn
Iverinn nov 16 '10
Beste Willow,

wow wat een heftige ervaringen

Voor als het je echt te veel wordt en je gewoon wilt kunnen slapen:

Wat mij in het verleden geholpen heeft en nu nog is het gebruik maken van gedachten kracht. Hiermee bedoel ik een absolute bescherming.
Je kan jezelf afschermen door te geloven dat je voor hen niet bereikbaar bent. Des te krachtiger deze gedachte des te sterker de bescherming.

Wat de confrontatie betreft: weet dat je het niet alleen hoef te doen, want er is altijd hulp. Geef nooit op!!! Jij bent de sterkste in huis. niet zij

Mocht je meer hulp willen, dan zal ik mijn best doen je zo goed mogelijk verder te helpen voor zover ik dat kan.
Groetjes en sterkte

Iverinn
karda
karda nov 16 '10
Hoi wilow,

Ik kan best begrijpen dat je erg angstig hebt gevoelt, het is wel erg mooi dat je met behulp van de engelen al die aardgebonden zielen naar het licht hebt mogen helpen, misschien wacht er een taak om meer zielen naar het licht te mogen begeleiden. Het zou voor jou het beste zijn als je iemand treft die jou hierin kan begeleiden, mijn dochter heeft zelf ook veel last gehad van entiteiten, zij was ook erg bang en durfde ook niet te gaan slapen, maar toen zij meer in haar kracht kwam te staan, en zij heeft ook heel veel gehad aan aartsengel Michael om haar te helpen en te beschermen, (heb je aartsengel Michael wel eens aangeroepen?)Het gaat erom dat die angst erover weggehaalt kan worden en dat jij sterker kan worden.

Groetjes en sterkte Karda
willow
willow nov 16 '10
bedankt
die gedachtenkracht gebruik ik al en het helpt inderdaad maar toch elke nacht word ik nog wakker en kijk ik rond en "voel" ik of er toch niks is .
ik vermoed dat het begonnen is als ik baby was.
ik heb een 2de sessie gehad bij die therapeut omdat ik de oorsprong van mijn angst wilde kennen.
en ik zag toen dat ik als 3m oude baby uit mijn bedje gelift werd door een vrouwelijke engel... maar ik zag dat er in de hoek van mijn slaapkamer (toen) een gedrocht zag staan met rode ogen zeer dierlijk als een bulldog, gebogen poten , zeer groot hoofd,een spierenmassa,en blinkend onder een soort slijmsmurrie.
het zat gewoon te wachten tot de aandacht verzwakte naar mij toe .
nu ben ik in staat om mezelf een beetje te beschermen en ik denk dat ikdat nog steeds onbewust doe .

dat in die badkamer was niet de eerst x dat ik iets negatief meemaakte .
maar sinds die poort dicht is voel ik wel dat het negatieve weg is maar ik ben op mijnhoede omdat als je "witte" dingen ziet ook "zwart" in de buurt is.

ik heb al 1000 x gevraagd aan geesten of ze hun mijn gevoelens niet meer laten voelen omdat zoiets verschrikkelijk is.

de laatse maal dat ik een aktieve geest in mijn huis had was in juni.
hij stond plots aan mijn keukendeur en zei gewoon "ik ben thuis" ik reageerde daar niet op omdat ik met ongeloof stond .
die geest heb ik buiten gestuurd na een paar dagen omdat mijn zoontje(5j) hem ook zag en er zelfs tegen prate .
en dat had ik nog nooit gezien.
mijn man geloofde mij niet zo maar toen hij de reaktie van ons zoontje zag zag ik een totaal andere man voor mij een die besefte dat hij zijn zoontje niet beschermen tegen iets dat hij niet kende of zag!
die dag dat ik zei dat hij moest vertrekken heb ik mij 3x verbrand aan de zelfde hand/arm op 3u tijd.
1st , 2deen 3de graad brandwonden.

ik denk dat mijn grotere angst er nog aankomt op deze paar maanden heb ik ontdekt dat al mijn 4 kids geesten zien en voelen .
hoe moet ik ze nu beschermen als ikdie angst ook voel?
ik zeer gevoelig en kan dat dus moeilijk afsluiten .
buiten mijn huis praat ikover geesten alsof ze mijn familie zijn maar eens thuis voel ik hun aanwezigheid ..... en daar rot ik van omdat ik steeds op mijn hoede ben elke dag.
jaar in jaar uit.

dat geesten mij wakker schudden of mij roepen in de nacht is voorbij ... omdat ik 10000000x zeg dat ze mij met rust moeten laten .
ik heb al mee gemaakt dat ik sliep en ik hoorde mij dochter roepen "mama" ik werd wakker en zei "ja" .
ik zag ze in de schemer in mijn deuropening staan en zei weer "mama" toen besefte ik dat het mijn dochter het niet was omdat ze dat moment niet bij ons was.
ik kreeg een drang om naar de klok te kijken .
toen ik weer mijn ogen sloot hoorde ik weer een meisje mama roepen maar op zo'n manier dat ik koude rillingen kreeg.
die stem verrade dat ze haar mama zocht en iets niet begreep!

ik heb dat direkt verteld tegen mijn man , maar ja die wist niks te zeggen .
ik had dat moment nog geen pc en ik kocht geen krant maar ik wist naar mate de dag voorbij ging dat er een kind vermoord was en op het middag nieuws zei men niks .
maar om 18u 's avonds vertelde ik mijn man een verhaal dat een mama haar kind vermoord had rond 5u 's morgens en dat het onverwachts was gebeurt en dat de vrouw in de war was.
om 19u begon het nieuws met de die zelfde hoofdpunten .

zo ben ik vorig jaar ook getuigen geweest van een moord op 2 mensen en man en een vrouw in een bos .
de man zag mij (hoe dat komt weet ik niet) maar hij smeekte in zijn gedachten om hulp en hij strekte zijn hand uit naar mij maar toen werd ik met een slag van 300per u terug in mijn lichaam gesmeten .... had uitgetreden.
maar ik heb nooit bewijzen gevonden van wie of wat ik zag.
maar ik weet heel goed dat het geen droom was .

ergens vermoed ik dat al die entiteiten staan te wachten op mij om hun te helpen.
als er een moment is dat ik mij openstel dan zie ik gewoon dat mijn huis vol loopt .
een enkele keer zag ik eens een entiteit en hij stond gewoon naar mij te kijken en ik zei " hallo" en ik zag dat die geest schrok en zich achter de deur terug trok en eens kwam piepen of ik hem wel echt zag en ik zei weer " hallo" en toen was hij weg hahahaha

elke x als mijn overlede schoonmoeder die ik nooit gekend heb op bezoek komt ben ik getuigen....
ik word uit mijn slaap gehaald en ben steeds klaar wakker en dan paar min later begint mijn man luidop te dromen en begint hij tegen zijn moeder te praten !
geloof me, ik verstijf telkens van angst.
1x was dat ik alleen op een avond in de zetel zat en iedereen was net naar boven aan het gaan voor te slapen .
en mijn man had het licht achter mij aangedaan , ik zag 2x iemand tss(achter) mij en het licht lopen ... de schaduw liep over de muur ... het was vrouwelijk.
ik liep in 20 haasten naar boven en zei niks van wat ik gezien had .
maar die nacht droomt mijn man weer over zijn moeder en praat met haar .
ik stel daarna veel vragen en plots zei mijn man dat zijn moeder bij ons op bezoek was en toen zei " a jij was hier ook want je zat in de zetel!!!!!!"
man mijn haar staat nog recht naar boven ... ik had ze dus al gezien!

ik weet als ik mijn angst te baas kan dat er een nieuwe wereld opengaat en dat ik waarschijnlijk ga lachen dat ik zoveel jaren verspild heb met angstig zijn.
maar het is zeer moeilijk voor mij om over die drempel te stappen.
soms denk ik "meid je hebt al zoveel gezien waarom moet je nog zo bang zijn ?" en ooit ben ik zelf een geest geweest , dat is dan toch niet zo erg?
maar met tranen in de ogen moet ik toch zeggen dat ik die stap niet durf nemen.

elke gouden tip is welkom..........

bedankt alvast voor het te lezen xxxxxx
Iverinn
Iverinn nov 16 '10
Het helpen van mensen via forum is erg nieuw voor mij, misschien dat ik meer voor je kan doen door telefonisch contact of skype,
(typen kan ook is waarschijnlijk wat gangbaarder) ik heb sterk het idee dat je dan heel goed je verhaal kwijt kan en ik waarschijnlijk je goed kan steunen

maar dat is misschien wel gelijk een stuk heftiger dan schrijven op een forum. Hierbij gaat het om de zielen connectie die onstaat.

Dit is wat ik voor nu voor je zou kunnen doen.

Het is aan jou of je je hier goed bij voelt.

Groetjes en sterkte

Iverinn
willow
willow nov 16 '10
ik wil zeker via skype contakt met je .
typen mag ook.
ik kan inderdaad heel goed mijn verhaal kwijt winkhandig als je niet kennen ;))))

ik weet niet wat er gaat gebeuren en ergens ben ik alweer een reden aan het zoeken om een uitweg te vinden om er toch maar niet door heen te gaan maar langs de andere kant is er een kriebeling in mij die zegt JAAAAAAAAAA eindelijk .

laat maar iets weten van hoe of wat zodat ik alles en elk geestje hier in huis al kan voorbereiden hihihihi
het klikt miss heel raar maar het is niet de bedoeling dat ik alles wegjaag omdat er dan nieuwe entiteiten aanmelden en dat lost mijn probleem niet op .
echt alvast bedankt x
Iverinn
Iverinn nov 16 '10
mijn skypenaam is timoww,

wat ik eerst wil voorstellen is kennis te maken, ik denk dat de rest van zelf volgt.
Lotusje
Lotusje nov 20 '10
Heftig verhaal, maar tevens ook heel erg mooi.
Ik denk dat het vooral zo angstig is omdat het "zoveel tegelijk" is,
zou het in kleinere stappen zijn is het al heel anders en kan je je makkelijker openstellen en glij je er in mee ipv dat het nu als een bom op je neerkomt.
Vind het zelf heel erg mooi (uiteraard ook wel wat veel)
Ben erg benieuwd wat jouw pad je brengen mag.
Mishaly
Mishaly nov 24 '10
Hallo Willow,

Wat vervelend voor je,dat je de energie om je heen als drukkend en negatief ervaart.Zou je kunnen en willen beschrijven,wat jou zo angstig maakt?Is het het zien van de entiteiten,ben je bang dat ze je kwaad willen doen,of......?
Als ik daar iets meer van weet,kan en mag ik je misschien helpen.

Liefs,

Mishaly
karda
karda nov 24 '10
HOI willow,

Ik heb je verhaal zitten lezen,ik denk wat kom jij een slaap te kort en wat ben je er angstig van allemaal.
Ik vind wel dat je echt geholpen moet worden hoor, want volgens mij zou jij hiermee denk ik het beste ook kunnen praten met een medium die dat zelf ook allemaal heeft meegemaakt,en dat je dan echt adviezen gaat krijgen die jij dan gaat leren toepassen, ik kan aan een bevriende paragnost vragen wat jij eventueel eraan zou kunnen doen, dat je misschien zelf al een stap zou kunnen zetten.
In ieder geval dat je minder open zou kunnen staan, wat ik zelf ook denk, als jij krachtiger zou worden en minder angstig dat het zou verminderen, dus daar moet dan ook aan gewerkt worden.
Sterkte alvast met alles
liefs karda
karda
karda nov 25 '10
Willow, aard jij je wel goed elke ochtend, en bescherm je je wel genoeg? ik kan je wel een paar beschermingstechnieken aanreiken als je dat wilt, wat ook altijd rust brengt is meditatie.
liefs karda
admin
admin nov 25 '10
Willow,

Ik ga hier geen lang verhaal neerpennen maar je kan in gedachten ook zelf je huis reinigen.Toen ik er last van had beelde ik me in dat ik een hogedrukreiniger vasthield en alle 'rotzooi' buitenspoot,inclusief energie.Voor mij hielp een hogedrukreiniger voor jou misschien iets aardiger ;-)
Ik ga niet zeggen dat het al goed is bij mij thuis maar het is beter...

Els
Mimosa
Mimosa nov 25 '10
Hoi Els,

Wat een toeval, voor zover het toeval is hahaha, dat je dit nu neerzet hier. Ik zit al een tijdje te denken om mijn huis goed te reinigen. Maar zat eigenlijk een beetje te worstelen met hoe ik dat zou gaan doen.
Op de een of andere manier realiseerde ik me niet dat het ook op die manier kan.
Dank je dus!
karda
karda nov 25 '10
Dat doen wij ook ons huis reinigen maar dan dat wij er een bezem door heen halen en daarbij gebruiken wij witte salie.
het gaat ook om de intentie en de gedachtenkracht
Mimosa
Mimosa nov 25 '10
Ja, dat besef ik me nu opeens vanuit mijn hart dat het gaat om intentie en kracht van binnenuit.
karda
karda nov 25 '10
ik heb het even gevraagt wat nog meer zou kunnen helpen,

ze kunnen de entiteiten ook opdracht geven weg te gaan en reinigen met salie een kruis ophangen en wierook branden en vooral goede afschermtechnieken leren
en je aura goed reinigen onder de douche ook om je lichaam heen af douchen is belangrijk en ze kunnen een gesprek aangaan wat ze eigenlijk willen dan kunnen ze daar mischien iets aan doen ,maar je moet wel sterk in je schoenen staan hoor anders kan de dolende ziel jouw lichaam voor een gedeelte inneemen en heb je een lifter en dan kan je ook een beetje de weg kwijt raken dus voorzichtigheid is geboden
karda
karda nov 25 '10

deze afschermtechnieken vond ik op deze site http://www.het-inzicht.nl

Afschermtechnieken ter bescherming van jezelf.

Er zijn verschillende redenen om afschermtechnieken te gebruiken, ik bemerk in mijn dagelijkse praktijk dat veel mensen behoefte hebben aan richtlijnen en voorbeelden om stevig in je eigen energie te blijven. Onderstaande overzicht heb ik gepubliceerd op 31 mei 2007. Nicole van Olderen

Anderen zeggen over je “Je bent een gevoelig tiepje”.

Je voelt snel aan hoe andere mensen die je tegen komt zich voelen, je kunt achter hun masker kijken.

Je merkt dat andere mensen van jouw energie aftappen, energiezuigers noemen we dat.

Je merkt dat je bij sommige mensen of in sommige situaties oververmoeid bent na afloop.

Je steekt zelf op dit moment niet zo lekker in je vel.

Je hebt “last” van een winterdepressie en gebrek aan zonlicht.

Je gebruikt antidepressiva, of andere kalmerende medicijnen.

Je maakt regelmatig (dagelijks of meerdere keren per week) gebruik van wiet of marihuana.

Je werkt veel met apparatuur die straling uitstraalt, en voelt je daar moe van worden.

Je bent paranormaal begaafd, en hebt er “last” van.

Je “hoort” een stem of stemmen die je informatie geven en je hebt er last van.

Je verwacht in een moeilijke situatie te komen, bijv. in een gesprek.

Je gaat naar een verjaardag waar veel negatief denkende mensen zijn.

Afschermtechnieken zijn ter bescherming van jezelf.
Je doet er anderen nergens mee tekort! Als je een afschermtechniek gebruikt ben je niet egoïstisch, je zorgt er alleen voor dat je de baas blijft over je eigen energie.

Het duurt een of twee minuutjes per dag en de rest van de dag voel je jezelf beschermd en sterker in je vel. Je kunt kiezen uit een van de volgende voorbeelden om zelf met je eigen visualisatie of fantasie uit te voeren.

Bedenk voor jezelf de afschermtechniek die voor jou veilig voelt en handig lijkt.

Je kunt altijd adem halen en er is altijd verse zuurstof in elke visualisatie of fantasie, jij bent de maker van de afschermtechniek en met jouw eigen gedachten maak je de beschermlaag voor jezelf.

Kristal Bedenk dat je aan de rand van de zee of een meer staat en vanuit het centrum van de aarde laat je een prachtige grote kristal uit het water opstijgen op het strand. Speciaal voor jou in jouw eigen lievelingskleuren en in een mooie vorm, deze kristal is hol van binnen en voor jou een soort van soepele jas die om je heen sluit, je kunt gewoon alles doen terwijl de kristal je bescherming is.

Piramide Trek de vier zijden van een piramide vanuit de aarde rondom je zelf op, doe ook de zij en achterkanten zorgvuldig. Doe als volgt: adem in en trek tegelijkertijd vanuit de aarde de eerste helft van de eerste zijde omhoog, blaas uit en tijdens de volgende inademing trek je de tweede helft van de eerste zijde omhoof tot bijna aan de top van de piramide. Doe de volgende drie kanten van de piramide net zo zorgvuldig als de eerste zijde, dus vol aandacht voor dit moment! Als alle vier de kanten bijna boven je hoofd sluiten, blaas je nog een keer al je eigen zorgen door het open puntje van de piramide uit en sluit je de piramide met je gedachten. Je kunt er ook nog een prachtige kristallen knop bovenop of zelfs binnenin (voor extra kracht) zetten.

Tuintje Rondom jezelf visualiseer je een tuintje met de prachtigste bloemen en daarom een tuinhekje. Niemand heeft het recht om dichterbij te komen dan tot aan het tuinhekje.

Cape Voordat je je kleding aantrekt in de ochtend sla je eerst je beschermende cape om je heen, de cape valt heel soepel om je heen als een tweede huid en je kleding gaat er gewoon overheen. Je huid ademt gewoon door de stof van de cape heen. Denk daarbij: ik pak nu mijn beschermende cape waarmee ik mijn beschermlaag aanbreng zodat ik mijzelf sterk en vol energie blijf voelen, adem dit gevoel ook lekker diep in.

Bloemenknop Deze afschermtechniek werkt het best als je op een plaats blijft, bijvoorbeeld als je gaat slapen of een tijdje op een plek zit te werken. Bedenk dat er vanuit de aarde een bloemsteel groeit en daarop een reusachtige bloemenknop. De knop vouwt zich open en je stapt erin, of je plaatst je bed erin. De bloemblaadjes beschermen je en vouwen weer mooi om je heen en geven je extra aarde energie.

Een boeket Heb je moeite om met sommige personen om te gaan maar je hebt geen keuze, visualiseer dan rondom die persoon een prachtig boeket met jouw lievelingsbloemen al voordat je een ontmoeting gaat hebben.

De bubbel Voordat je uit huis gaat visualiseer je de bubbel, dit kan een reusachtige zeepbel zijn of een kaugombel of een luchtbel. Stap erin en laat de bubbel mooi glad om je heen sluiten.

Gouden ei Visualiseer een gouden ei waar je in kunt stappen, en laat in gedachten via de gouden buitenkanten alle negatieve energieën wegvloeien.

Chakras Sluit al je zeven hoofd chakras af door ze stuk voor stuk alle zeven langs te lopen in gedachten en ze dicht te draaien, met name je hart chakra en je kruin chakra.

Helper Vraag in gedachten of hardop aan je eigen helper om hulp en bescherming.

Stilte Als je last hebt van rumoer en lawaai rondom je huis waarin je woont. Zeg dan 3x hardop: “Ik zet mijn huis in grote stilte”

Nachtrust Voor een goede nachtrust en gezond weer op: Plaats rondom elke hoek van je kamer 3 engelen en vraag ze je te helpen dat je gezond en uitgerust weer op staat en opgewassen bent tegen de taken van de dag.

Iedere afschermtechniek werkt als je deze met zorg en aandacht uitvoert.

willow
willow nov 26 '10
hoi iedereen ;
mijn pc is stuk daarom dat ik dit nu pas allemaal lees.
amai ik ben echt verrast van de reaktie's.

mijn huis zuiveren dat hoeft niet omdat ik dat doe en sindsdien ik geen enkel slechte geest over de vloer heb gekregen.
en met mijn huis te zuiveren kom ik niet van mijn angst af.
ik laat een wit licht uit mijn hart vertrekken en ik bescherm mij en de rest van ons huis en ik denk zelf de helft van onze straat hahaha

aarden?
ik doe dat niet elke dag maar als er iets gebeurt voel ik soms een kracht in mijn voeten die precies mij op de grond duwen .

Karda,
slaap te kort ?
ik ben een zeer goede slaper alleen dat ik toch een keer of 10 op een nacht rond kijk vooral waar die poort was .
ik verwacht niks meer van die poort die is dicht maar wel dat er iemand staat .
medium bezoeken...?
heb ik al eens geprobeerd en van 1 kreeg ik het antwoord "gewoon negeren dan gaan ze weg!"
ik heb toch bedenkingen bij dat antwoord.
en vele die spiritueel zijn in mijn buurt , en miss niet mooi om te zeggen maar die zijn over hun eigen verhalen bezig als ik iets vertel .
als mijn angst weg is dan miss gaat het minderen maar ik heb deze week een breakdown gehad en alles vervloekt wat met het spirituele te maken had .
dat ik zelfs alles buiten gestuurd had omdat ik het niet meer aankon.
ik was zo razend ....en toch zag ik schaduwen voorbij gaan .
niet van "was dat nu iets ?" nee, het licht naast mij werd gewoon geblokkeerd en een ander moment zag ik gewoon een schaduw voorbij lopen ... ik keek er recht naar!
maar ik was zo razend dat ik zei dat ze de pot op konden.

die razernij is voorbij smileen ze zijn weer daar!
op sommige dagen vind ik het super tof dat ik dat mag zien maar de andere dagen is het verschrikkelijk.

ik heb een zielconnectie gekregen (of hoe moet ik het verwoorden ) van Iverinn en dat zeer leerrijk maar ik vermoed dat het weer meer losgemaakt heeft dan voorzien.
is miss niet slecht maar zoals ik kon lezen het komt allemaal op mij af en allemaal ineens .
en als er iets stopt of weggaat staat het andere voor de deur.
ik heb al heel dikwijls gezegd tegen hier boven dat het moet minderen dat ik het niet aankan , dan verminderd het , echt waar maar 3weken later is het weer kermis.

nu kom ik op de vraag waarom zo angstig en voor wat?
tja als ik dat nu eens wist?
da klinkt miss raar maar als ik in een ander huis een geest zie ben ik niet zo angstig en ga ik zelfs op onderzoek uit ... klaarlichte dag hé!
maar thuis bekruipt mij de angst.

zo stond met mijn auto een tijd geleden aan de ingang van een kerkhof en ik zag gewoon rond vanuit mijn wagen en ik zie een paar meter verder gewoon een transparante man rond lopen hij loopt een paar graven verder en floep hij verdwijnt in de grond ... da vond ik super .
maar eens thuis begon ik te denken dat het hier ook kon.

nu had ik al verteld dat mijn dochter een man zag en dat ik die niet moest .
er hangt nog een verhaal aan...
bij die therapeut moest ik mijn heel huis rondgaan in gedachten om te zien dat er niemand vergeten was die nog naar het licht moest .
toen ik de laatste ruimte in gedachte zuiverde zag ik die man met hoed en lange jas .
hij wilde niet weg omdat ik hem begreep?
ik moest vragen van de therapeut hoe hij noemde en wat hij kwam doen .
toen ik dat wist moest ik vragen of hij zijn"laatste moment" wilde laten zien en ik heb dat gezien ...
ik zag dat hij zijn vriend per ongeluk een duw gegeven had en die was ongelukkig neergevallen en voor dood achtergelaten .
de man met de hoed kon dat niet verkropen en heeft zelfmoord gepleegd.
ik heb hem herennigd met zijn vriend en toen was hij weg na 6j bij mij te zijn .
achteraf begreep ik waarom hij bij mij was hij had de zelfde problemen gehad met zijn vriend als ik met mijn vriendin .

in die periode keek ik nooit in de spiegel zelfs als ik make-up op deed keek ik enkel naar die plaats waar de make-up moest zijn .
maar als ik eens keek zag ik mij niet , hoe hard ik ook keek .

nu ik voor de pc zit en iedereen gezellig in de buurt is voel ik ook die yskoude golven op mijn rug gevolgd door warme plaatsen op mijn rug . dat zegt me nu niks maar als ik sebiet naar boven moet ... alleen... dan begint de angst al vanaf ik de deur achter mij dicht doe.
ik begrijp echt niet waarom ik zo'n angst heb want hun gevoelens laten ze al niet meer voelen .
ik zou echt eens graag een regressie doen want ik vermoed dat ik daar veel in te weten kom .

echt bedankt voor jullie reaktie's doet me echt deugd

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
karda
karda nov 26 '10
Graag gedaan Willow, je moet je gevoel volgen, als je denkt dat een regressie iets voor jou zou kunnen zijn en dat dat je misschien wat meer duidelijkheid zou kunnen geven moet je het doen.

liefs karda
landa
landa dec 5 '10
Pffff....wat klinkt jou verhaal mij bekend zeg....vooral je angst om naar boven te gaan ik heb dat van kind af aan al ....op de trap was een ramp vooral boven dan liep ik met een rotgang naar beneden omdat ik t gevoel had dat ikbekeken werdt ...ik ben nu 39 jaar en heb nog steeds dieangst en heb moeite met alleen zijn in t donker slaap nog steeds met een licht aan want donker maakt me gek van angst ..en mn man geloofde me ook niet en vondt datik daar gewoon niet aan moest denken vooral met zolders heb ik nog steeds heel veel moeite ik voel gewoon die aanwezigheid ...maar zie ze niet.

Ik ben er nooit mee naar een therapeut geweest of dergelijke omdat ikdus echt van mening was niet gelooft te worden of voor gek verklaard te worden....gelukkig heb ik er nu wel minder last van maar heb wel vaak echt nachtmerries over geesten...demonen en god....en over het bidden wat je zegt klopt idd mijn oma heeft mij dat gelukkig al vroeg geleerd als kind...en heb ooit ergens gelezen dat negatieve indentiteiten verdwijnen zodra je onze vader bid dus als ik angst voel bid ik deze dan ook en dat is mn hulp middel voor mn angst .

lieve groet Landa
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki