hoi,
mijn verhaal begint op 31/12/09 op die dag kreeg ik een gevoel over mij dat er iets opkomst was!
maar wat?
ik herinnerde mij nog heel goed toen het 22u werd en dat ik tegen mijn man zei "ik ben blij dat 2009 bijna om is maar ik denk dat ik nog blijer ga zijn als 2010 voorbij is!"
mijn man kijkt al niet meer raar als ik zo iets zeg en steld dus ook geen vragen.
maar toen 24u daar was wist ik het helemaal ik zou dit jaar een hoop geesten zien ... alsof ze allemaal aan mijn deur stonden te wachten .
zo voelde ik die druk.
1 jan 2010 was prijs ... we lagen een uurtje of 2 te slapen en de babyfoon die beneden stond begint te piepen .
ik al mijn moed bijeen geraapt en naar beneden en ik voel dat ik niet alleen ben ... ik loop door een soort energie want mijn hele lijf tinteld en mijn haren stonden recht op.
ik vlug terug naar boven .... want iets vragen aan die geest ?
no way !!
ik voelde dat het vrouwelijk was en meer niet.
een paar dagen later is het zo erg met mij dat ik niet meer naar boven durfde en bijna letterlijk op de trap tegehouden word.
de angst bekruipte me.
telkens ik naar boven moet op klaar lichte dag wachte ik gewoon tot 's avonds tot mijn man thuis was zodat hij met mij naar boven kon.
ik ging ook enkel in bad als er iemand met mij mee ging.
ik kon die negatieve druk gewoon niet meer aan .
ik voelde dus niet alleen gewone geesten maar zeer negatieve geesten aan.
elke dag zei ik tegen mijn man " er is een poort in ons huis alleen vind ik die nog niet maar hij moet boven zijn" de dagen gingen voorbij en soms was er een dag bij dat ik totaal niks voelde en dan ging ik ook gewoon naar boven .
tot op een zalige dag dat ikniet voelde naar boven ging en de badkamer in ging geen 10sec later zag ik met mijn geestesoog een zwarte wolk recht de badkamer binnen komen en mijn gedachten waren enkel "wat is dat , ik moet hier zo snel mogelijk weg!"
het enigste wat ik kon was gebukt de gang inlopen en 2m verder tegen de muur plakken met mijn rug .
ik kon niet weg ook al scheen de zon zo heerlijk die dag en vulde haar stralen de gang en keek ik recht voor mij en zag ik niks dat mijh tegen hield.
ik zie in die paar sec dat ik tegen die muur sta/plak dat die zwarte wolk uit de badkamer komt recht naar mij toe
ik was zo in paniek dat ik (ook al ben ik niet gelovig)maar 1ding kon doen "bidden" !
ik zei enkel de woorden "onze vader" en ik zie dat er plots 2 engelen naast mij komen en ik hoor ineens "nu kun je gaan..." en ik kon gaan lopen.
toen ik op de trap was keek ik nog vlug naar de plaats waar ik stond maar ik zag en voelde niks meer.
in jan. heb ik onze kamer behangen en zijn wij verhuis naar de kamer naast de badkamer ;
ik zei elke dag " ik ben zot dat wij hier gaan slapen want hier is die poort!"
ik voelde die poort niet als ik op een bepaalde plaats op de muur wreef maar ik wist dat ze daar was!
aan de andere kant van die muur was de slaapkamer van mijn dochter en ze wilde nooit in die kamer slapen en als hetr eens moest zag ik aan haar dat er iets was.
de kinderen wisten toen nog niet dat ik geesten zag.
op een avond zei mijn dochter " er staat een man aan mijn deur!"
ik zag die ook maar hij was al een paar jaar bij ons maar ik moest hem niet hebben .
maar hij deed niks.
dus zei ik steeds dat het een engeltje was.
de dagen daarvoor kon ik weer gerust naar boven maar als ik de kamer van mijn dochter passeerde ging ik steeds met een boog omheen en ik boog zelfs mijn hoofd en ik draaide het naar links zodat ik toch maar niks kon zien van wat daar in die kamer was ... de druk was veel te hoog.
allemaal als ik alleen was.
op een na middag wwas ik zo moe dat ik ging rusten en toen ik in bed lag werd ik gewoon gek van het lawaai dat de kids (4 st)maakte ze waren met de stoelen aan het schuiven en hard aan het neer zetten .
ik liep de trap razend af en ik hoorde het geluid tot de laatste trede... ik zwier de deur open en ben zeer boos op hun tot ik zie dat zij dat niet gedaan hadden !
toen had ik er genoeg van en ik mijn hele huis toen gezuiverd en toen ik in de kamer van mijn dochter kwam op die plaats waar ik dacht waar die poort was aan de ander kant .
zag ik een hoofd dat probeerde zich door iets te murven en ik belette het omdat te doen .
eindelijk rust dacht ik.
en dat was ook voor een weekje en toen begon alles weer opnieuw£.
ik heb toen hulp gezocht bij een therapeut omdat ik dacht dat ik gek werd en hoe zou ik die man nu kunnen vertellen dat ik spoken zie hahaha
maar 5min in die sessie kwam het er al uit en kon het mij niet schelen wat hij ging denken... maar , hij zei " ik zag het al direkt dat je veel bezoek meegebracht had!"
en hij begint al de symtomen op te noemen die ik had en die veroorzaakt werden door die geesten die aan mij plakte .
ik heb met de begeleiding van die man die poort in mijnhuis gesloten ... ik zag toen echt dat die poort er was .
ik zag de entiteiten hangen aan de rand van die poort om binnen te komen ik hoorde hun geroep ik zag de zware grijze massa in de verte draaien in die poort .
ik heb die engelen geroepen en zij hebben mijh geholpen om die poort te sluiten en al die entiteiten die in mijn huis waren mee naar het licht te sturen... wat ik zag hield ik niet voor mogelijk .
ik weet niet of ik toekom als ik zeg dat het er 50 waren ... vooral kinderen.
kinderen zijn mijn leven en omdat ik 6j verlangde naar mijn kinderen (echtscheiding) kwamen er geestkinderen naar mij die zaten te wachten op hun mama .
toen ik bijna iedereen naar het licht gestuurd/begeleid had stond er een klein meisje achter mij met 2 vlechtjes en strikjes in haar haar ..ze had bang .
maar ik zag dat er een vrouw in het licht kwam staan en haar armen spreide ... ik zei tegen dat meisje "ga maar het is je mama..." en plots roept dat meisje MAMA en ze was weg
zeer emo maar fantastisch.
toen ik daarna thuis kwam voelde ik nog geen verschil maar op 3 d tijd was echt alles veranderd .
zelfs mijn dochter wilde zo snel mogelijk alleen slapen .
er is geen poort meer in mijn huis maar de geesten komen nog steeds .
maar ze hebben een ander gevoel bij ... ze zijn precies bewust dat ze dood zijn .
dat was allemaal gebeurt in januari en februari.
maar het houdt niet op mijn
angstgevoel , ik weet dat er geesten in mijn huis zijn maar er zit een angst in mij dat ik maar niet weg krijg .
er zijn dagen bij dat ik helemaal alleen ben en je moet me dan eens naar boven zien gaan steeds zit ik dan luido te zeggen "hier is niks , alle geesten weg, niks , niks ,niks niks, niks " man ik word nog gek van mijn eigen hahahaha
ik zou zo graag willen dat ik van mijn angst afgeraak maar ik wil dat niet alleen doen .
die therapeut daar moet ik niet meer op rekenen ,na een paar maand kwam ik weer bij hem en hij was veranderd!
ik zag alleen nog maar "geld" bij hem.
ze zeggen dat je je met je angst moet confronteren en er tegenin gaan maar tot op een bepaalde hoogte kan ik dat maar dan ga ik lopen ... ben bang met de confrontatie
.
ik heb wel geen enkel angst als ik een geest in een ander huis zie enkel in dat van mij .
waarschijnlijk omdat ik wil dat dit mijn ultieme veilige zone is maar het lukt mij niet.
en dat maakt mij soms zo wanhopig .
groetjes