Loading...
nl

mijn foto lezen

vlindermeisje
vlindermeisje nov 14 '10
Kan iemand mijn foto lezen?

Delen:
vlindermeisje
vlindermeisje nov 15 '10
Niemand frown
willow
willow nov 15 '10
rustig persoon
soms onbegrepen
denkt veel na
geraakt soms niet verder dan bepaalde denkpatronen
uw rechter oog zegt "hé hier ben ik"
linker oog zegt "stop, afstand nemen"
ik denk dat je ook spiritueel bezig bent en dat je dingen "ziet" ...een vrouw,van rond 18e?
je bent als je in de natuur bent zeer rustig en ik vermoed dat je veel diertjes ziet voorbij rennen die anderen niet zien omdat ze met andere dingen bezig zijn
zie jij soms een (geest)jongentje in jou buurt ?

ik hoop dat je er iets aan hebt
groetjes
vlindermeisje
vlindermeisje nov 15 '10
Willow,
Ik ben idd een vrij rustig persoon,
Ik denk enorm veel na...
en is zoals je zegt ik geraak soms niet verder met denken..
En het klopt ook van he hier ben ik en aan de andere kant stop ...
Ik heb heel veel voorgevoelen, als ik denk van het komt niet goed,komt het meestal ook niet goed.. Of als ik denk het komt goed,komt het ook goed, heel raar maar ik voel ook veel aan,
Ik ben zelf 24jaar maar voel me nog niet zo wink

Een geestjongetje zie ik niet direct bij mij in de buurt...
willow
willow nov 16 '10
dat kan miss ook want die vrouw zie ik helder in het wit staan maar dat jongetje is eerder een donkere massa.
niet slecht maar eerder "nieuw" in de geestenwereld en ik dank ook dat hij eerder nieuwsgierig is hoe die vrouw te werk ga.

je leeftijd
je bent een oudere ziel daarom heb je dat gevoel dat je leeftijd niet klopt.
en in feite kun jij je geen leeftijd aanmeten!
je voeld je jong en wijs en andere van je leeftijd reageren waarschijnlijk anders dan jij.

en soms moet je het denken loslaten want het is niet altijd de bedoeling om een antwoord te weten op al je vragen.

groetjes
vlindermeisje
vlindermeisje nov 16 '10
Klopt echt wat je zegt,
andere denken anders als mij over de toekomst...

En wat bedoel je met die vrouw?
willow
willow nov 16 '10
ik denk dat ze een zielsverwante in de geestenwereld is , een die je begeleid.
ik denk dat ze iets te maken heeft met je 3de oog?
want telkens ik naar je kijk krijg ik hoofdpijn .... niet erg hoor maar ik heb nooit hoofdpijn dus daarom dat ik miss een verband leg.
ik vind wel dat je nu meer straald dan de eerste maal dat ik je zag op foto.
waarom weet het niet?
een gewoon gokje niks spiritueel;) .... nieuwe liefde ? wink
vlindermeisje
vlindermeisje nov 16 '10
leuk te horen dat ik een zielsverwante heb ...
3de oog?

En neen geen nieuwe liefde,... Mijn liefde met mijn vriend gaat op het moment niet zo goed frown
admin
admin nov 16 '10
Je gaat gevoelsmatig gebukt onder harde tegenslag. Hoewel je eigenlijk wel voelt dat je daar wel doorheen komt , je vraagt je alleen af wanneer dan… Onlangs heb je een lichtpuntje in je leven gevonden, iets waar je veel kracht en hoop uithaalt.

Je voelt je vaak niet begrepen, alsof je ook niet goed kan uitleggen wat je bedoelt.
Onzeker over je toekomst ? Je wil geloof ik graag iets doen.. een opleiding, een cursus, maar je twijfelt of dat het juiste is,, gewoon doen hoor ! (of ben je pas met een nieuwe opleiding gestart ?!)

Voel je je niet gesteund door je omgeving ? Vind die steun in jezelf !! want die heb je wel degelijk in je. De toekomst zal zich binnenkort voor je gaan openen en zal meer zichtbaar voor je worden.
Een goede vriendin is belangrijk voor je, heb je eigenlijk wel een goede vriendin om op terug te vallen ? Als je twijfelt laat je “oude” vrienden dan achter je, je komt er alleen ook wel, en nieuwe vrienden maken is zo moeilijk niet, toch ? Spreek wat meer uit je hart, over wat jij belangrijk vind, zodat je kunt gaan stralen. Ik krijg ook iets door over een vroeger lievelingsspeelgoedje of knuffel…(heb je dat nog ?) en heb je vroeger een been gebroken gehad ?

Herinner je je wie je bent en alles komt goed… krijg ik door.
vlindermeisje
vlindermeisje nov 16 '10
Zilveren spin,jij zit er helegans op,
ik ga idd donderdag kijken voor een cursus, ik wil wat anders met mijn leven,

En het is ook wel zo,dat met harde tegenslag,ik weet dat ik er doorkom,
ik heb ook een lichtpuntje in mijn leven gevonden,dat is waar,

Ik heb ook het gevoel,dat de toekomst zal open gaan voor mij, (binnekort)

En het is zo, een vriendin van vroeger ( ik dacht dat ze een vriendin was) maar wij hebben zo goed als ruzie,en ik heb echt niet veel aan haar, en ik besef dat ik haar beter achter me laat,want ze laat mij slecht voelen,

Ik weet niet dadelijk wat je bedoelt met speelgoed of knuffel, en neen nog nooit mijn been gebroken....

Dit vind ik een zeer mooie zin... herinner je je wie je bent en alles komt goed,dit laat mij goed voelen,

dank je zilveren spin
admin
admin nov 17 '10
graag gedaan smile
parel28
parel28 nov 17 '10
Ik heb de stukken tekst al gelezen bij je foto, dus ik wil geen fotoreading meer geven, omdat ik teveel informatie al gelezen heb. Toch wilde ik wel zeggen dat je een mooie tante bent.

En wijsheid, ik weet niet wat je echte leeftijd is, maar jouw wijsheid past bij iemand die 40 is geweest.

Wens je een hele fijne dag!

warme groetjes Marga

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki