Loading...
nl

zo gek,

bloempje
bloempje nov 14 '10
zo gek, er zijn momenteel hier wat dingen aan de hand, dingen waar ik me wel degelijk druk om maak, maar het zijn dingen die wel opgelost gaan worden nu. nu heb ik afgelopen nachten de ene na de andere droom gehad, allemaal met hun eigen boodschap, en die zijn nu inmiddels wel wat duidelijker, maar wat me nou niet duidelijk is....... waarom heb ik de hele nacht met een amethist in mijn hand geslapen( volgens manlief had ik hem gepakt toen hij in bed kwam en werd er mee vastgeklampt wakker shockeddat was zo raar eigenlijk, dat ik me toch wel afvroeg of dat iets te betekenen heeft.

iemand ideeen?

Liefs Bloempje
Delen:
karda
karda nov 14 '10
Hoi Bloempje,

Ik denk dat je lichaam/geest intuitief aanvoelde dat jij die amethist nodig had, voor zijn genezende werking daarvan.

Welke kwaliteiten heeft de Amethist.

Deze steen brengt rust en duidelijkheid in de geest. Hierdoor kunnen angst en verwarring verdwijnen. Het is een krachtige steen die helpt onrustig slapen en nachtmerries te voorkomen. Het helpt je je intuitie te versterken en hier goed mee om te gaan. Het geeft je aan gegrond te zijn en rustig je stappen te zetten. Het kan hoofdpijn doen verminderen.
Energie: beheerst, kalm, reinigend, rustgevend.

Misscioen heb je hier iets aan.

liefs karda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki