Loading...
nl

Weet iemand wat dit is ?

Lafre
Lafre nov 14 '10
Deze foto heb ik vorige week genomen in mijn achtertuin, ik had enorm sterk het gevoel dat ik een foto moest gaan maken en zie hier het resultaat. Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Alvast bedankt voor jullie reactie

Delen:
Beschermengel
Beschermengel nov 14 '10


Ik heb de foto verplaatst naar Geestverschijningen, want daar lijkt het wel op smile( hij stond eerst bij "mijn verhaal" )
karda
karda nov 14 '10
al je goed kijkt in het midden zie je een man naar beneden kijken
(waar het wit zich wat heeft opgehoopt)
Niet van deze eeuuw al veel langer terug.
als je naar de hele vorm kijkt dan zie ik er een dier in.

groetjes karda
Lafre
Lafre nov 14 '10
Ik voelde wel een aanwezigheid, maar voelde niet verkeerd.
Maryssa
Maryssa nov 14 '10
Ik zit er even naar te kijken naar de foto en zie ook iets T-Rex / draakachtigs. Die man die Karda noemt zie ik ook wel maar minder duidelijk.

Bijzonder dat je het gevoel had een foto te moeten maken en dat dit het resultaat is. Iets wilde zich dus aan jou kenbaar maken..
Lafre
Lafre nov 14 '10
Ja dat klopt maar dat heb ik al heel lang dat er iets of iemand is die iets duidelijk wil maken,we hebben ook enorm veel orbs in huis.
karda
karda nov 14 '10
Ja mooi he die orbs, wij hebben er zelf ook heel veel, als je goed in de orbs kijkt dan zie je vaak ook veel gezichtjes en dieren erin. (Ook hebben wij regelmatig dezelfde orbs ertussen zitten)

groetjes karda
Richie Richard
Richie Richard nov 14 '10
Grappig, aangezien ik 't geraamte van een hond zie. Het kop, lijkt ook erg op een schedel van een hond. En het mooie, rechts in het hoekje, ligt een honden speeltje.
willow
willow nov 15 '10
mijn eerste indruk was ... ruiter met paard in volle gallop!
maar als de andere antwoorden leest begin je te denken en dan lijkt het op vanalles !
dus ik blijf bij mijn eerste gedacht hihihi
Lafre
Lafre nov 17 '10
Het blijft alleen jammer dat ik eigenlijk nergens iemand kan vinden die nu echt weet wat het is. Het blijft een mysterie. In de tussentijd hebben wij steeds meer orbs in en om ons huis en is bijna geen een foto meer zonder een orb ?
Spannend
karda
karda nov 17 '10
HOI lafre,

Wij hebben net allemaal fotos hier op het forum gezet, ook met heel veel orbs erop.(onder geestverschijningen) gezet tamarabutterfly
misschien vind je het leuk om het te bekijken.

Misschien ken je het boek van diana cooper die heeft veel te vertellen over orbs.(ook met foto's erbij en wat het betekent)

groetjes karda
willow
willow nov 17 '10
lafre,
wij hebben ook veel foto's van orbsen en ik begin zocht ik ook steeds naar wie of wat het zou kunnen zijn !
maar denk je dat echt een antwoord ga krijgen ?
miss is het al gezegd ?
maar er is geen exacte wetenschap voor zoiets en uw gevoel zal meer moeten spreken denk ik.
en miss is het iets dat wij als mensen nog niet eens kennen ?
het is zoals je zegt zeer spannend ... en soms moet je geen antwoord hebben op prangende vragen als jij je er maar goed bij voeld !
en dat denk ik wel hihihii
veel succes met je zoektocht
Serenity
Serenity jan 17 '11
En zijn jullie er al achter wie of wat het is?
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '11
dit is gewoon "rook"
wat wilde je op de foto zetten eigenlijk?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki