Loading...
nl

Wie wil er mijn foto lezen?

tricke67
tricke67 nov 14 '10
Is er iemand die mijn foto kan lezen? Toekomstgericht? Er zit ook een foto bij van mijn ex. Het is vooral de bedoeling om te achterhalen of wij ooit nog terug samenkomen.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel nov 14 '10
Beste Tricke het is niet toegestaan om van anderen te lezen sorry...zie huisregels hieronder

---------------------------

Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.

Let op: Wel zijn (huis)dieren toegestaan.

Ook als het een overleden persoon betreft willen wij dit niet direct afkeuren, echter is het voor veel lezers moeilijker om een overleden persoon te lezen, dus de kans op een antwoord is kleiner.
Tinne
Tinne nov 14 '10
Misschien dan ook de foto van je ex wegdoen.. Tricke!
Ze mag altijd een eigen account aanmaken, en haar foto laten lezen, natuurlijk.

En wat je vraag betreft, ivm de toekomst samen met haar....dat is iets dat jij én haar samen kunnen oplossen!
De toekomst van jullie naar een relatie toe, ligt in jullie beide handen!
En door praten met elkaar kom je er achter.. door open te zijn naar elkaar toe, kan je veel begrijpen.
Heel veel relatie's kunnen daardoor weer opnieuw een start kennen, en een vernieuwing..
Maar evengoed een definitief einde kennen, wat ook een groei betekent.
Ondertussen is het goed, dat je de situatie zoals ze is accepteert, en dat je je focust op jezelf!
Ik zie een verdriet en een boosheid bij je.. en een ongeloof! Daar mag je eerst doorheen.. pot dat niet op.
geef tijd aan jezelf, voor jezelf om te verwerken. Maak schoon schip met zaken uit het verleden, rein jezelf, maak van jezelf geen slachtoffer, sta sterk.. ga vooruit!

ik wens je veel sterkte

Tinne!
Beschermengel
Beschermengel nov 14 '10

Het lukt me niet om de foto te verwijderen, zou je het zelf willen doen Tricke...bedankt alvast smile
tricke67
tricke67 nov 14 '10
Dank je wel Tinne. Je hebt gelijk. Maar praten is er het laatste jaar niet meer bij geweest. Natuurlijk moet je praten om terug van de situatie poolshoogte te kunnen nemen... Maar je hebt gelijk. Eerst mezelf op orde zetten en dan zien we wel. Bedankt voor je reactie.
Emuca
Emuca nov 14 '10
Beste tricke, ik heb je foto's verwijderd. Als je een nieuwe foto wil toevoegen kan dat. smile
Tinne
Tinne nov 14 '10
Origineel bericht van: tricke67
Dank je wel Tinne. Je hebt gelijk. Maar praten is er het laatste jaar niet meer bij geweest. Natuurlijk moet je praten om terug van de situatie poolshoogte te kunnen nemen... Maar je hebt gelijk. Eerst mezelf op orde zetten en dan zien we wel. Bedankt voor je reactie.


graag gedaan tricke,
hier op het forum is een rubriek "mijn verhaal".. waar je heel wat kan én mag vertellen.
Door veel van je af te schrijven, kom je tot jezelf en wie weet herkennen mensen zich in je verhaal en verwerkingen!
heel veel sterkte
Tinne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki