Loading...
nl

2 dromen

bloempje
bloempje nov 13 '10
hallo allemaal,
vanacht 2 dromen gehad, de eerste was dat ik in een huis liep en er ineens een zwarte slang ( leek op een cobra) op me af kwam, dit vond ik eng en riep mijn man( ja dacht echt dat die er bij was in mijn droom, maar zag hem niet) om hulp, maar toch pakte ik zelf de slang op die daar boos om werd en probeerde te bijten, toen ik heb bij de kop beet had heb ik op de een of andere manier zijn kop eraf geknepen( blegh) daarna de kop nog op getrapt om er zeker van te zijn dat hij dood was. daarna was deze droom voorbij, maar toen ik weer in slaap was gevallen kwam de volgende droom, ik liep ( leek meer op vliegen) op een treinstation en wist welke trein ik moest hebben maar opeens hoorde ik dat ik een nieuw treinkaartje moest halen want mijn kaartje was net verlopen of verkeerd, terwijl ik terugvloog maakte ik me een beetje zorgen over het feit of ik de trein nog zou halen, maar dacht van wel, want de trein was er nog niet en kwam er alleen nog maar aan. dus er was nog tijd. of ik de trein gehaald heb uiteindelijk weet ik niet want toen ging de wekker maar ik ben wel nieuwsgierig wat deze dromen te betekenen hebben.

heeft er iemand enig idee? ik ben wel benieuwd.

Liefs Bloempje
Delen:
bloempje
bloempje nov 15 '10
inmiddels is er een 3 droom bijgekomen, ik was op de begrafenis van mijn schoonzusje, maar het leek net of ze gewoon nog leefde, ze was om het leven gekomen door een autoongeluk. ze stond gewoon naast me en leek te schreeuwen doe nou iets, ik ben niet dood, heeelp, ik probeerde iedereen te laten stoppen maar toch gingen ze door terwijl zij ook gewoon in de kist lag.

begrijpen jullie dit?

Liefs Bloempje die de een na de andere droom ineens krijgt

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki