Loading...
nl

voorstelling

tricke67
tricke67 nov 13 '10
Ik ben Patrick. Ik ben 43 en ben onlangs door een van de zwaarste crisissen van mijn leven gegaan. Mijn levensgezellin heeft het vorig jaar 21 november met mij gedaan gemaakt. We waren wat ze in de volksmond zeggen "bestemd voor mekaar". Door mijn schuld heeft ze de handdoek in de ring geworpen. Al een jaar vecht ik tegen een bierkaai wat mijn gevoelens betreft. Zij besloot om na enkele weken met een ander in zee te gaan. Ik had het niet meer... Ik heb een jaar gebouwd aan mezelf, terug in het reine komen. Ik heb veel nieuwe starten moeten nemen. Maar de liefde voor die ene vrouw blijft ongemeen diep in mij geworteld zitten. Ik vraag me dikwijls af hoe ik hiermee verder moet? Misschien heeft een van de forumgebruikers wel wat raad.
Delen:
Takhihiii
Takhihiii nov 13 '10
Moeilijk, hoor.

Ik heb geleerd de liefde los te koppelen van de persoon. Nu zet je het alleen in die ene vrouw, die voor een ander pad gekozen heeft. Die ene heeft de liefde losgemaakt in jou, maar de liefde is niet van haar. Liefde is niemands bezit, maar om te delen met elkaar. Jij kan de liefde die je nu herkend hebt overal inzetten. Noem het Passie en leg het in jouw leven.
Muin
Muin nov 16 '10
Patrick, wat voor gevoelens roept die liefde bij jou op?
gast
gast nov 16 '10
Mooi Takhihiii, zo voelt het voor mij ook maar vind het toch nog niet makkelijk het helemaal los te koppelen van een bepaalde persoon. Maar begrijp wel heel goed wat je bedoeld.
landa
landa nov 16 '10
Hey patrick,
Alleerst wil ik je heel veel sterkte toewensen....Ik herken je gevoel precies uit eigen ervaring en al ben je einde raad en denk je dat je dit nooit meer te boven komt!
1 troost je bent op het juiste adres thuisgekomen laat ik maar zeggen.en ik weet zeker dit overwin je echt ook al zal t met pijn gaan en ik weet zeker hier kom je veel sterker uit dan je nu voor mogelijk houd...ik lees ook dat je de schuld bij jezelf legt is echt niet nodig ooit gehoord van het spreekwoord echte liefde overwint alles?Ik denk dat deze mevrouw je pad gekruist heeft om je tot het niveau te brengen dat je aan jezelf kan en mag gaan werken door inzicht die je uit deze ellende heb verkregen en op deze manier klaar om aan jezelf te kunnen werken en ik weet dat de lessen naar een hoger bewust zijn niet altijd van een leien dakje gaat en gaat vaak pepaart met pijn.maar je komt er zoveel sterker uit.

Misschien zeggen deze woorden je niet zo veel nu door je verdriet,Ik hoop dat ik met deze woorden dan een lichtpuntje aan je mee mag geven zodat het een groot licht mag worden.

Heel veel sterkte
groetjes Landa
Lotusje
Lotusje nov 20 '10
Welkom hier,
heel veel sterkte met het hervinden van jezelf en de juiste weg!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki