Loading...
nl

Terugkeer van Merlijn/Merlia: energie op aarde

Marenubium
Marenubium nov 10 '10
Nu we het laatst hadden over Merlijn, in het 'bijzondere tekst'-topic...ik kwam dit artikel vandaag tegen:

http://www.wanttoknow.nl/overige/de-energie-van-merlia/

Hele lap tekst, ik neem het dan ook niet over. Wel een klein stukje:
Quote:
Merlia – Merlijn..
Merlia is de Merlijnenergie die in vrouwelijke vorm terugkeert op Aarde om de balans te bieden die nodig is voor de overstap van de polariteit naar heelheid. Deze wederkomst werd reeds voorspeld in veel van jullie geschriften. Wij vragen jullie ruimte te maken voor Merlia omdat zij terugkeert om balans aan te reiken.


Voor diegenen die het hele artikel willen lezen smile
Delen:
Cialara
Cialara nov 10 '10
Wauw!!! de vrouw van de appels... en het water... Merlia! Nooit aan gedacht dat er een vrouwelijk variant van Merlijn zou zijn laughnu begint er opeens iets te dagen...

Dank je Marenubium, dit is een mooi bericht smile
Marenubium
Marenubium nov 10 '10
wat wat wat laugh(zie nu even een jumpende Odie uit Garfield voor je)
wat begint er te dagen Jorine?
*is reuze nieuwsgierig*
Cialara
Cialara nov 10 '10
Ha ha ha, ja dat is een deel van een zielenreis die ik oa met Karin maakte...

Daarin kwamen we eerst in een magische plaats tussen kristallen zuilen waar we van een "onbekende" vrouw iets kregen. Karin kreeg een appel en ik kreeg water... Die vrouw had iets bekends, maar we kwamen er maar niet achter.

Vlak daarna zagen we Merlijn verschijnen...

Ik vermoed nu dat die vrouw misschien wel de vorm van Merlia was... zou kunnen in ieder geval smiledaarom dat ik zei nu begint het te dagen....... laugh
Marenubium
Marenubium nov 10 '10
oooh mooi ook!
Het zou zomaar kunnen zijn!
Thnx smile
Emuca
Emuca nov 10 '10
Gaaf! Lijkt me mooi om die vrouw ooit eens mogen te ontmoeten! smile
Mimosa
Mimosa nov 10 '10
Wat interessant en wat gaaf dat jullie haar ontmoet hebben.
Lijkt mij ook heel mooi om haar te mogen ontmoeten.
Cialara
Cialara nov 10 '10
Ik weet niet of ze het was he winkalleen riep deze tekst die belevenis terug en voelde ze opeens bekend aan. Ik schrijf dan ook dat het zou kunnen... smile
Cialara
Cialara nov 10 '10
Origineel bericht van: Witte Maan
Gaaf! Lijkt me mooi om die vrouw ooit eens mogen te ontmoeten! smile


Emmy, wat dacht je van die vrouw in die spiralen???
admin
admin nov 10 '10
jaaaaaaaaa daar dacht ik ook al aan........heb alleen geen appel gezien winkze had ons toen toch ook iets gegeven ? (weet effe niet meer wat)
admin
admin nov 10 '10
anyway..... mooie informatie op die link, ook dat stuk over excalibur !!

Vele zaden met slechts deze enkelvoudige indruk werden met succes geplant in het collectieve bewustzijn van de planeet. De hoop die werd voorgesteld in het symbool van Excalibur is er tot op heden nog steeds. Dit is hetzelfde zwaard dat je ziet in jullie interpretatie van degene die jullie Michaël noemen. Dit het Zwaard van de Waarheid en is bedoeld om jullie eraan te herinneren dat jullie kracht in volle glorie ter beschikking staat tot wat jullie diep in je hart weet. Blijf standvastig in jullie waarheid en jullie zult in je kracht komen.

In de dagen van Camelot was alleen de jongen met het zuivere hart in staat het zwaard uit de steen te trekken. De integriteit van de knaap genaamd Arthur was een illustratie van de waarheid zoals die innerlijk wordt gekend. Het vinden van die innerlijke waarheid en het hebben van de moed om die waarheid te volgen, maakt de verbinding sterker. Deze verbinding oefenen is het leerproces om in volledige verbinding met jezelf door het leven te gaan. Vind je zwaard en koester het.
Cialara
Cialara nov 10 '10
Ik heb die reis even nagelezen, is te lang om hier neer te zetten, maar de vrouw die we toen tegenkwamen midden in de drie-spiraal, nam ons mee naar een volgende drie-spiraal, die er "boven" lag, en die nog mooier en groener was dan waar we eerst waren.

We hebben daar wat gedaan met de munten die we eerder hadden ontvangen van Hermes, waarna ons iets werd verteld over de nieuwe aarde.

Kan dus heel goed met Merlia te maken hebben.... maar alweer, je weet het nooit zeker wink

Haar energie was groen, als was ze wel in het wit en had ze een lange staf in haar linker hand.
Tinne
Tinne nov 10 '10
Origineel bericht van: Zilveren Vleugel
Ha ha ha, ja dat is een deel van een zielenreis die ik oa met Karin maakte...



oa met Karin én Tinne! wink
Cialara
Cialara nov 10 '10
Jaaaaa met Karin En Tinne laugh
Emuca
Emuca nov 10 '10
Oh ja! DIe vrouw! De was lief... en het voelde echt een beetje thuis daar.
admin
admin nov 10 '10
Ik zie haar altijd met lange rode, golvende haren smile
Emuca
Emuca nov 10 '10
Rode haren zijn het mooist *grapje*
Marenubium
Marenubium nov 10 '10
ja maar dat is Lady Igraine eek

Hebben Merlijn en Igraine (Merlia...) dan echt samengespannen...?
Zouden zij de 2 energieën zijn geweest, die Arthur hebben voortgebracht?
Is Igraine dan wellicht en toch de Lady of the Lake?
admin
admin nov 11 '10
Ja dat wil ik ook weleens weten wink
Nimue, als Lady of the Lake bedoel je toch ??
Geen idee of zij dezelfde is als "Igraine"
ik denk het niet..

Ik weet niet wie die mevrouw precies is die we zagen in de zielenreis.. misschien moeten we het eens vragen laugh
Tinne
Tinne nov 11 '10
"Saint Germain was Merlin; and Amerissis, the Goddess of Light, the Twin Flame of Master Morya, was the Lady of the Lake."

Toen ik gisteren de tekst neerzette van Amerissis op een ander topic,en ze las, voelde ik haar tot in de toppen van m'n tenen! Een grote warme intense verbondenheid met haar, als ik nu overhaar spreek voel ik dat weer..
Voor mij is dat de vrouw met - in de zielereis met Karin - de schaal met appelen en kleine kristallen !
En ook nog op andere momenten tijdens zielereizen!
Amerissis, Goddes of Licht!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki