Hallo.
Vannacht had ik een droom en ik die wilde ik met jullie delen om te vragen of er iemand is die misschien meer kan vertellen erover.
Ik werkte in een soort van boerderij met dieren. De persoon die er niet was, moest ik volgens mij vervangen, maar dat weet ik niet zeker. Deze man kwam terug en het ging gesprek ging over een paard. Hij had iets op zijn gezicht, maar kon dit niet goed zien. Ik wist dat ik geschikt was voor deze baan, dus vroeg aan hem een bepaalde evaluatie. Hij zei dat ik er deels voor geschikt was, maar dat het dier dingen van mij had over genomen, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Hij noemde enkele dingen op, maar weet niet meer wat. Ik had ook twee kettingen of iets in deze richting gekregen, wat de zogenaamde symboliek van dit spritiuele oord moest symboliseren. Maar hier gebeurde elke keer iets mee. Het viel van mijn nek, of ik bleef ergens achter hangen, of het viel bijna in de put zodat het weg was. Hier werd over gepraat, en ik voelde me niet totaal comfortabel. Ik kwam aan in de lobby en alle medewerkers zaten op de bank. Hun hoofd getooid in mooie bloemen, maar ze waren negatief aan het praten. Dit strookte niet met alles zoals het voorgespiegeld werd. Ik zag dat de man die iets op zijn gezicht had, maar nu zag ik duidelijk dat hij een piercing van een insect, een wesp vlak boven zijn lip had aan de rechterkant. Ik hoorde mijn naam noemen en wist dat er negatieve praatjes waren. Ik vroeg me af of ik weg zou lopen en niet meer terug zou komen, of toch er naartoe te gaan om te vragen wat er te vertellen was. Ik draaide om en ging de confrontatie aan. Het was ineens stil en wist dat er niet uit kwam waar ik om vroeg. Toen was de droom beeindigd.
Misschien iemand een idee?
Dank en groetjes,
Bart