Loading...
nl

Parel 28, wie oh wie wil mijn foto lezen?

parel28
parel28 nov 10 '10
Wie oh wie wil mijn foto lezen?
Delen:
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 10 '10
spontaan
houd van muziek of bespeelt muziekinstrument
je kan van het leven genieten zoals het komt, je probeert je niet meer te veel druk te maken om dingen.
zijn er in de prive sfeer wat dingen voorgevallen? misschien ruzies ofzo.
ik weet niet waarom, maar kan jij soms nonchalant overkomen voor andere mensen, ook al ben je dat niet of is dat niet je bedoeling. ik weet niet precies wat ik met het woord nonchalant moest, misschien is het wel juist totaal het tegenovergestelde of zijn er mensen juist in jouw omgeving zo.
heb je iets met bloemen?
je bent wel een integer persoon.
iets met dolfijnen?
je bent wel heel sociaal, maar volgens mij kan je ook wel onzeker zijn in sociale situaties of WAS je dat altijd.
ik zie je ook met een soort groep mensen werken, dat je daar de begeleider van bent..

nou ik ben benieuwd of er iets van klopt, doe dit nog niet echt lang namelijk hahah

lieve groet tamara
admin
admin nov 10 '10
Hoi Parel, ik zal het proberen:

-ik zie je huppelen, springen dansen..
-vrijgevochten persoon komt in me op

-ben je lerares ?

-ik voel ergens een "strubbeling" met een broer of een zus, maar ik denk een broer.

-sterke familiebanden
-ben je onlangs verhuisd ?
-onzekerheid in de relatiesfeer
Marjanne
Marjanne nov 10 '10
Dit zijn mijn gevoelens bij jouw foto,
-heel graag het waarom weten van dingen, analyserend. Ik hoor je dat ook aan mensen vragen, 'Waarom doe jij zo? Waarom gedraag jij je zo?' Of dat jij je dat meer bij jezelf afvraagt waarom iemand zich op een bepaalde manier gedraagd. Het is jouw manier om de controle te houden.
Ik zie jou gebogen over glazen buisjes, een laboratorium? En ik heb het gevoel dat er iets scheef zit in een verhouding tussen jou en een ander die dichtbij jou staat. Vooral veroorzaakt door onbegrip en miscommunicatie. Als kind voelde jij je vaak veiliger bij dieren dan bij mensen; langzaam aan begin je mensen te vertrouwen, al is je liefde voor dieren nog steeds erg groot. Ook voor de natuur.
Kom voor jezelf op, heb het gevoel dat jij je nogal eens laat ondersneeuwen, dat je wel hard zou willen roepen: 'hé halloo, ik ben hier ook nog!'
Je bent een mooi mens Parel, klap die oesterschelpen maar helemaal open en ga stralen cool

Lieve groet, Marjanne
parel28
parel28 nov 10 '10
spontaan: dat klopt

houdt van muziek of bespeelt muziek instrument: nee, maar kan slecht tegen stilte.

In de privé sfeer zijn er inderdaad wat dingen voorgevallen.

nonchalant, deze kan ik niet plaatsen.

Heb ik iets met bloemen: nee.

Integer: dat klopt.

Iets met dolfijnen: nee

sociaal ja en inderdaad ik was altijd onzeker in sociale situaties.

je ziet me met een groep mensen werken waar ik de begeleider van ben. Nee. Ik ben momenteel bezig met het uitwerken en opzetten van een eigen onderneming in kinderfotografie en coaching. Iets dat ik jaren terug al wilde, maar toen te onzeker voor was.

Dolfijnen kon ik ook niet plaatsen, maar ik kreeg al het vermoeden dat het woord dolfijnen een spirituele betekenis heeft: dolfijnen betekent: Droomtijd, met universele communicatie, en universele, goddelijke energie, vrijheid en onvoorwaardelijke liefde. Als ik deze woorden lees kan ik ze ineens allemaal plaatsen.

Hartelijk bedankt voor je mooie reading.

warme groetjes marga
parel28
parel28 nov 10 '10
Zilveren Spin,

Heerlijk om te lezen wat jij daar opschrijft.

Ik zie je huppelen, en dansen en springen. Niet zo heel lang geleden heb ik nog een stuk tekst geschreven: als klein meisje droomde ik er al van iets magisch te doen, als ik had gekund was ik met mijn toverstafje dansend in de weide gaan staan en had liefde de wereld ingestrooid.

Ik ben geen lerares, zie de reactie die ik gaf aan Tamara.

dat stukje tekst heeft ook te maken met wat je opschreef over vrijgevochten persoon. het heeft me heel veel moeite gekost: maar inderdaad ik volg nu de weg van mijn hart en ben bezig met een eigen onderneming.

Er is een strubbeling met mijn stiefbroer.

Ik ben een familiemens.

Ik ben onlangs terugverhuisd naar mijn ouders omdat mijn relatie verbroken is, dus de laatste twee heb je ook helemaal goed.

Dank je wel voor je reading, heel mooi om te lezen.

warme groetjes Marga
parel28
parel28 nov 10 '10
Lieve Marjanne,

Ik ben heel goed in denken en analyseren. Waar andere mensen al lang tot actie overgaan kan ik blijven analyseren en analyseren. En vroeg me vaak af waarom mensen kunnen reageren zoals ze reageren.

Ik werk niet in een laboratorium, maar vanmiddag heb ik hier op ongeveer hetzelfde tijdstip als jij mijn foto hebt gelezen, de foto van iemand anders gelezen, ik krijg het gevoel dat, dat te maken heeft met die persoon.

Mijn relatie is nog niet zo heel lang geleden verbroken, misschien bedoel je dat met scheve verhouding.

Ik heb mezelf in het verleden heel veel laten ondersneeuwen, maar daar is flink wat verandering in gekomen.

dank je wel voor je reading, leuk.

warme groetjes Marga
Mimosa
Mimosa nov 11 '10
Hallo Parel,

Ik voel wijsheid bij je en tegelijkertijd een soort onschuld, puurheid. Alsof je nieuw bent, maar tegelijkertijd heel oud.
Je kan je soms heel alleen voelen, anders, alsof je er niet bijhoort. Maar ik voel een steeds groter wordende herkenning bij je, een steeds groter wordend gevoel precies op je plaatst te zijn en steeds meer mensen om je heen komend die bij je horen.
Weet dat je nooit alleen bent, je hebt helpers om je heen. Op de foto zie ik dat ook heel duidelijk terug.
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 11 '10
Hoi hoi,

over die begeleider van een groep :Ik zag zeg maar het beeld voor me van jou, op een soort grasveld-achtig-iets haha, en daar met allemaal kinderen , maar ik voelde dat je onzeker was.
ik weet niet precies wat je deed met hun, maar jij was wel 'de baas' van die groep, of een 'leider'.
Dus ik weet niet of je van plan bent om ook buiten foto's te gaan nemen, misschien zag ik dat beeld wel hahah.

Ben blij dat je wel een aantal dingen herkende.

Lieve groetjes
tamara
parel28
parel28 nov 12 '10
Lieve Mimosa,

Dank je wel voor je reading.

Wijsheid, dat klopt, heb een heleboel wijsheid vergaard in de loop der jaren.

Puurheid herken ik ook. Ik hoor aardig vaak dat men bij mij dezelfde zuiverheid/puurheid ziet die men bij kinderen ook ziet.

Nieuw en oud kan ik ook wel plaatsen. Ik heb al aardig wat voor mijn kiezen gehad in mijn leven, waardoor ik aan de ene kant een heel stuk ouder ben vergeleken bij leeftijdsgenoten en anderzijds een heel stuk jonger.

Ik vind het leuk om te horen dat je ziet in de foto dat ik helpers heb. Zou je me daar iets meer over kunnen vertellen? Zie jij echt die helpers op de foto? of hoe gaat dat bij jou? Sinds kort ben ik me er zelf heel erg van bewust dat ik ook meer zie, ik zie bijv. de auralaag om mensen heen en af en toe zie ik nu ook kleuren.

Dank je wel voor je reading en een heel fijn weekend!

warme groetjes Marga
parel28
parel28 nov 12 '10
Lieve Tamara,

Ik ga juist beginnen met kinderfotografie en dan juist buiten, dus dat heb je heel goed gezien. Verder is mij laatst vertelt dat mijn levensopdracht is het helpen van kinderen.

wens je een weekend vol sprankelende momenten.

Warme groetjes Marga
Mimosa
Mimosa nov 12 '10
Hallo Marga,

Fijn dat je er veel uit herkent. Ik ben nog helemaal nieuw in het foto lees gebeuren. En ben het dus ook nog aan het leren.
Sinds kort merk ik dat ik aura's begin te zien. Nog niet altijd en bij iedereen, dus dat zal nog groeiende zijn. Ook merk ik dat ik op sommige foto's meer zie en steeds meer ga zien naarmate ik er langer naar kijk.
Ik luister voornamelijk naar mijn gevoel. Ik voel dus ook meer dan dat ik zie. Maar ook hierin moet ik nog veel oefenen en vooral meer op mijn gevoel gaan vertrouwen.

Wat betreft het nieuw en oud zijn, heeft dat voor mijn gevoel niet zo zeer te maken met wat je dit leven hebt meegemaakt. Zal misschien ook wel meespelen, maar voor mijn gevoel gaat het verder dan wat wij hier beleven.

Wat betreft de helpers waar ik het over had. Ik zie duidelijk iemand achter je staan. Ik krijg daar een heel goed gevoel bij, het is duidelijk voor me dat die persoon je helpt. Ik voel duidelijk dat er meer helpers zijn, of gidsen of hoe ze ook heten. Zelf ben ik hier nog niet zo thuis in, vandaar misschien dat ik het nog niet zo goed kan plaatsen. Het voelt in elk geval heel goed.

Jij ook een heel fijn weekend.
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 13 '10
Hoi Marga!

Oke, nou misschien zag ik indd dat beeld dan!

ik wens jou het zelfde!

Lieve groet!
parel28
parel28 nov 14 '10
Tamara, ik lees hier je antwoord op mijn reactie op wat jij binnenkreeg, maar het voelt niet goed. Iets vertelt mij dat dat niet is wat jij binnenkreeg, ik vermoed dat je iets anders hebt gezien. klinkt misschien een beetje raar, maar dat kwam gelijk in mij op toen ik jouw reactie zag.

warme groetjes marga
parel28
parel28 nov 14 '10
Mimosa,

Jij begint dus ook aurakleuren te zien. Ik merk dat ik dat nu ook meer en meer krijg. Ik zie steeds vaker een lichtlaag om mensen heen en voornamelijk wanneer ik mensen op een foto aan het water zie, zie ik daar kleuren bij. Laats heb ik iemand ook vertelt welke kleuren ik zag, maar ik vind het zelf heel ergelijk dat ik niet weet wat die kleuren betekenen en hoe ik daar de ander mee zou kunnen helpen.

Mag ik nog wat vragen over de helper die jij ziet bij mij op de foto: Is dit een man in de leeftijd van begin 50? Hoe zie jij die helper eigenlijk? Ik bedoel hoe ziet het eruit op de foto? Ik vraag me af of ik dat zelf ook kan zien namelijk.

warme groetjes marga
Mimosa
Mimosa nov 16 '10
Hallo Marga,

Ja, ik begin aurakleuren te zien, ik begin ook een lichtlaag om mensen, dieren en planten te zien. Maar het is niet constant. Ik zie het niet automatisch en ook niet bij alles en iedereen. Nog niet in elk geval. Ik weet dat ik op de goede weg zit en dat ik nog veel mag oefenen.
Wat betreft de betekenissen van de kleuren neem ik aan dat er wel goede boeken over geschreven zijn. Binnenkort ga ik eens neuzen in de bibliotheek om te kijken wat me aanspreekt. Ook op internet zijn er diverse sites hierover te vinden.
Verder werk ik heel erg vanuit mijn gevoel, vanuit mijn hart en ook dit wordt steeds sterker.

Ja, natuurlijk mag je vragen naar de helper. Ik noem hem zo omdat hij je helpt, ik geloof niet dat het een gids is, maar krijg hier eigenlijk geen duidelijkheid over. Ik heb het gevoel dat hij wat terughoudend is. Ik heb het gevoel dat het een man is, maar meer weet ik eigenlijk ook niet. Het is niet dat ik hem duidelijk zie, ik voel hem heel duidelijk achter je.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki