Hoi Bea,
Ik zou nog verder reageren.
k zie aan je dat je best een vechter bent en ook competief bent naar anderen, je wilt graag de beste zijn en kan dat ook je hebt vele talenten en bent snel van begrip :
Ik ben indd wel een vechter.
Of ik graag de beste wil zijn, ik wil wel graag goed doen wat ik doe, maar of ik echt de beste wil zijn.. ik gun andere het ook wel, ik ben opzich wel snel van begrip.
Omdat je nog jong bent kun je nog niet altijd even goed omgaan met mensen die anders zijn dan jij.
Je hebt er dan een beetje moeite mee en snapt niet goed dat die ander zich niet kan meten aan jou, en wijst de persoon af.
Ik hoop dat je eens wilt nadenken over wat dit met iemand anders doet:
Ik kan indd moeilijk omgaan met mensen die anders zijn dan mij, dat is ook nu een beetje mijn valkuil.. ik besef wel dat iedereen anders is, en probeer dat ook meer te respecteren alleen af en toe kost het me wel moeite. Ik wijs die persoon dan niet af maar vaak als 'hoe ik iemand voor ogen heb' als dat niet zo is, dan raak ik daar geïrriteerd door.
verder zie ik dat je sterk bent en aktief, doe ja aan vechtsport?
Het zou een goede uitlaatklep zijn voor je agresie.
Of ik zou haast zeggen ga rappen om verbaal wat spanningen kwijt te raken.
Een stevige sinterklaas rijm kan ook :
Ik doe niet aan een vechtsport maar heb het wel vaak willen doen omdat ik indd veel agressie, vooral had, maar nog wel heb.
Ben je van plan om op jezelf te gaan wonen of woon je al niet meer thuis.
Doe geen overhaaste stappen ivm samenwonen, liever eerst even een plekje voor jezelf hebben :
Ik woon nog thuis, en denk er wel over om op mezelf te gaan maar financieel is dat nog een beetje lastig.
Als je iets niet aankunt doe het dan niet en koppel los van de hulp vraag er komt dan ruimte in jezelf en je kunt je meer ontspannen, mensen hebben daarna meer aan je als je zelf relaxt bent en vrij van deze druk.
Je moet niets maar mag, schrap het woordje moeten maar uit je woorden boek
Ik zie ook dat dit je helpt ontspannen en het laat je agressie zakken, je haalt er de druk mee van de ketel. :
Zal ik gaan proberen haha., ben dr wel al mee bezig
Ik zie dat er weinig kontakt is met je vader, hij heeft het erg druk met van alles, en je hebt niet zo een sterke band met hem.
Heeft hij het zo druk met zijn werk?
Het lijkt me een harde werker, die eigenlijk te weinig tijd thuis is om jullie goed te kunnen begrijpen, en te begeleiden.
Is hij een carierre man, of is hij gewoon afwezig in het gezin. :
Klopt mijn pa is veel aan het werk dus heb niet echt heel veel contact met hem.
Het klinkt gek maar je hebt deze eigenschappen van hem mee gekregen, je wilt ook vooruit komen in het leven en wilt daar veel voor doen.
Laat het niet ten koste gaan van anderen, wees altijd rechtvaardig en recht door zee, het zal je in een positie brengen waarin anderen je respecteren om je leiderschaps kwaliteiten.
Intergriteit word altijd beloond op de lange duur, en geeft je een voorsprong op anderen.
simpel en alleen omdat je leiderschap geacepteerd word en er weinig mensen tegen je opstaan, het word je geschonken het is een gift van anderen bedenk dat, en wees er zuinig op koester dit vertrouwen die anderen in je stellen :
Ik weet niet of ik echt die eigenschappen heb van hem,misschien als ik echt iets doe wat ik leuk vind dat ik dat ga ontdekken in mezelf..
leiderschap.. mm .. ja misschien wel ooit hahah, ik ben niet echt een type daarvoor volgens mij maar ik hoor het wel vaker, wie weet
NOu harstikke bedankt!
Liefs Tamara