Loading...
nl

En wie wilt mijn foto lezen?

TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 8 '10


leef je uit!
Delen:
admin
admin nov 8 '10
Hoi Tamara,

Lekker down to earth. Je weet wat het leven te bieden heeft en laat je niet snel van je stuk brengen. Je bent iemand die in contact staat met je gevoel en laat je niet al te veel op je mouw spelden. Je kunt best scherp en doortastend zijn, maar niet op een vervelende manier. Dit komt omdat je een (over) denker bent en de processen ziet waarin iemand kan blijven hangen. Je kunt hier makkelijk als het ware afstand van nemen en overzien. Je bent iemand die graag op zichzelf is en intuitief sterk is. Je neemt zaken niet zomaar aan en gaat bij jezelf ten rade wat het voor je doet. Je houdt van uitgaan, gezellige dingen doen. Dit is omdat je zelf ook ervan houdt om jezelf te uiten. Communiceren is voor jou een belangrijk middel om te relativeren. Je kunt voor de buitenkant overkomen als iemand die niet altijd even toegankelijk is. Mensen moeten zich op 1 of andere manier voor jou "bewijzen". Niet dat je moeilijk bent, maar je moet iets herkennen, wat die klik in jou teweeg brengt. Daaraan herken je iets waardoor je pas iemand binnen laat. Heb je misschien een vervelende ervaring achter de rug m.b.t. een relatie? Je bent gek op mooie dingen en kan hier ook naar zoeken, als je iets in je hoofd hebt, ga je ervoor !!

Voor mijn idee ben je in een fase belandt waarin je aan het zoeken bent, en een soort van oude boeien los te laten breken. Dit is een oude pijn die je er een tijdje van weerhouden heeft om meer op een open manier te kijken.

Groetjes,
Bart
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 8 '10
Hoi Bart, bedankt voor het fotolezen.

Lekker down to earth. Je weet wat het leven te bieden heeft en laat je niet snel van je stuk brengen. Je bent iemand die in contact staat met je gevoel en laat je niet al te veel op je mouw spelden. Je kunt best scherp en doortastend zijn, maar niet op een vervelende manier. Dit komt omdat je een (over) denker bent en de processen ziet waarin iemand kan blijven hangen. Je kunt hier makkelijk als het ware afstand van nemen en overzien. :

Ik ben zeker meer in contact met mijn gevoel, en probeer me niet snel meer van me stuk te laten brengen al heb ik daar nog wel moeite mee.
Ik denk indd heel veel over dingen na, en probeer alle dingen te overzien. Maar als ik er eenmaal middenin zit lukt mij dat nog niet zo goed.

Je bent iemand die graag op zichzelf is en intuitief sterk is. Je neemt zaken niet zomaar aan en gaat bij jezelf ten rade wat het voor je doet. Je houdt van uitgaan, gezellige dingen doen. Dit is omdat je zelf ook ervan houdt om jezelf te uiten :

Ik ben zeker graag op mezelf maar hou indd zo nu en dan ook ervan om lekker weg te gaan, mijn intuitie word ook wel beter.

Communiceren is voor jou een belangrijk middel om te relativeren. Je kunt voor de buitenkant overkomen als iemand die niet altijd even toegankelijk is. Mensen moeten zich op 1 of andere manier voor jou "bewijzen". Niet dat je moeilijk bent, maar je moet iets herkennen, wat die klik in jou teweeg brengt. Daaraan herken je iets waardoor je pas iemand binnen laat.:

Ik vind het zeker belangrijk om te praten als uitlaatklep!
verder klopt het ook.

Heb je misschien een vervelende ervaring achter de rug m.b.t. een relatie? Je bent gek op mooie dingen en kan hier ook naar zoeken, als je iets in je hoofd hebt, ga je ervoor !!:

ik heb indd een vervelende ervaring, meerdere, achter de rug mbt tot een relatie. Verder klopt het ook

Voor mijn idee ben je in een fase belandt waarin je aan het zoeken bent, en een soort van oude boeien los te laten breken. Dit is een oude pijn die je er een tijdje van weerhouden heeft om meer op een open manier te kijken.:
Klopt, ik zit nu bijna 3 jaar alweer thuis vanwege problemen met mezelf, maar zoals je misschien gelezen hebt, wil ik een praktijkje gaan starten met mijn ma en het oude achter me laten.

Dankjewel Bart, goed gedaan.

Lieve groet Tamara

admin
admin nov 8 '10
Hoi Tamara,

Dank voor je uitleg ! Ik weet zeker dat het je gaat lukken, sommige dingen hebben tijd nodig, maar dat weet je zelf al te goed. Super dat jullie samen een praktijk gaan opstarten! Echt een heel nieuw pad, geniet ervan en heel veel plezier en succes uiteraard toegewenst !!

Hartelijke groet terug,
Bart
Maryssa
Maryssa nov 9 '10
Hallo Tamara,

* Als eerste krijg ik paarden bij je te zien. Je hebt een oneindig geduld met ze. Het beeld van jou dat je aan het roskammen bent en ondertussen lekker aan het kletsen bent tegen het paard.

* Flevoland, Flevopolder komt in me op als ik naar je kijk.

* Ik krijg het gevoel dat je heel gevoelig bent maar naar leeftijdsgenoten jezelf wat te stoer neer kunt zetten waardoor ze je niet altijd helemaal begrijpen.

* Ik krijg boeken te zien en uit die boeken komen personages gekleed in baljurken en middeleeuwse kledij die dansen en elkaar het hof maken. Hmm heb je wat met die tijd en vindt jij het zo zalig om historische romans te lezen die over die tijd gaan?

* Als ik me op eventuele klachten in ga voelen krijg ik een duizeligheid en gevoeligheid voor hoofdpijn bij je door.

* Ik krijg ook wat buikklachten linksonderin; het komt en het gaat. Is er niet constant.

* Geen idee waarom maar ze laten me een banaan zien ... Ben je daar dol op; is het jouw favoriete fruit?

Ik laat het even hierbij ben zelf een beetje grieperig anders kost het me te veel energie. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa

P.S haha ik kan dan wel af willen sluiten.. maar er komt nog wat door. Een gevoel van wat een gedoe allemaal ik doe er even niet aan mee? Relatievlak moet ik naar toe. Ik krijg het idee dat je genoeg aandacht trekt maar er even echt genoeg van hebt. Je wilt rust hoewel je wel een romantische dame bent die gelukkig nog steeds gelooft in de liefde.Komt vanzelf wel; lekker rustig aan en kijken wat er op je pad komt..
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 9 '10
Hoi Maryssa,

Bedankt voor het proberen.
* Als eerste krijg ik paarden bij je te zien. Je hebt een oneindig geduld met ze. Het beeld van jou dat je aan het roskammen bent en ondertussen lekker aan het kletsen bent tegen het paard.:
Ik heb geen paard en zit ook niet op paardrijden, heb er vroeger toen ik 8 was wel op gezeten haha, vond ik wel altijd heel leuk toen maar heb er niet zolang op gezeten, verder ook nooit meer paardgereden hihi.
* Flevoland, Flevopolder komt in me op als ik naar je kijk:
Dat kan ik niet plaatsen, ben daar nog nooit geweest xD maar misschien vind ik het wel heel leuk daar
* Ik krijg het gevoel dat je heel gevoelig bent maar naar leeftijdsgenoten jezelf wat te stoer neer kunt zetten waardoor ze je niet altijd helemaal begrijpen:
ja dat klopt wel indd
* Ik krijg boeken te zien en uit die boeken komen personages gekleed in baljurken en middeleeuwse kledij die dansen en elkaar het hof maken. Hmm heb je wat met die tijd en vindt jij het zo zalig om historische romans te lezen die over die tijd gaan?:
deze kan ik niet plaatsen, ik hou helemaal niet van lezen, en ook helemaal niet van historische romans, ik lees heeeel af en toe een spiritueel boek maar daar doe ik dan ook een jaar over hahah
* Als ik me op eventuele klachten in ga voelen krijg ik een duizeligheid en gevoeligheid voor hoofdpijn bij je door.
ik heb indd bijna elke dag hoofdpijn heb ook chronische migraine, duizelig ben ik ook vaak.

* Ik krijg ook wat buikklachten linksonderin; het komt en het gaat. Is er niet constant.:
dit heb ik juist precies aan de rechterkant, het komt en gaat indd

* Geen idee waarom maar ze laten me een banaan zien ... Ben je daar dol op; is het jouw favoriete fruit?
ik eet wel elke dag een banaan maar of het me favoriete fruit is ... naja ik zou het sneller pakken dan een appel, maar denk meer uit luiheid omdat je een banaan niet hoeft te schillen. hihi

dus sommige dingen klopte wel en sommige niet.
veel beterschap gewenst !

groetjes Tamara
Maryssa
Maryssa nov 9 '10
Hallo Tamara,

Dank je voor je reactie en beterschapswens! Inderdaad beetje half half wat er klopt en wat niet..

Al een tijdje niet meer gedaan het fotolezen wie weet ben ik het aan het verleren wink

Groetjes Maryssa
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 9 '10
Neejoh, tuurlijk niet, gewoon weer lekker blijven proberen, oefening baart kunst toch!
misschien voelde je over dat paardrijden dingen van vroeger aan, dat zou goed kunnen .

groetjes!
Maryssa
Maryssa nov 9 '10
smile
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 12 '10
Nog iemand die het wilt proberen?

Liefs!
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 16 '10
Ik plaats even foto's van verschillende leeftijden, ben benieuwd of jullie verschillende dingen erin voelen/zien.


hier was ik 15


van 2008 geloof ik


20 jaar


nu


Hihi..jaja das een verschil he.
nou ben benieuwd!!!
admin
admin nov 21 '10
Hallo Butterfly,

Ik zie aan je dat je best een vechter bent en ook competief bent naar anderen, je wilt graag de beste zijn en kan dat ook je hebt vele talenten en bent snel van begrip.
Omdat je nog jong bent kun je nog niet altijd even goed omgaan met mensen die anders zijn dan jij.
Je hebt er dan een beetje moeite mee en snapt niet goed dat die ander zich niet kan meten aan jou, en wijst de persoon af.
Ik hoop dat je eens wilt nadenken over wat dit met iemand anders doet.
Goed dit was het moeilijke gedeelte voor je van de lezing.
verder zie ik dat je sterk bent en aktief, doe ja aan vechtsport?
Het zou een goede uitlaatklep zijn voor je agresie.
Of ik zou haast zeggen ga rappen om verbaal wat spanningen kwijt te raken.
Een stevige sinterklaas rijm kan ook.
Ben je van plan om op jezelf te gaan wonen of woon je al niet meer thuis.
Doe geen overhaaste stappen ivm samenwonen, liever eerst even een plekje voor jezelf hebben.
Als je iets niet aankunt doe het dan niet en koppel los van de hulp vraag er komt dan ruimte in jezelf en je kunt je meer ontspannen, mensen hebben daarna meer aan je als je zelf relaxt bent en vrij van deze druk.
Je moet niets maar mag, schrap het woordje moeten maar uit je woorden boek.
Ik zie ook dat dit je helpt ontspannen en het laat je agressie zakken, je haalt er de druk mee van de ketel.

Ik zie dat er weinig kontakt is met je vader, hij heeft het erg druk met van alles, en je hebt niet zo een sterke band met hem.
Heeft hij het zo druk met zijn werk?
Het lijkt me een harde werker, die eigenlijk te weinig tijd thuis is om jullie goed te kunnen begrijpen, en te begeleiden.
Is hij een carierre man, of is hij gewoon afwezig in het gezin.

Het klinkt gek maar je hebt deze eigenschappen van hem mee gekregen, je wilt ook vooruit komen in het leven en wilt daar veel voor doen.
Laat het niet ten koste gaan van anderen, wees altijd rechtvaardig en recht door zee, het zal je in een positie brengen waarin anderen je respecteren om je leiderschaps kwaliteiten.
Intergriteit word altijd beloond op de lange duur, en geeft je een voorsprong op anderen.
simpel en alleen omdat je leiderschap geacepteerd word en er weinig mensen tegen je opstaan, het word je geschonken het is een gift van anderen bedenk dat, en wees er zuinig op koester dit vertrouwen die anderen in je stellen.

Dit is het voor dit moment, ik hoop dat je me feedback wil geven op de lezing, en wens je nog veel mooie en bruikbare lezingen.

liefs van Bea
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 21 '10
Hoi Bea,
Dankjewel !

Ik heb nu niet veel tijd om te reageren maar ik alvast zeggen dat alles wel klopt.
ik reageer later uitgebreider.

liefs
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 21 '10
Hoi Bea,
Ik zou nog verder reageren.

k zie aan je dat je best een vechter bent en ook competief bent naar anderen, je wilt graag de beste zijn en kan dat ook je hebt vele talenten en bent snel van begrip :
Ik ben indd wel een vechter.
Of ik graag de beste wil zijn, ik wil wel graag goed doen wat ik doe, maar of ik echt de beste wil zijn.. ik gun andere het ook wel, ik ben opzich wel snel van begrip.

Omdat je nog jong bent kun je nog niet altijd even goed omgaan met mensen die anders zijn dan jij.
Je hebt er dan een beetje moeite mee en snapt niet goed dat die ander zich niet kan meten aan jou, en wijst de persoon af.
Ik hoop dat je eens wilt nadenken over wat dit met iemand anders doet:
Ik kan indd moeilijk omgaan met mensen die anders zijn dan mij, dat is ook nu een beetje mijn valkuil.. ik besef wel dat iedereen anders is, en probeer dat ook meer te respecteren alleen af en toe kost het me wel moeite. Ik wijs die persoon dan niet af maar vaak als 'hoe ik iemand voor ogen heb' als dat niet zo is, dan raak ik daar geïrriteerd door.

verder zie ik dat je sterk bent en aktief, doe ja aan vechtsport?
Het zou een goede uitlaatklep zijn voor je agresie.
Of ik zou haast zeggen ga rappen om verbaal wat spanningen kwijt te raken.
Een stevige sinterklaas rijm kan ook :
Ik doe niet aan een vechtsport maar heb het wel vaak willen doen omdat ik indd veel agressie, vooral had, maar nog wel heb.

Ben je van plan om op jezelf te gaan wonen of woon je al niet meer thuis.
Doe geen overhaaste stappen ivm samenwonen, liever eerst even een plekje voor jezelf hebben :
Ik woon nog thuis, en denk er wel over om op mezelf te gaan maar financieel is dat nog een beetje lastig.


Als je iets niet aankunt doe het dan niet en koppel los van de hulp vraag er komt dan ruimte in jezelf en je kunt je meer ontspannen, mensen hebben daarna meer aan je als je zelf relaxt bent en vrij van deze druk.
Je moet niets maar mag, schrap het woordje moeten maar uit je woorden boek
Ik zie ook dat dit je helpt ontspannen en het laat je agressie zakken, je haalt er de druk mee van de ketel. :
Zal ik gaan proberen haha., ben dr wel al mee bezig

Ik zie dat er weinig kontakt is met je vader, hij heeft het erg druk met van alles, en je hebt niet zo een sterke band met hem.
Heeft hij het zo druk met zijn werk?
Het lijkt me een harde werker, die eigenlijk te weinig tijd thuis is om jullie goed te kunnen begrijpen, en te begeleiden.
Is hij een carierre man, of is hij gewoon afwezig in het gezin. :
Klopt mijn pa is veel aan het werk dus heb niet echt heel veel contact met hem.

Het klinkt gek maar je hebt deze eigenschappen van hem mee gekregen, je wilt ook vooruit komen in het leven en wilt daar veel voor doen.
Laat het niet ten koste gaan van anderen, wees altijd rechtvaardig en recht door zee, het zal je in een positie brengen waarin anderen je respecteren om je leiderschaps kwaliteiten.
Intergriteit word altijd beloond op de lange duur, en geeft je een voorsprong op anderen.
simpel en alleen omdat je leiderschap geacepteerd word en er weinig mensen tegen je opstaan, het word je geschonken het is een gift van anderen bedenk dat, en wees er zuinig op koester dit vertrouwen die anderen in je stellen :
Ik weet niet of ik echt die eigenschappen heb van hem,misschien als ik echt iets doe wat ik leuk vind dat ik dat ga ontdekken in mezelf..
leiderschap.. mm .. ja misschien wel ooit hahah, ik ben niet echt een type daarvoor volgens mij maar ik hoor het wel vaker, wie weet laugh

NOu harstikke bedankt!

Liefs Tamara

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki