Loading...
nl

Schrijfwerk

Alkamari
Alkamari nov 6 '10
Beste mensen,

Vandaag een kort stukje geschreven (met energetisch hulp). Veel lees en denk plezier.

De verbintenis met het al. Het leggen van een energetisch verbinding met de dingen die je omgeven is de aanzet tot geestelijk groei, tot opening en tot daadwerkelijke aanwezigheid. Daar de mens vaak denkt dat een spirituele verbinding en ontwikkeling het directe instrument is voor energetisch opengaan lijkt het voor jullie misschien op het eerste gezicht tegenstrijdig.

Maar maak voor de opening, voor je directe verbinding, eerst contact met alles wat je omringt. Die verbinding is belangrijk omdat jij alles vertegenwoordigt wat er in je omgeving is gemanifesteerd. De bomen zijn een onderdeel van jou energie, de mensen die je omringen zijn ontsprongen aan de kracht van jou eigen zijn. Wanneer je het contact niet legt met het voedsel dat je tot je neemt, het huis dat je bewoond, de mensen die je omringen, dan is alles zielloos en daarmee leef jij ook zielloos. Daarmee leef je in een lege wereld die slecht s gedreven wordt door externe krachten en energie lijnen die niet uit jezelf komen.

Leg de lijnen weer naar jezelf, geniet van de kleine details die je omgeven, jij bent diegene die dit alles gecreëerd heeft, blijft creëren en binnen de creatie leeft. Ontwikkeling ligt in de groei van jezelf, jij als ontwikkelaar, jij als kunstenaar de de werkelijkheid in nieuwe vormen brengt, jij als onderdeel en centrum van de universele energie. Door je eigen creaties te ervaren, te voelen en te zien, door continue de link te leggen tussen jou geestelijk en spiritueel welzijn en het welzijn van de pracht die je omgeeft, kan je pas daadwerkelijk aanwezig zijn in het moment, genieten en van ontwikkeling spreken.

Mediteer daarom dagelijks met de dingen die je omringen, je kinderen, het eten dat je tot je neemt, het werk dat je doet, de hond die je op straat ziet, de verkeerschaos waar je je in verkeerd. Het zijn dingen die ontsprongen zijn aan jou energie, wanneer jij die energie beantwoord en erkend kan je veel “mindfuller” leven, ben je daadwerkelijk aanwezig en kan je je eigen realiteit veranderen, intenser ervaren, voelen en zijn. Zo leg je door het contact met de kleine details contact met het al. Zo creëer je door de ervaring van je eigen dagelijks leven de werkelijke spirituele groei waar je naar zoekt.
Delen:
gast
gast nov 6 '10
Ik kan me hier voor de volle 100% in vinden laugh
Alkamari
Alkamari nov 10 '10

Er zijn veel aanwijzingen ook over een op hande zijnde verandering. Verandering, waar we als mens zo bang voor zijn maar aan de andere kant zo'n behoefte aanhebben.

De volgende informatie is me nog toegekomen:
Verlichting vindt niet plaats, het is een bewuste keuze. Wanneer de mens nu weer terug keert naar het leven in harmonie met de maan, zich afwendt van de zon, zal zij de kracht van de energie ontwaren die buiten ons leeft. Niet iedereen zal overgaan, omdat niet iedereen de overgang aan kan en kan aanvaarden, sommigen zullen de overgang niet eens begrijpen en daardoor niet mee kunnen.

Het is belangrijk dat jullie verantwoordelijkheid nemen voor het geen jullie zelf gecreëerd hebben. De externe energie kan slechts als katalysator functioneren om de waarheid die wij in ons dragen te begrijpen en te ontwikkelen. Zij kan echter niets voor ons oplossen. Wij zelf moeten onze interne energie ontwikkelen en cultiveren. Omdat we een zijn zal, indien genoeg mensen deze taak aannemen, de collectieve energie ook veranderen.

De oplossing, de kracht ligt in onszelf.

Jullie zijn jullie eigen meester, maar wanneer jullie begrijpen dat jullie je eigen meester zijn brengt dat direct veel verantwoordelijkheid met zich mee. Wanneer jullie contact leggen met jullie ware interne identiteit wordt jullie absolute macht gegeven over jullie Zijn en het universum. Macht in de positieve zin van het woord.

Wanneer jullie meester zijn over je eigen persoon, draag je alle potentie in je om deel van het universum te zijn, om daarmee uiteindelijk het universum zelf te belichamen.
aquarel
aquarel nov 11 '10
wat betreft, verlichting vind niet plaats..

ja, er leven vandaag de dag al vele mensen in de 5de dimensie, anderen die het nog niet zo goed kennen of er helemaal niet voor open staan, voelen niet de energie van dit proces en zullen eind 2012 ook niet het geheel aanvoelen..

en, jullie zijn jullie eigen meester is van toepassing in een gewoon.. maatschappelijk leven, niet in de 5de dimensie, want als je daar je krachten verkeerd gebruikt, worden die voor jouw veiligheid en om anderen te schaden, van je afgenomen of ontoegankelijk gemaakt.
Alkamari
Alkamari nov 11 '10
Ik denk dat je juist niet angstig moet voelen. Je leest, je voelt, je bent. Das al een hele bundel belangrijk activiteiten.

Als je 100% er voor kiest over te gaan, als je je bewust bent van de veranderingen, als je met intensie wilt Zijn. Dan is het zo.

Onthoudt dat jij je realiteit maakt. Als jij de nieuwe realiteit creert dan is het zo!

Verantwoordelijkheid. tuurlijk wij als mensen hebben verantwoordelijkheden waar we ons niet van mogen afwenden. Maar het zijn gedeelde verantwoordelijkheden, die kan jij als individu niet alleen op je schouders nemen. Dat hoeft niet en is niet noodzakelijk.

Als voortrekkers van het nieuwe zijn zullen wij het licht voor hen die nu nog niet zien ontsteken. Meer hoef je niet te doen. Meer kan je niet doen!

Leef je leven, stroom met de energie mee. Laat je leiden door de aanwijzingen die er zo duidelijk zijn in je leven. Dat is genoeg!!!
Alkamari
Alkamari nov 11 '10
En onthoud. Jij bent het universum, jij dent de kern van je eigen zijn. Jij bent de meester die het leven beheert.

Op het moment dat je je ervan bewust bent meester te zijn, vallen alle lagen weg. Dan weet je en voel je dat je alles bent.

ook dat is een bewuste keuze! Jij bent de kern waar alles in het huidige nu in jou wereld om draait. Geniet daarvan, wees je er bewust van.

Er is nog een stuk wat goed zou zijn om te delen, dat gaat over energie, de 6de en 7de dimensie en de expansie van energie. Maar lees dit eerst. Wees je er dan van bewust dan angst slechts een afspiegelng van je ego is en dan gaan we verder naar andere lagen kennis.

Bijzonder hoe informatie stroom!
Alkamari
Alkamari nov 11 '10
De informatie die mij wordt doorgegeven komt vaak en beetje op een belerende toon. Dit is niet omdat wij zo nodig een les moeten leren, maar meer omdat de energieën die mij omringen erg aandringen op ons ontwaken. Zij willen graag dat wij ontwaken en een veranderingsproces inzetten.

Pik er uit op wat bij je past. Begin een denkproces over dingen waar je vragen bij stelt en kijk gewoon hoe deze informatie in jou leven past!!!!
Alkamari

Waarop dit moment wordt gediscussieerd over het materiële op aarde en oorlogen woeden over bronnen van energie en kracht is het belangrijk veel verder te kijken dan slechts de globale en aardse energievelden die nu door de mens worden gezien en onderscheiden. Er bestaan zoveel soorten energie, die vaak door de mens onbegrepen zijn. Indien de mensen die bronnen zou begrijpen zou in eerste instantie de uitbuiting en het misbruik van de verschillende dimensies niet bestaan. Te eerste zou er begrepen worden wat het belang van deze dimensies hebben voor de mens, maar ten tweede zou de mens begrijpen dat het niet op het “hebben” draait, dat macht over een bepaalde bron geen rol speelt. Bovendien zou de mens zijn eigen kracht eindelijk omvatten en inzetten voor haar eigen goed en het bestaan van anderen en andere manieren van energie.

Veel mensen zitten nog vast aan de derde dimensie, zijn haar al enige plek van zijn en proberen, ploeteren zelfs om naar andere dimensies te komen. Nu zeg ik jullie, jullie zijn al in de andere dimensies, jullie leven al in de negen dimensies die jullie ter beschikking staan. Maar veel mensen uit de derde dimensie willen niet dat de andere inzien dat zij reeds als multidimensionele wezen door het leven gaan, daardoor zouden zij immers minder (of niet) manipuleerbaar zijn. En boven hebben mensen het evenwicht nog niet gevonden tussen de dimensies.

Daar we in de derde gewend zijn te leven, de tweede uitbuiten en gebruiken en de vierde wordt gemanipuleerd door een selecte groep uit de derde dimensie, leven we nog niet in de wetenschap in een continue uitgerekte staat van zijn te leven. We zijn continue aanwezig in de negende dimensie, doordat we dit niet weten, schenken we ook geen energie en aandacht aan dit deel van ons waardoor het eigenlijk onderontwikkeld blijft. Indien we bewust zijn van het feit dat we onze energie kunnen verdelen over de diversie dimensies zal ons energie lichaam zich ook gelijkmatig verdelen over de dimensies.

Het is in principe een kwestie van niet slechts de aandachtvestigen op het 1ste chakra maar over alle chakras, om in woorden van energie en lichaam te spreken. Ook daar ontstaat een lichaam dat uit balans functioneert indien slechts een chakra de andere overheerst. Bewust worden van alle chakras is noodzakelijk om in de derde dimensie goed en ten overvloeden en in goede gezondheid te leven. Bewust wording van de dimensies is noodzakelijk om in complete harmonie met onze hogere zijn te kunnen zijn en in harmonie met de kosmos te kunnen stromen.
aquarel
aquarel nov 12 '10
dat treft, ik heb gisteren nog een vriendin ge emailt, en zij zei tegen mij, hoe komt het toch dat ik slechte stemmen hoor. (psychose)

wel ik zei tegen haar, dat een psychose geen ziekte is maar meer een bewustzijnproces, dat vroeg of laat ieder van ons doormaakt al dan niet in de vorm van een psychose.

ik hoor ook al zo'n 10 jaar innerlijke stemmen, de psychiaterie zou zeggen dat ik ook een psychose heb, maar ik zit nu eenmaal al in de fase van de aanvaarding, en heb dat mogelijke ziekte"beeld" nu al uitgeband uit mijn denken.

ook ik heb psychiaterie gedaan, verplicht wel te verstaan, anders zagen ze me der nooit.. mijn omgeving toendertijd begreep me niet en dachten dat er iets met me mis was.
aquarel
aquarel nov 12 '10
maar geef nu toe, er zijn verdomd weinig mensen die hier weet van hebben, laat staan dat ze het begrijpen.
moest internet niet bestaan, dan dacht ik dat ik de enige was die dit meemaakte, buiten een paar lotgenoten die ik al op mijn pad kwam maar dat voed de honger niet naar kennis over deze materie.

en ook in onze maatschappij is er geen plaats voor het spirituele, zeker niet voor een samenwerking tussen een onbekende energie en mijzelf.
als ik morgen naar de psychiaterie stap met mijn overtuigingen wordt ik letterlijk in een dwangbuis gestoken en voor 3 maanden platgespoten :-)

dus, geef nu toe lieve mensen.. mensen die geholpen worden door andere energieën en een bewustzijnproces meemaken, is dit de aangewezen site om dit te uiten naar anderen toe, maar andere mensen die in het hier en nu leven, zeg maar de verderfelijke maatschappij, dat is fantasie..

ok, in het verre oosten is dit de normaalste zaak, maar hier ?
nee, hier is het een mierennest, en als iemand psychotisch wordt wordt die voor de veiligheid en de veiligheid van anderen opgesloten en weggeborgen wordt, wat bij mij een dwangopname van 6 jaar was, hoe kan die zich dan positief ontwikkelen ?
sommigen in de psy.. zien nooit meer het daglicht.
dat zie ik gebeuren, met vrienden die ik daar van overgehouden heb, maar de meerderheid wilt met hun vroegere psychose en hun ervaringen niets meer te maken hebben met de realiteit, voor hun was het een ziekte, en punt.
Tinne
Tinne nov 12 '10
Ik begrijp je.. en meerderen zullen dat begrijpen, acquarel!
En het is niet alleen begrijpen, het is meer dan dat hoor!
Ik versta wat je schrijft, ik vat wat je schrijft, het wordt her en Erkent!
Er zijn heel wat mensen die psychiatrisch worden behandelt voor een psychose die een worsteling is tussen het licht/donker binnen in iemand! Het proces gebeurt met die persoon zelf, en dat kan heftig zijn..
Dat kan één leven duren, dat kan meerdere levens duren, naargelang het proces van de ziel hier op aarde!
Trouwens iets soortsgelijks maak je mee op een bepaald niveau in spirituele groei, dat de donkere nacht van de Ziel heet.
Vele mensen verwarren dat met andere heftige zaken in hun leven,
maar de donker nacht van de Ziel is een heel heftig iets,
daar zit ik in.. en kan je verzekeren dat het heftig is, en dat weinigen rondom je dit begrijpen, laat staan kunnen vatten en het te ondersteunen! Maar je bent niet alleen, nooit .. dat lijkt zo soms, maar is het niet! Tal van lichtwezens zijn aanwezig, in allerlei vormen, momenten, en situatie's.. grin
http://fromthestars0.tripod.com/026.htm
Alkamari
Alkamari nov 12 '10

Hoe schrijf ik? Normaliter mediteer ik ongeveer een uur in de ochtend. Dat kan via ademhalig zijn, mantras, visualisatie, Zazen, etc.

Daarna heb ik soms de sterke behoefte achter de computer te gaan zitten. Daar maak ik contact met mijn meesters, de lichtwezens die me onringen, enz, en begin ik te schrijven. Het is geen bewust schrijven, het is meer dat de tekst gedikteerd wordt.

Overdag ben ik een gewone moeder, met praktijk aan huis, geef ik cursussen, schrijf nieuwe werkboeken voor de cursussen die ik geef, enz. Maar de connectie is er en daar "plug" ik me af en toe op in. De informatie die ik door krijg is soms voor mezelf, soms om te delen, soms om uit te werken. Maar altijd positief.

Daar ik Reiki master ben kan ik deze informatie goed over brengen op mijn leerlingen, vele van hen hebben geen ervaring met lichtwerk, energiewerk, andere dimensies.. maar stuk voor stuk staan ze er voor open. Stuk voor stuk beginnen ze de energie te voelen en te ervaren. Das mijn voordeel. Middels mijn werk kan ik nieuwe kennis overdragen en kan ik deuren openen.

Bolivia is het nieuwe energetisch centrum dus ook daar zit ik goed!
Alkamari
Alkamari nov 12 '10
Dit is een wat ouder stuk van een jaar gelden ongeveer. Heb het ingekort want het was wel erg lang.

Om informatie over te brengen hoef je niet in een bepaalde staat te zijn, het is een kwestie van zijn, een daadwerkelijk zijn dat verder gaat dan deze dimensie, dat verder gaat dan het humane leven zoals we dit op dit moment kennen dat verder gaat dan het menselijke zijn dat de meeste mensen op dit moment omschrijven als ZIJN.

Slechts een aantal mensen kunnen dit hogere zijn bereiken in deze dimensie binnen hun menselijk lichaam maar zij die er voor open staan en dat kan in principe iedereen zijn, kunnen contact maken met andere energie, met andere levensvormen die uit een andere frequentie van energie bestaan.

Ook jij Alkamari kan dit contact maken, ook jij bent afgestemd op het energetische licht, op het hogere bewustzijn dat verder reikt dan die twee handen en twee voeten waar je soms zo tegen aan loopt. Het lichaam is geen gevangenis, het lichaam is een antenne en jij kan die antenne gebruiken, je moet er alleen voor leren openstaan, we brengen al veel informatie aan jou over, en op dit moment gebruik je het niet.

Alkamari wij zijn er voor jou, wij zijn er om je te begeleiden en om jou de meester te maken die reeds sinds lange tijd in jou rijpt, de meester ontwaakt, de meester stijgt op.

Jij bent een meester dat is het eerste wat je onder ogen moet zien, jij bent een engel op aarde, zonder of met vleugels dat maakt niet uit, voor jou is het nu tijd om te begrijpen dat je taak een ander is, dan de taak die je nu ervaart en begrijpt binnen het kader waarin je leeft.

Dat anders zijn behelst ook het fysieke kader. De verandering houdt in dat de grenzen van je bewustzijn zullen veranderen, dat de grenzen van je fysieke zijn zullen veranderen, maar in de eerste plaats de grenzen van je energetisch zijn. Het is een proces, het gaat langzaam en soms te langzaam naar jouw idee. Maar je bent een mens en mensen moeten nu eenmaal wennen. Als zij te veel informatie krijgen in een keer dan loopt hun hoofd over dan kan hun fysieke noch emotionele zijn de kracht niet aan, de stroom het geweld waarmee deze informatie binnendringt. Het is ongelofelijk hoe snel jij leert maar het gaat je niet snel genoeg, geniet nu van wat je al weet, het niveau dat je reeds hebt bereikt.

Dat de mensen zo vasthouden aan de derde dimensie en alles dat daar aan vast zit is niet onlogisch, omdat mensen in deze dimensie geleerd hebben angst te voelen, angst te ervaren als hun normale manier van zijn, angst te zien als de basis van al het zijn en met name van hun zekerheden, kan je nu nog niet anders verlangen dan dat zij aan de derde dimensie vasthouden.

Maar jij zult die ballon doorprikken, jij zult laten zien dat het slecht een denkbeeld is dat de mensen gevangen houdt, het slecht een autoweg is waar mensen over heen rijden en dat er nog zo veel meer is om te bekijken, er is zo veel meer in dit leven waar jullie nu gewoon nog blind voor zijn.

Blind omdat je het niet geleerd hebt te zien, maar ook blind omdat alles wat anders is dan “normaal” eng is, blind omdat de energie die er op de planeet heest op dit moment een hele lage frequentie heeft en er nog zo veel meer in energie rondwaart, maar daarvoor moet men groeien en daar zijn leiders voor nodig, daar zijn engelen voor nodig die als het ware het aardse plan opruimen en de mensen zonder vleugels de weg wijzen in deze nieuwe energie.

In eerste instantie zal het een chaos lijken maar je moet niet vergeten dat elke creatie vooraf wordt gegaan door chaos. Het is overigens geen echte chaos, het is geen echte chaos in de definitie van het woord zoals jullie het gebruiken, het is alleen heel veel, het is nieuwe energie, het zijn nieuwe frequenties, het zijn nieuwe vormen van zijn, het zijn nieuwe vormen van ervaren en daar moet het menselijk lichaam aan wennen, daar moeten de 5 zintuigen van de mens aan wennen, het is geen kwestie van een raam opendoen en zien, nee de mens moet wennen aan het nieuwe zien, de mens moet wennen aan het nieuwe kijken, de mens moet wennen aan het nieuwe voelen aan de nieuwe energie die in, door, op en over ons heen zal groeien, het is letterlijk een groeien, het is letterlijk een ontwikkeling van nieuw ervaren.

Neem de tijd Alkamari ook jij zal hier aan moeten wennen, ook jij hebt de tijd nodig om te begrijpen en je weet dat je niet altijd zal begrijpen, je weet dat je niet altijd met reden zal kunnen begrijpen wat er in je leven gebeurt, je weet dat je niet altijd als mens in het oude kader zal kunnen omvatten wat er op dit moment in de wereld, op aarde maar ook in jou zijn aan het veranderen is.

Je “reden” moet je achter je laten, de reden kan het beste achter blijven want ook reden is een onderdeel van de derde dimensie, ook reden is slechts een illusie, reden bestaat immers niet,reden is slechts een gedachte waar de mensen geloof, hoop en structuur uit put, reden is slechts een menselijke gedacht, reden is slechts een structuur meer niet. Vanaf nu moet je meer in je gevoel gaan zitten, meer voelen niet alleen op emotioneel vlak maar ook op fysiek vlak.

Jij denkt steeds dat alle veranderen die er op stapel staan slecht emotioneel, mentaal en spiritueel zijn, jij denkt dat alles wat er gaande is het emotionele, spirituele en energetische vlak verandert, nee het is ook MET NAME een verandering op fysiek vlak en de eerste stap zal ook plaats vinden op fysiek vlak.

Daar moeten de veranderingen als eerste worden doorgevoerd, daar moeten de veranderingen als eerste worden ervaren en begrepen want het is voornamelijk een kwestie van begrijpen. Pas als de mensen de veranderingen die er plaats vinden op fysiek vlak begrijpen zal de stap gemaakt kunnen worden naar het leren begrijpen van de veranderingen op emotioneel, mentaal en spiritueel vlak, dus op hoger energetisch vlak. Daar ligt je taak!
Alkamari
Alkamari nov 13 '10
Zoals je zag aan het einde van de tekst... Hier ligt mijn taak en die vervul ik met plezier!
aquarel
aquarel nov 14 '10
dat lijkt sterk op mijn werk ook.
ik denk dat ieder van ons aan dit werkstuk toe is als hij een andere dimensie betreed.
ook ikzelf ga vooruit en leer bij wat ze me te vertellen hebben of wat ze me leren.
eigenlijk is het een leerschool voor iedereen die hier mee te maken krijgt.
en je kiest zelf of je verder wilt gaan of niet, dat heb je zelf in de hand.
aquarel
aquarel nov 14 '10
tinne.. sterkte
Beschermengel
Beschermengel nov 14 '10


Mooi Alkamari! smile
Alkamari
Alkamari nov 15 '10
Even een paar drukke dagen acher de rug en volgende week Karuna cursus geven. Kortom genoeg te doen. Kom snel terug!
aquarel
aquarel nov 15 '10
het leven lily, is inderdaad erg mooi als je er uit haalt wat er iedere dag inzit.
Alkamari
Alkamari dec 10 '10
Ben er weer zal binnenkort weer iets posten!
admin
admin dec 10 '10


Heel fijn Alkmari,
Daar zie ik naar uit!!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki