Loading...
nl

Wie wil er mijn foto lezen van mijn Hond Lexi

rottilover
rottilover nov 6 '10
Zou graag willen weten wat er met haar scheelt, waarom ze soms zo raar doet, kunnen jullie iets aflezen van de foto
dank je

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-s...8_1052747_n.jpg
Delen:
admin
admin nov 6 '10
wat mijn gevoel zegt is dat ze iets veranderd wil zien..
iets in de gezinssamenstelling of de mensen in huis ofzo..
(vreemd misschien maar dit was mijn eerste indruk)
rottilover
rottilover nov 6 '10
wat bedoel je daar juist mee .. ja er is verandering op komst, er is uitbreiding van het gezin op komst..

maar het grote probleem is dat ze zo een bang heeft , als ik de vliegenmepper pak dan schiet ze al weg, of als je op tafel klopt of zo , is ze ook direct weg, en heeft ze nog maar sinds kort hè, verder is het prachtigste en liefste rottweiler die je maar kunt kennen..
admin
admin nov 6 '10
aha dan heb ik dat opgemerkt smile
ik weet ook niet precies hoe of wat dat samenhangt..

misschien is ze ergens heel erg van geschrokken, dat ze zo schrikachtig is ?
rottilover
rottilover nov 6 '10
ja goed opgemerkt dan hihi

En ja dat kan zijn , weet het echt niet hoe het anders komt, de leeftijd misschien ook

alvast bedankt voorje fotolezing ..
admin
admin nov 6 '10
ik kom er toch nog even op terug.. je hond laat mij niet met rust, hihi

is er misschien iemand geweest die een rotopmerking heeft gemaakt over het al dan niet samen kunnen gaan van honden (rotweilers) en kleine kinderen ?

je hebt echt een gevoelige hond hoor.......
rottilover
rottilover nov 6 '10
nee dat niet, want ik heb haar al van pup, is thuis geboren, en heb ook al een dochtertje van 4, en dat zijn de beste maatjes die 2.; heb wel nog een 2de rottweiler, en die is anders van karakter, maar bij lexi krijgen we alleen maar super opmerkingen, niets slechts

maar van dat gevoelig geloof ik best, ze is flauwer en aanhankelijker , dan de rottweiler normaal is , het is echt een GROTE knuffelbeer, maar van geluid of vuurwerk of dergelijke heeft ze bang
parel28
parel28 nov 10 '10
Ik ben een beginner,

maar als ik kijk naar de foto van jouw hond zie ik een heel mooi helder aura haar heen. Op mij komt je hond over als ik vraag om aandacht om lekker te spelen, want dat vind ik zo heerlijk.

Het is een echte lieverd. Nog wel even een vraag is er iets met haar en een vrachtwagen?

warme groetjes marga
Mimosa
Mimosa nov 10 '10
Misschien een rare vraag, maar is er toevallig iemand overleden? Ik heb heel sterk het gevoel dat er iemand bij de hond is.
rottilover
rottilover nov 12 '10
Hallo Parel28 , ja dat klopt wel, normaal ga ik dagelijk met hun (heb 2 rottweilers) de bossen in , dan lopen ze als zotten rond en leven ze hun uit, nu lukt dat niet meer goed , doordat ik hoogzwanger ben, en ze vraagt me het toch wel dagelijks hoor, dat zie ik aan haar gedrag om de bossen in te trekken, dus dat klopt wel wat je zegt .. en zeker dat het een lieverd is ..
Maar met een vrachtwagen is erniets gemeen, zou niet weten wat hoor , ...

Hallo mimosa , nee toch niet in familie of vrienden kring .. dat ik weet dat er iemand overleden is ..
Mimosa
Mimosa nov 13 '10
Ik voel heel duidelijk dat je hond niet alleen is. Ze is niet alleen, ze is in heel goed gezelschap.
Ik heb heel sterk het gevoel dat het met je zwangerschap te maken heeft, maar hoe of wat krijg ik niet duidelijk.
rottilover
rottilover nov 13 '10
nu wordt het ingewikkeld, moest je meer doorkrijgen mag je het altijd laten weten , ..
En die persoon die nu bij haar is , brengt die bescherming of zo over haar , is het een overleden persoon of een ander overleden dier ..

Ja en de link met mijn zwangerschap ??
Tinne
Tinne nov 13 '10
Origineel bericht van: rottilover
Zou graag willen weten wat er met haar scheelt, waarom ze soms zo raar doet, kunnen jullie iets aflezen van de foto
dank je

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-s...8_1052747_n.jpg


Ik zie deze topic nu pas.. en kijk even naar je hond!
Wat een lieve uitstraling, zo'n warmte rond om haar.. heel vrouwelijk! Heel zorgzaam..heel rozig in energie.
verdraagt geen boosheid.
Lijkt wel of ze een nestje puppy's heeft gehad of wenst!..
De zee voel ik, of een vakantie waar ze was, of water wat haar aanstaat, waar kinderen zijn?
Kinderen.. ze is een allemands vriend! als ik naar haar kijk zie ik een wens.. een verlangen, ze vraagt zich af waar "iemand " is.. die iemand waar ze zo'n band mee had!

dat is wat ik doorkrijg, ik zal even lezen wat er al staat geschreven, misschien kan ik dan wat ik doorkrijg al beter plaatsen!
liefs
Tinne
rottilover
rottilover nov 13 '10
Hallo Tinne , dat klopt volledig "lieve uitstraling, zo'n warmte rond om haar.. heel vrouwelijk! Heel zorgzaam..heel rozig in energie.
verdraagt geen boosheid"

pups kan ze niet krijgen is gesteriliseerd , en net op tijd ,wegens schijnzwanger, en kisten die op springen stonden ..

Je zegt ze vraagt zich af waar die iemand is waar ze een band mee had, als persoon ben ik dat , waar ik ga of sta is mijne schat ook, ze is echt ALLES voor mij en ik ben steeds bij haar, ofwel is het haar vader( mijn 1 ste rottweiler) die heeft ze gekend en verloren toen ze 7 maand oud was..
parel28
parel28 nov 13 '10
Lieve Rottilover,

Leuk dat er toch aardig wat klopte van mijn fotoreading. Ik heb na mijn reading even de reacties gelezen, die na die van mij kwamen. Toen ik las dat mimosa zei dat ze het gevoel heeft dat er iemand bij je hond is en het te maken heeft met je zwangerschap trok er een behoorlijke lading energie door mijn lichaam heen en ik sluit me daarom ook daarbij aan.Het zou heel goed kunnen dat jouw kindje steeds contact heeft met je hond.

Wens je een heel fijn weekend toe.

Warme groetjes Marga
Mimosa
Mimosa nov 13 '10
Oh, wat ben ik blij dat je dat zegt Marga. Dat kwam ook steeds bij mij naar boven, maar ik weet daar te weinig van af om het zo maar op te schrijven.
Ik voel dus ook dat de baby contact heeft met de hond.
Tinne
Tinne nov 13 '10
Ik denk dat het een reunie is dan.. smile
Het nieuwe kindje én iemand die bij het nieuwe kindje is in voorbereiding van haar komst op de aarde,
het verlangen van Lexi om eigen puppy's en het intuitief contakt van Lexi met de moeder én het kindje,
maar tevens doordat er een nieuwe geboorte komt, is er een gemis aan wie er niet meer is, en dat kan dan inderdaad de vader van Lexi zijn, die ze in aanwezigheid ook graag zou willen voelen! dat voelde ik zo toch.. maar het is geen treuren, eerder meer een "ships die zie ik nergens en die wil ik er graag bij!!!
bloempje
bloempje nov 13 '10
hey baasje, je hebt een nieuw maatje voor mij hé mag ik daar straks ook mee spelen, ik vind haar lief. ik zal voorzichtig doen hoor. ze kletst al de oren van mijn hoofd en ze snapt me helemaal. jij moet me ook snappen baasje het komt allemaal goed maak je niet druk! ik wil wel spelen maar zal er ook altijd voor jullie zijn ook je nieuwe kleintje mijn nieuwe maatje vind je heel lief en is erg nieuwsgierig,ik vertel haar hoe jullie op aarde doen en ze verheugt zich er op. ik weet alles baasje en weet ook dat het een heel byzonder maatje is, het maatje vind het jammer dat je haar niet kan horen want ze kletst ook tegen jou baasje. maar dat komt nog wel. dus baasje ik vind je lief maar wil het kleine maatje inmiddels wel zien en ruiken en dus mee spelen. liefs Lexi.

dit kreeg ik door toen ik naar de foto keek. hoop dat je er iets mee kunt, ze is blij maar ook een tikje nerveus omdat jij dat ook bent. ze speelt al met je kindje in je buik en heeft ook contact. weet je zelf al wat het wordt of niet?

Liefs Bloempje
rottilover
rottilover nov 13 '10
Ooh dit is wel leuk te lezen, dat ze er naar uit kijkt en er al contact mee heeft, ik weet zeker dat het goede vriendjes gaan worden, dat is ze nu al bij mijn dochter van 4 , dus zal ook zo zijn met de baby, en nee BLOEMPJE ik weet het geslacht nog niet van de nieuwe baby, zie wel staan 'haar' , wil dat zeggen een dochter , of toch niet zeker, ...

ja dat kan ook ze haar eigen vader nu mist, ze heeft erecht vanaf gezien, toen hij stierf .. dat zag ik aan haar ogen en manier van doen ..
rottilover
rottilover nov 13 '10
even nog iets , heb nog een rottweiler, totaal anders van karakter, kunnen jullie lezen hoe zei van karakter is , kan er niet altijd aan uit,

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=427461673564&set=a.427461318564.204553.786128564
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki