Ik persoonlijk ben iemand die steeds in een groot proces staat, in een golvende beweging..
dat is m'n pad.. zo is die gevormd, ism de Gidsen die dat mede stimuleren.
Daardoor kom ik in die golvende bewegingen. Door beiden afwisselend te beleven, kan ik het best uit mezelf halen.
Mijn punt is dat wanneer ik in de golf ben dat naar beneden ga .. ik soms nood heb aan mensen,
maar mensen die mij niet kennen, en niet herkennen in die groeigolf,hebben (in het verleden en soms nu ook nog wel maar minder.. ) daarin heel erg en heel sterk oordelend geweest ,
en me geplaatst alsof ik alles of nog veel te leren heb terwijl m'n wijsheid op on-hold staat.
Daarom pas ik wel eens op in de openheid te praten rond bepaalde gevoeligliggende thema's die dan aandienen.
Dat is geen vluchten, dat is geen beschermen, het is een weten dat ik naar de juiste personen heb te gaan.. en die personen mogen dan personen zijn,
die weten waar ik me op dit moment in de golfbeweging zit, die me daarin vertrouwen en in me geloven en weten wie ik ben in die totale groei-ontwikkeling.
Dat kunnen, jammer genoeg misschien , niet iedereen..maar wel mensen die spiritueel een zicht hebben en vanuit hun ziel en hun hart het leven ervaren..
Ik begrijp heel zeker dat ook ik toen die golf bewegingen naar beneden gingen de eerste keren, niet besefte wat er gebeurde en dat ik dacht dat ik alles van daarvoor kwijt was.
Eens de golf weer omhoog gaat en de lessen uit het anderen zijn geleerd, is er weer een nieuwe en andere fase die m'n totaal aan kracht en kwaliteiten en gaves uitdrukt! en dan is de ervaring dat alles wat eventjes weg was, terug komt want het is er altijd al geweest.
Dan kan ook het geleerde uit de diepere golf bijgevoegd worden bij de omhooggaande golf..
Ook dàn is er een moment dat er mensen zijn die me dan loslaten..ook dat heb ik te aanvaarden.
de golven zijn bijna vlak en dit zal eens een grote mooie lijn worden.
Dit is zoals het is.. het is ook zoals het is..
Mijn schrijven is even een duidelijkheid van mijnentwegen, die niet persoonlijk naar iemand gericht is,
Het is alijtd mogelijk dat ik niet duidelijk wordt begrepen, en zal anders ingevuld worden naar hoe het persoonlijk binnenkomt bij iemand maar.. dat is m'n les om dit naast me neer te leggen..
Dat is het punt.. dat dit kan en dat het iets van de ander is.
zo dit gezegdzijnde.. ga ik me nog een kop koffie inschenken!
liefs aan allen.
Hoe zit het nu met jou? ( aan iedereen die wenst..)