Hoi Soul :-) *welkom hier*
Ik denk dat je het over dimensiereizen hebt, connectie maken met de bron en haar vele "representaties". Dat kan in principe iedereen, maar de ervaring hangt af van de hoeveelheid afval/karma (hoe je het ook wil noemen) je nog in je hebt. Ook hangt het af van of je de "tools" al hebt verzamelt om toegang te krijgen met één worden met het leven/de liefde worden. Die tools kan je dus ook gebruiken om dat karma/afval even naast je neer te leggen/van je af laten glijden (door bijvoorbeeld meditatie, sport, maar ook bv een intuïtieve wandeling kan je dat oefenen. Dicht bij jezelf blijven is hier een sleutel. De sleutel ligt dus niet in de wereld om je heen, maar in jezelf :))
Je zou het ook zo kunnen bekijken: bij je persoonlijke groei graaf je steeds dieper in jezelf en verkrijg je steeds meer inzicht, je ruimt je lessen/angst/verdriet op en komt uiteindelijk bij de bron. Dit is het ideaal. Maar binnenkort (vraag me niet precies wanneer) kunnen we daar "makkelijker" toegang tot verkrijgen omdat energieën veranderen en de 3d "opgeruimd" wordt. Dan wordt ook duidelijker hoe die "nieuwe wereld" er uit ziet.
Het is eigenlijk ook tijdreizen. Je reist terug naar kind-zijn en nog verder terug. Kinderen zijn heel puur in hoe ze zijn en fantasierijk. Die verwonderen zich over eenvoud, zonder zich af te vragen hoe dat precies in elkaar zit. (dat komt pas op een latere leeftijd). Het voelt als opstijgen en vanuit een breder perspectief zien, voelen, horen.
Ik hoop niet dat ik als warrig over kom.
Concreet kan je dus nu (als je geen geduld hebt) oefenen met mediteren, gewoon ergens lekker gaan liggen, en alles wat je hebt op aarde even loslaten. Vooral niet bang zijn, concentreren op je ademhaling
En vooral geduld hebben, begrip komt vanzelf! (ga uit je hoofd in je hart, heel diep in je hart, want in ieders hart zit het leven, de liefde en de bron)
the moon