Loading...
nl

Witte magie

ana
ana nov 3 '10
Hallo,

Ik zoek iemand die witte magie voor me kan uitoefenen.
Ik heb een knipperrelatie gehad van ong 2 jaar, nu is het weer gedaan en ik wil dat het terug goed komt en dat ons band zal versterken naar de toekomst toe, ik wil een serieuze realtie geen knipperlicht relatie meer..

Wie kan mij helpen?
Aub zo snel mogelijk reageren!
Bedankt
Delen:
Emuca
Emuca nov 3 '10
Ehm. Wellicht moet je er eens over praten met je geliefde?
ana
ana nov 3 '10
Hmm dat gaat momenteel niet..
Ik wil wel hel graag... Het is nu eenmaal zo dat ik wel degelijk volgens mij meer van hem hou dan omgekeerd.. maar ik ben er 100% zeker dat er wel genoeg liefde is.. hij is gewoon ook heel ingewikkeld
Emuca
Emuca nov 3 '10
Als er iemand magie op hem zou uitoefenen, is dat wellicht tegen zijn wil. Dat wens je toch niet? Je kan zijn liefde voor jou niet forceren of afdwingen.
ana
ana nov 3 '10
ik heb het daarom ook enkel over versterken
admin
admin nov 3 '10
Ah dus je wil iemand dwingen want daar komt het op neer.
Ik vind het echt een hele rare vraag en vraag me af hoe deze persoon zal reageren als hij/zij dit weet.
Als je wilt dat het goed komt zul je zelf aan de slag moeten, praten, communiceren en anders laten gaan.
Je kunt iemand niet aan je vastbinden als die niet wil.
Probeer je dat toch dan heb je zwarte en geen witte magie.

Doe het gewoon op de normale manier, daar bereik je meer mee, praten.
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 3 '10
liefde kun je niet dwingen,en jij kunt wel heel gek zijn op je vriend
maar het moet wel wederzijds zijn
anders wordt het toch nooit wat
ik denk dat het dan verspilde energie is
en dat de liefde dan nooit zo mooi kan worden wanneer er wederzijds recpect en liefde voor elkaar is
je zult toch zelf de keuze moeten maken
en iemand vastbinden aan je zelf daar doe je je zelf alleen maar pijn mee en ook de ander
ga vooral voor je zelf als je zelf heel gelukkig wordt en bent kom je vast de liefde van je leven tegen die onvoorwaardlijk voor je daar is
veel succes
Takhihiii
Takhihiii nov 4 '10
Steek stiekum een takje citroenkruid in zijn broekzak. Hij zal een jaar van je houden, maar omdat de liefde door magie is verkregen, zal hij je daarna gaan haten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 4 '10
Origineel bericht van: Takhihiii
Steek stiekum een takje citroenkruid in zijn broekzak. Hij zal een jaar van je houden, maar omdat de liefde door magie is verkregen, zal hij je daarna gaan haten.

Hier geloof ik dus helemaal niets van smile.
Marenubium
Marenubium nov 4 '10
jawel hoor NiMS!
En een rode kaars branden met een haarlok van hem erin verwerkt werkt ook! Daarbij wel even een goede spreuk opzeggen overigens...
Als dat niet helpt, kan een chocolade maaltijd ook (aardbeien en chocolade), of het verwerken van liefdeskruiden in zijn maaltijd.
Of op een blaadje schrijven wat je allerdiepste wensen zijn, en deze ritueel verbranden boven die rode kaars waar zijn haar in verwerkt is. Of alles op een papiertje schrijven, deze oprollen en hier een rode strik omheen binden en het rolletje aan een boom hangen. Leg dan wel even een offertje neer voor de natuurgeesten; nootjes/bakje melk/een eigen haarlok.

....

*witte magie werkt dus echt niet zo*
admin
admin nov 4 '10
Dat is eerder bijgeloof (denk ik dus) smile-> geldt voor de reaktie op het citroenkruid smile
Marenubium
Marenubium nov 4 '10
*cheese Bart*
admin
admin nov 4 '10
Had de boodschap verkeerd begrepen, de reaktie die hier eerder stond kwam daarom onjuist over.
admin
admin nov 4 '10
Keep on dreaming heren... wink
Het kan echt.
Marenubium
Marenubium nov 4 '10
@Bart: Oops.

met de juiste intentie...werkt bijna elke *magie*...
Magisch, toch laugh
admin
admin nov 4 '10
Ik heb het inderdaad wel in "heksenboeken" gelezen Mare en Karin, ik heb zo een boek, een jaar of 30 oud met allerlei kaarsen, spreuken enz... dus er zal een kern van waarheid in zitten?

admin
admin nov 4 '10
Helemaal waar, het gaat om de intentie, de LOA en de energie die je erin stopt.
Of je nu een blauwe, groene of pimpelpaarse kaars gebruikt, maakt geen hol uit (is mijn mening).
admin
admin nov 4 '10
Dat weet ik al, heb ook veel boeken over heksenvervolging gelezen.
Pas nog over de witte wieven, bijvoorbeeld.
Nee niet leuk om te kijken denk ik, ik heb veel last van wat daar ronddwarrelt.

Ik doe niets met rijmpjes en spreuken.
admin
admin nov 4 '10
Waarschijnlijk ken je het boek Heksen van Erica Jong uit 1981 dan ook Karin?
Nyssa
Nyssa nov 4 '10
Een ritueeltje van tijd tot tijd is wel fijn.
Maar om iemand anders te beïnvloeden: dat nooit!
Ik gebruik het enkel omdat ik het fijn vind om te doen, zoals sommige mensen het fijn vinden om in de kerk te gaan bidden.
Een ritueel heeft gewoon "iets" en helpt om oude blokkades los te laten door bijv. je angsten op papier te zetten, deze ritueel te verbranden en de assen in de wind te strooien. Mij helpt dat heel goed!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki