Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen?

tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 2 '07
Hoi,
wie zou mijn foto willen lezen? Het is al wel anderhalf jaar geleden dat deze foto's zijn gemaakt. Weet niet of dat een probleem is?

Alvast bedankt,

Tjebelina

URL: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-973

URL: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-972
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '07
Het is geen probleem, maar hoe recenter hoe beter. Zeker als het anderhalf jaar geleden is, kan je een hoop veranderd zijn. Mocht je de mogelijkheid hebben om een nieuwere foto te plaatsen dan graag :).
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 3 '07
URL: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-982

URL: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-983

Deze 2 foto's zijn iets recenter. Alleen op de 2e sta ik samen met mijn zoontje
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 3 '07
Die 2e foto met je zoontje is heel goed eigenlijk. Deze is goed te lezen dus ik zal het ook voor je doen. Hij is wel onder voorbehoud van fouten ;). Graag hoor ik wat er wel en niet klopt. Ik snap trouwens waarom je moeite met je zoontje hebt. Het is een erg bijdehand en bijzonder kindje. Weet wel dat hij ook jou als moeder heeft uitgekozen. Als hij had gedacht dat je het niet zou aankunnen was die niet jouw zoontje geworden :).

Goed mijn lezing. Het is alweer even geleden, dus ik ben benieuwd of ik het nog niet verleerd ben eigenlijk.

Je bent een heel open persoon. Toch is het vreemd dat jij zoveel bij je houdt. Of tenminste, je bent open voor mensen wat betekend dat ze bij jou hun problemen kunnen "dumpen", maar zelf laat je je eigen problemen niet zo makkelijk los. Je vindt het moeilijk om jezelf te laten zien, ik heb het idee dat je vroeger veel gekwetst bent, waardoor je een zelfverdedigingsmechanisme hebt ingebouwd waarmee je weinig laat zien van jezelf waarmee iemand je pijn zou kunnen doen.

Je kan slecht tegen spanningen. Daarvan kan je aardig van de kaart zijn.

Je hebt een heel goed hart, en doet alles met de beste bedoelingen. Jij kan je echt niet voorstellen dat mensen elkaar kwaad kunnen doen. Wat dat betreft ben je echt de goedheid zelfe. Dit is meteen ook een belangrijk leermoment voor je, wees je ervan bewust dat er wel degelijk kwaad bestaat op deze wereld. Ook al kan je het je niet voorstellen, wees er van bewust dat er ook mensen zijn die dingen met de slechtste bedoelingen doen!

Je bent heel gevoelig en empatisch. Je kan mensen haarfijn aanvoelen, en zo ook stemmingen. Ik weet niet of jij ooit wel eens gevoelens / gedachtes heb gehad bij het pakken van een voorwerp, maar ik heb het gevoel dat jij deze gave tot je beschikking hebt. Misschien eens proberen bij mensen die weten dat je deze gave hebt, als je hier ook klaar voor bent!

Ik zie veel ballast. Je draagt veel verdriet met je mee. Dit is ook veel verdriet dat niet van jezelf is, maar dat jij in de loop der tijd hebt verzameld.

Ik denk dat dit het was. Ik ben benieuwd naar je reactie.
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 4 '07
Hoi,
het klopt eigenlijk allemaal wel wat je zegt.
Ik ben zelf begaafd. Helderziend, Heldervoelend, Helderhorend en ben magnetiseur.

Ik heb vaker dingen gevoeld bij voorwerpen en mensen. Maar ben een keer zo geschrokken dat ik het heb weggestopt.

Toen ik een jaar of 4 was heb ik tegen mijn moeder gezegd, dat ik haar gekozen heb als moeder. Dat ik haar bezig zag in de tuin met de was en dat ik haar heel mooi vond en dat ik het heel erg vond dat ze zo verdrietig was en dat ik wilde dat zij mijn mama zou worden. Dus ik weet echt wel degelijk dat kinderen hun ouders uitzoeken.

Ik ben heel gevoelig en ben inderdaad meerdere malen gekwetst door mensen dus heb me leren afschermen. Ik was vroeger heel open naar anderen toe, maar daar werd ik later dan weer op gepakt. Ik vertrouw mensen heel snel, maar zal me nooit volledig geven.

Mijn moeder is net als mij ook begaafd zij weet wat ik kan. dus ze probeert af en toe nog wel om me te stimuleren.

Ik ben alleen bang, dat mensen mij raar vinden of gek als ze erachter komen dat ik een gave heb. Ik hoef trouwens niets te doen, mensen komen vanzelf op mijn pad en vertellen me dan dingen die ze bij een ander nooit zouden zeggen, net alsof ze voelen dat ik er op dat moment voor hun zit.

Ik kan bepaalde spanningen wel aan, zoals werkdruk en dergelijke, maar als er spanning is in huiselijke kring dan ben ik inderdaad volledig van de kaart.

En ja, ik kan niet tegen pijn bij andere mensen. Ik vind het verschrikkelijk dat alles zo gaat op de wereld. En het leed wat mensen soms bij zich dragen. Wat dat betreft is de baan die ik heb eigenlijk ook niet geschikt voor mij. Maar ja, soms moet je wel.

Het verdriet wat je ziet is voor een klein gedeelte van mezelf en voor het meest van mijn man en moeder. Mijn man heeft een hele moeilijke pijnlijke jeugd gehad wat ons op dit moment nog steeds achtervolgt. Ook mijn moeder heeft veel verdriet gehad.

Toch praat ik wel openlijk met mijn moeder en man. Mijn broertje is ook begaafd. Als ik iets heb, dan voelt hij dat feilloos aan. Hij is heel sterk.

Bedankt voor de lezing, ik vond het een hele prettige ervaring.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 4 '07
Graag gedaan! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, vraag het gerust!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki