Die 2e foto met je zoontje is heel goed eigenlijk. Deze is goed te lezen dus ik zal het ook voor je doen. Hij is wel onder voorbehoud van fouten
. Graag hoor ik wat er wel en niet klopt. Ik snap trouwens waarom je moeite met je zoontje hebt. Het is een erg bijdehand en bijzonder kindje. Weet wel dat hij ook jou als moeder heeft uitgekozen. Als hij had gedacht dat je het niet zou aankunnen was die niet jouw zoontje geworden
.
Goed mijn lezing. Het is alweer even geleden, dus ik ben benieuwd of ik het nog niet verleerd ben eigenlijk.
Je bent een heel open persoon. Toch is het vreemd dat jij zoveel bij je houdt. Of tenminste, je bent open voor mensen wat betekend dat ze bij jou hun problemen kunnen "dumpen", maar zelf laat je je eigen problemen niet zo makkelijk los. Je vindt het moeilijk om jezelf te laten zien, ik heb het idee dat je vroeger veel gekwetst bent, waardoor je een zelfverdedigingsmechanisme hebt ingebouwd waarmee je weinig laat zien van jezelf waarmee iemand je pijn zou kunnen doen.
Je kan slecht tegen spanningen. Daarvan kan je aardig van de kaart zijn.
Je hebt een heel goed hart, en doet alles met de beste bedoelingen. Jij kan je echt niet voorstellen dat mensen elkaar kwaad kunnen doen. Wat dat betreft ben je echt de goedheid zelfe. Dit is meteen ook een belangrijk leermoment voor je, wees je ervan bewust dat er wel degelijk kwaad bestaat op deze wereld. Ook al kan je het je niet voorstellen, wees er van bewust dat er ook mensen zijn die dingen met de slechtste bedoelingen doen!
Je bent heel gevoelig en empatisch. Je kan mensen haarfijn aanvoelen, en zo ook stemmingen. Ik weet niet of jij ooit wel eens gevoelens / gedachtes heb gehad bij het pakken van een voorwerp, maar ik heb het gevoel dat jij deze gave tot je beschikking hebt. Misschien eens proberen bij mensen die weten dat je deze gave hebt, als je hier ook klaar voor bent!
Ik zie veel ballast. Je draagt veel verdriet met je mee. Dit is ook veel verdriet dat niet van jezelf is, maar dat jij in de loop der tijd hebt verzameld.
Ik denk dat dit het was. Ik ben benieuwd naar je reactie.