Loading...
nl

Eyes of Heaven, foto lezen

Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 2 '10
hallo lieve vriendjes
wie zou mijn foto willen lezen heb mijn foto op het forum gezet
maar weet niet hoe ik hem hier in dit bericht krijg

alvast bedankt
heel veel liefs margo http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1749
Delen:
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 7 '10
wil er iemand mijn foto lezen
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 8 '10
misschien kun je je foto iets groter maken?
of een andere foto plaatsen die iets groter is?
wat deze is wel heeeel ini-mini hihi!
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 8 '10
ja dat is het probleem,ik heb met moeite deze erop gekregen
moet ik even gaan proberen
maar ben komende week een weekje weg
en anders probeer ik het weer als ik terug ben

groetjes margo
admin
admin nov 8 '10
Hoi Margo,
Als je een grotere foto hebt, kun je deze uploaden op dezelfde manier als je hebt gedaan!

Als deze reeds op internet staat dan kun je de link via het 4e icoontje van links erin kopieren (insert a center-floating image).

Heb je de foto op je computer, dan ga je via bestandsbeheer toevoegen - kies bestand - voeg bestand toe - klaar met nieuwe files toevoegen, en dan versturen!

Gr.,
Bart
admin
admin nov 8 '10
Hoi Margo,

Je foto is klein, maar probeer het op deze manier.

Je bent een sociaal type, je houdt van gek doen en lachen. Als het maar lol is, gezellig !!

Je hebt een scherpe blik. Je kunt snel dingen zien. Kun je hier ook goed mee omgaan, koppel je dit goed genoeg naar jezelf terug. Daarmee wil ik zeggen, of je je ook in een ander verplaatst, ik weet niet of dit misschien een issue voor je is. Kan zijn dat andere mensen soms naar een bepaalde manier naar je toe reageren hierdoor, waardoor er bij jou een scherp kantje naar boven komt.

Je houdt van spullen en mooie dingen. Die wil je ook graag om je heen hebben, het geeft voor jou een gevoel van veiligheid en waardering van jezelf. Maar niet in die zin dat je dat nodig hebt om waardering voor jezelf te krijgen, het is een soort van slagroom op het toetje zeg maar. Doe je iets in kleding/interieur. Je hebt hier namelijk een goed oog voor.

Mensen kunnen ook bij jou terecht met bepaalde zaken. Je hebt genoeg levenservaring en de ander herkent dit in jou. Het advies dat je kan geven is prima, en het geeft jou een goed gevoel dat je iets voor iemand anders kan betekenen. Je bent aan het zoeken naar meer, en dit is vooral in jezelf. Proberen dat oude los te laten en kijken wat er voor nieuw stuk om de hoek komt kijken. Je wil ervaren. Je hebt vertrouwen in mensen en "zoekt" naar mensen die jou aanspreken. Hiermee weet je zeker dat diegene je ook dat vertelt of laat zien wat je eigenlijk nodig hebt en verder kan.

Groetjes,
Bart
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 12 '10
hoi bart

ik had je net een feedback gestuurd maar er ging wat mis
okee dan. je hebt veel raakvlakken,ik hou inderdaad van mooie spulletjes voor me zelf en in huis,ik doe niks met kleding en intrieur maar vind het wel leuk allemaal leuk en gezelligeom te doen en mee bezig te zijn ik hou van uitdagingen in mijn leven,dat moet er ook zijn anders word het saai en ik hou zeker niet van saai zijn,hahaha ik heb graag gezelligheid om me heen en leuke lieve mensen
mensen vertellen mij ook veel en weet er wel mee om te gaan.ik voel vaak hoe mensen zich voelen en had daar vroeger veel moeite mee naar mijn reiki 1 kan ik er veel beter mee omgaan

dus ik wil je bedanken voor de fotolezing
groetjes margo

ps die kleine foto is me met moeite gelukt hahahaha
maar weet niet meer precies hoe
alleen


hoi bart volgens mij is ie gelukt een grotere foto
admin
admin nov 12 '10
Hoi Eyes of Heaven,

De grotere foto is gelukt ! Ik zag dat je deze dubbel had geplaatst, dus heb de andere verwijderd!

Fotolezers: Een duidelijke formaat foto !!

Dank je wel voor je feedback, ik heb het graag gedaan!

Groetjes,
Bart
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 23 '10
hallo
wie wil eens proberen mijn foto te lezen
groetjes EOH

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki