Loading...
nl

oude tiener foto van mij

BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 2 '07
http://www.sendspace.com/file/2u632e

rechts ben ik met geel en groene streepjes shirt
links is mijn broer
foto is wel beschadigd ,maar maakt volgens mij niks uit.Het gaat tog om de aura ofzo ik weet niet.Misschien wilt iemand mijn fotolezen.
Ook mijn broer wil ik graag weten of dat kan want hij is mijn beste broer .ik ben benieuwd
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '07
Je broer kan maar dan moet hij zelf lid worden en vragen hier. Sorry, maar dat zijn de regels.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '07
Ik heb hem trouwens even voor je verkleind en geupload naar het merudi fotoboek. Dit is hem nu geworden:

Heb jij misschien een recentere foto, of lukt dat niet?
Ayasha
Ayasha mei 2 '07
Vrees dat, wanneer er toch een redelijke tijd over gegaan is, het moeilijk word om echt een correcte reading te geven ;)Dat is sowieso al niet simpel.
Anne
Anne mei 6 '07
Brainscan,

Als ik deze foto van je ziet toen je klein was..krijg ik het gevoel of je je toen al niet thuis voelde op deze wereld.
Je had vroeger al veel fantasieen en leefde meer in die wereld vol met fantasien dan dat je echt leefde.
Dat is het belangrijkste wat ik zie...
Groetjes aNNe
BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 6 '07
Ja nims ik begrijp je en ik heb nog geen recente foto
Ja Anne op deze foto was ik jarig maar toen was ik al levensmoe en dagdroomde ik alleen maar
Ik piekerde toen al heel veel
Anne
Anne mei 8 '07
dus je bent nooit anders geeweest?
nouja ik denk wel dat je anders bent geweest je moet je afvragen wanner deze keerzijde was totdat je nu bent geworden en waardoor dit s veroorzaakt aangezien je al vanaf je 10de of 8ste zo was zoals je nu bent.
Als je deze vragen kunt beantwoorden kan je er meer verder en kan je het anders gaan bekijken en verder leven :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki