Loading...
nl

Other me ( een wel heel apart netwerk! )

zipp12
zipp12 nov 1 '10
Hallo waarde mensen annex levensgenoten,

Ik kan jullie in alle trots mededelen dat er een nieuw opwindend Ning netwerk is onstaan van Hollandse bodem. Op dit netwerk kunnen mensen die zich anders voelen of het andere en vreemde in zichzelf willen ervaren ontmoeten en binnen een privesfeer elkaar leren kennen en genieten van elkaars "other me". Wat "other me" precies inhoud wil ik niet allemaal verklappen. Kom gewoon eens kijken als je wilt. Ben je in voor onderwerpen als alternatieve werkelijkheden of levens en dromen die waargemaakt worden en waar te maken verlangen en hunkeringen bezoek dan "Other me". Klik op de blauwe other me letters. Zij zijn jou link naar iets heel anders dan je gewend bent.

groetjes van JH Leeuwenhart
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '10
Sorry Leewenhart, dit komt op mij iets teveel over als reclame. Misschien vind je het leuk om je eerst even voor te stellen? Ik heb de link even verwijderd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '10
Beste Zipp12, ik zag je andere topic en heb deze verwijderd. Het is een exacte kopie en dat staan we niet toe. Als dit nog een keer gebeurd, zal ik je mogelijkheid om op dit forum te kunnen posten, uitschakelen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki