Loading...
nl

rare dingen

Sien24
Sien24 mrt 9 '06
Amaai, vandaag gebeuren er wel heel rare dingen....
is begonnen vanmorgen toen ik opstond....mn jongste katje deed heel abnormaal en volgde precies heel de tijd iets naar het plafond,ik zag natuurlijk niks maar dat is eng... zo een 3kwartier aan een stuk... en kreeg heel de tijd het gevoel dat er iemand in mn nek blaasde ...nu 10u05 gaat mn livingdeur constant open en ik klik die nogthans dicht!
zou dit een geest zijn?
want normaal ben ik ongevoelig voor zo'n dingen maar nu krijg ik effe wel schrik.
ik woon hier nogthans al een paar jaar en opeens vanmorgen begon het.
weten jullie wat het zou kunnen zijn??
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 9 '06
Hallo Sien,

Ik acht het niet onmogelijk dat het een geest is. Is er recentelijk iemand in je omgeving overleden?
Sien24
Sien24 mrt 14 '06
Goeiemiddag,
Nee niet dat ik weet
de laatste persoon die gestorven is (dat ik weet) is 8 jaar geleden.
Maar dit was effe wel heel raar die ervaring,
nu heb ik het nog niet voorgehad alleen die dag en die dag was er normaal niks te doen,
momenteel gaat het er terug rustig aan toe...
ik dacht eerst ramen die openstonden boven maar er stonde geen open boven en dan nog de wind kan toch niet zomaar uw deur uit het slot blazen want ik hoorde de klik toen ik die terug deed.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 15 '06
De deur is ook van buiten te openen? Misschien lagen er een paar kwa-jongens in je tuin? Hoe dan ook, het heeft wel een wereld voor je geopend, want je bent op deze website terecht gekomen, dus het is toch ergens goed voor geweest ;).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki