Daarna meldden er meerdere overgegane zielen bij me, al snel ging mijn verbazing over in verwondering.
En dat gevoel van verwondering is er nog steeds. Ik voel me vooral dankbaar dat ik een 'tussenpersoon', een kanaal mag zijn tussen hier Boven en de aarde.
Ik heb in de tussentijd wel een aantal diepgaande healings ontvangen op karmaniveau, wat nodig was. Want zoals bij meerdere lichtwerkers had ook ik een aantal diepe blokkades, ook nog uit vorige levens.
Maar ook uit dit leven...Ik heb veel meegemaakt en ik kan nu zeggen dat ik daardoor ben gelouterd. Het moest zo zijn. Nu ken ik alle niveaus, van slachtoffer zijn tot zelf de leiding nemen over mijn leven en kan ik mensen helpen.
In de zomer werd alles nog veel intenser; ik gaf een vriendin een inwijding in de MunayKi waardoor er al veel energie in de kamer was. Tijdens een pauze voelde ik dat mijn kruinchakra enorm open ging staan. Ik voelde een diepe ontroering, kon het eerst niet geloven (die lastige 'ego-stemmetjes'). De naam Jezus kwam door en ik zag hem energetisch.
Dat was het begin, van een reeks hele mooie channelings met de Opgestegen Meesters. Ze spreken door mij heen, ik schrijf hun boodschappen op. Bijna dagelijks gebeurd dit.
Gelukkig heb ik er inmiddels controle over; ik had eerst het gevoel dat ik niet mocht zeggen dat ik een keer geen zin of tijd had om als kanaal te dienen. Maar inmiddels kan ik
mijn grenzen aangeven en zeggen 'Nu even niet'.
Communicatie moet altijd van twee kanten komen, ook vanuit hier Boven

Hoe dit zich nog verder gaat ontwikkelen heb ik geen idee van. Maar als ik iets heb geleerd dan is dat wel mij over te geven en vertrouwen te hebben. Hoe minder ik doe, hoe meer ontwikkeling er is. Want ik heb hier niet om gevraagd, noch dat ik het ooit gewenst heb om contact te krijgen met Boven. Het is zo ontstaan. En daar ben ik gewoon heel dankbaar voor.
Fijn dat dit forum er is en ik dit kan delen met mensen die me begrijpen. Ik doe mijn best om zo actief mogelijk te zijn en mijn steentje bij te dragen aan dit forum.
Liefs,
Marjanne