Loading...
nl

van rollercoaster naar rust

Marjanne
Marjanne okt 29 '10
Hallo, ik vind het fijn om mijn verhaal te kunnen delen met jullie. Mijn ontwikkeling als een medium is in een sneltreinvaart gegaan dit jaar. Eigenlijk vanaf mei, nadat ik een week retraite heb gehouden in een spiritueel centrum in het Noorden van het land. Het begon bij een vriendin, haar overleden man kwam bij me door, met boodschappen die ik door mocht geven. Ik las toen alleen nog foto's af en toe.
Daarna meldden er meerdere overgegane zielen bij me, al snel ging mijn verbazing over in verwondering.
En dat gevoel van verwondering is er nog steeds. Ik voel me vooral dankbaar dat ik een 'tussenpersoon', een kanaal mag zijn tussen hier Boven en de aarde.
Ik heb in de tussentijd wel een aantal diepgaande healings ontvangen op karmaniveau, wat nodig was. Want zoals bij meerdere lichtwerkers had ook ik een aantal diepe blokkades, ook nog uit vorige levens.
Maar ook uit dit leven...Ik heb veel meegemaakt en ik kan nu zeggen dat ik daardoor ben gelouterd. Het moest zo zijn. Nu ken ik alle niveaus, van slachtoffer zijn tot zelf de leiding nemen over mijn leven en kan ik mensen helpen.
In de zomer werd alles nog veel intenser; ik gaf een vriendin een inwijding in de MunayKi waardoor er al veel energie in de kamer was. Tijdens een pauze voelde ik dat mijn kruinchakra enorm open ging staan. Ik voelde een diepe ontroering, kon het eerst niet geloven (die lastige 'ego-stemmetjes'). De naam Jezus kwam door en ik zag hem energetisch.
Dat was het begin, van een reeks hele mooie channelings met de Opgestegen Meesters. Ze spreken door mij heen, ik schrijf hun boodschappen op. Bijna dagelijks gebeurd dit.
Gelukkig heb ik er inmiddels controle over; ik had eerst het gevoel dat ik niet mocht zeggen dat ik een keer geen zin of tijd had om als kanaal te dienen. Maar inmiddels kan ik
mijn grenzen aangeven en zeggen 'Nu even niet'.
Communicatie moet altijd van twee kanten komen, ook vanuit hier Boven smileDaarom ook van rollercoaster naar rust, ik heb nu zelf het stuur in handen.
Hoe dit zich nog verder gaat ontwikkelen heb ik geen idee van. Maar als ik iets heb geleerd dan is dat wel mij over te geven en vertrouwen te hebben. Hoe minder ik doe, hoe meer ontwikkeling er is. Want ik heb hier niet om gevraagd, noch dat ik het ooit gewenst heb om contact te krijgen met Boven. Het is zo ontstaan. En daar ben ik gewoon heel dankbaar voor.

Fijn dat dit forum er is en ik dit kan delen met mensen die me begrijpen. Ik doe mijn best om zo actief mogelijk te zijn en mijn steentje bij te dragen aan dit forum.

Liefs,
Marjanne
Delen:
Nyssa
Nyssa okt 29 '10
Dat klinkt prachtig, Marjanne! En wat fijn van je dat je dit met ons wil delen!
Marjanne
Marjanne okt 30 '10
Dankje Nyssa, voor je lieve reactie. Ik op mijn beurt vind het fijn om met jullie te delen. Durf er met niemand over te spreken omdat mensen al snel iets kunnen hebben van 'duh, het zal wel.'
Of denken dat ik wel arrogant zou zijn en opschep, maar nee, het is puur dankbaarheid wat ik voel. Meer niet.
Mijn hoop en wens is dat ik veel mensen een persoonlijke boodschap mag geven van een Meester wat kracht of troost of blijdschap geeft.
Cialara
Cialara okt 30 '10
Hoi Marjanne,

Dank je voor het delen van je verhaal, het is heel herkenbaar voor mij. Heb ook afgelopen jaar een rollercoaster op dat gebied doorgemaakt en heb ook contacten met Opgestegen Meesters. Ik vind ze geweldig en ben net als jij zeer dankbaar voor het contact.

Ik doe het op mijn manier, en dat is een meer actieve, al komen ze ook wel als ik er niet op reken. En inderdaad, niet altijd komt het uit, en dan mag je dat zeggen. Daar hebben ze begrip voor.

Ik krijg niet veel boodschappen door, slechts af en toe, maar maak wel veel mee. Ben ook veel nog met healing van mijzelf bezig. En zoals jij ervaren hebt, dat is inderdaad nodig.

Er zijn hier wel meer mensen die net als jij contacten hebben met Meesters, Engelen en andere entiteiten. Vertel gerust wat je wil vertellen hierover, ik weet zeker dat er meer mensen net als ik dit graag zullen lezen en erover willen praten smile
Marenubium
Marenubium okt 30 '10
Dag Marjanne laugh

Welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! Hopelijk kun je je ei een beetje kwijt hier, maar dat denk ik wel smileVeel gelijkgestemden hier, en ook van mijn kant herkenning.
Toppie and have fun wink
Tinne
Tinne okt 30 '10
Heel Mooi, Marjanne..
Van rollercoaster naar rust (en ik vul zelf aan) naar rollercoaster naar rust naar rollercoaster naar rust.. en steeds ga je in een spiraal, in die afwisseling, tot je volledig in het licht staat.
Vroeger dacht ik ook dat de rust periode met de mooie lichtenergie en de prachtige kontakten voor altijd is, doch op een gegeven moment is het weer zo dat je in een situatie wordt geplaatst waar je als mens weer iets tegenkomt waarin je blokades, remmingen, conditioneringen, angsten.. oude pijnen, noem maar op , tegen komt.
De kunst bestaat er in om te balanceren, enne.. je vrienden van hierboven, de lichtwezens, wijzen je - subtiel - de weg!
Hartelijk welkom, sweeetheart! grin
Mimosa
Mimosa okt 31 '10
Hoi Marjanne,

Wat ontzettend mooi om te lezen. Ik ben blij dat je het hier met ons wilt delen.
admin
admin okt 31 '10
Mooi smile
admin
admin okt 31 '10
Hoi Marjanne,

je hebt een prachtig stuk geschreven !!
het contact met opgestegen meesters is iets geweldigs !
wat mooi om te lezen dat je nu leiding hebt kunnen nemen over je eigen leven, en hiermee anderen kunt helpen.
ik zit zelf nog wel eens te klunsen met diepe blokkades hier wink

deze zin ga ik nog eens op me in laten werken:
"Hoe minder ik doe, hoe meer ontwikkeling er is."

groetjes artemis
Beschermengel
Beschermengel okt 31 '10


Geweldig! en mooi om te lezen hoe je het ervaren hebt...ik ben erg benieuwd naar je verdere belevingen.
Nyssa
Nyssa okt 31 '10
Datzelfde geldt voor mij.

Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Voor iemand die geen contact maakt, is het belangrijk om de angst voor het onbekende te overwinnen. Dit kan door mooie ervaringen te lezen!

En zo kunnen we onze kinderen, die wel contact maken, helpen door hen uitleg te kunnen geven door deze verhalen.
Marjanne
Marjanne nov 2 '10
Hoi Jorine,
Dankje voor je lieve reactie. Heel fijn dat ook jij mijn verhaal herkent. De Meesters zijn inderdaad geweldig, ik leer veel van hen. En juist omdat ook zij ooit op aarde hebben geleefd begrijpen ze zoveel.
Ik wens je veel succes met je healingsproces, dat is hard werken af en toe

Lieve groet,
Marjanne
Marjanne
Marjanne nov 2 '10
Hoi Marenubium,
Bedankt voor je lieve reactie. Zeker kan ik mijn ei hier kwijt, ben erg blij met dit actieve forum! Fijn dat er bij jou ook herkenning is. Graag blijf ik dingen delen,

Lieve groet,
Marjanne
Marjanne
Marjanne nov 2 '10
@ Tinne: inderdaad is het een spiraal, stap voor stap wat hoger. Met soms de nodige blokkades in de vorm van oude pijnen opruimen, angsten onder ogen zien, blokkades erkennen en opruimen, etc. Maar ook die fases omarm ik omdat ik weet dat het nodig is om uiteindelijk geheel in het Licht te staan. Dankjewel voor je fijne reactie.

@ Mimosa: dankjewel. Graag blijf ik delen, ik kan wel hele bladen volschrijven als dat zou kunnen;) Ik bewaar alles in een dagboek, al meer dan honderd pagina's vol. Maar dat wordt teveel voor hier :-D

@ Groene heks: dankjewel :-)

@ Artemis: ook jij bedankt voor je lieve reactie. Ik zou je wel een naam kunnen geven van een healer die jou e.v.t. kan helpen met die diepe blokkades. Want ik weet uit eigen ervaring hóe diep die kunnen zitten. Maar ik weet niet of jij dat wilt.
Wat betreft die ene zin 'hoe minder ik doe, hoe meer ontwikkeling er is'.. voor mij heeft dat alles te maken met overgave. Er op vertrouwend dat alles gebeurd voor het hoogste goed en voor mijn groei. Valt niet altijd mee hoor, dat zeg ik er eerlijk bij. Het is en blijft een proces, maar wel een hele mooie :-)

@ Beschermengel: Dankjewel. Ik zal hier af en toe mijn ervaringen met jullie delen, dat vind ik erg fijn.

@ Nyssa: dankjewel voor je lieve reactie. Ja, die angst ken ik, die heb ik ook gehad en moeten overwinnen. Om bijvoorbeeld een entiteit te zien heb ik altijd angst voor gehad. Nu is het zo dat ik meestal alleen de energie waarneem, en dingen hoor, af en toe zie ik met mijn derde oog wel een profiel van een wezen.
Nu weet ik: het is niet eng, het is alleen maar mooi en erg ontroerend. Het belangrijkste is denk ik, ook voor kinderen, het besef dat je er zelf de controle over hebt :-)

Lieve mensen, fijn zijn jullie reacties. Het moedigt mij aan om af en toe hier wat neer te schrijven. Soms krijg ik bijvoorbeeld ook boodschappen door die voor iedereen geldt, of wat een belangrijk inzicht kan zijn. Die deel ik graag met jullie.
En ik zou het erg fijn vinden om ook ervaringen van anderen te lezen :-)

Lieve groeten,
Marjanne
admin
admin nov 6 '10
Bedankt voor het delen, wat een mooie ervaring.
admin
admin nov 6 '10
Hoi Marjanne,

dankjewel maar dat is voor mijn gevoel niet nodig; goed aangevoeld smile
Mijn energie stroomt gelukkig prima.
Het is zoals je zegt, het blijft !!! een proces..
is het dus normaal dat je af en toe op iets nieuws stuit ??..

Daarnaast duurt het "wachten" me gewoon te lang.... en dat geeft een stuk frustratie,
waardoor mijn ego nieuwe problemen creeert.
Ja inderdaad, overgave is erg belangrijk.

Marjanne
Marjanne nov 8 '10
Hoi Artemis,

Fijn dat je energie goed stroomt!Heel belangrijk.
Ja, voor mij is het normaal dat ik op iets nieuws stuit,
omdat ik, zoals zovelen, in een transformatieproces zit.
Oude 'stukken' die opgeruimd mogen worden, wat soms erg heftig kan zijn, vooral als ik flashbacks zie. Maar die heftigheid is maar heel even. En dan weet ik dat de oude pijn weg is en dat stuk gezuiverd.
Waarom "wachten"? Ik heb op de 1 of andere manier zo sterk het gevoel bij jou dat jij al veel verder bent dan je jezelf bewust bent. Maar vind je het nog moeilijk om op de beelden of impulsen die je krijgt van hier Boven te vertrouwen. Om hierin op jezélf te vertrouwen. Inderdaad, dat ego.. die de 'ja maars' bedenkt.
Oefen eens op een foto lezen, als je dat nog niet hebt gedaan smile

Lieve groet,
Marjanne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki