Loading...
nl

tarot van de Druïden

admin
admin okt 28 '10


Ik heb na lang zoeken eindelijk een tarot deck gevonden wat echt bij mij past.
Ik had al een prachtig deck maar deze kaarten waren voor mij niet leesbaar.
Nu na twee jaar les durf ik langzaam aan (lees heb ik meer vertrouwen in mezelf) om meer voor anderen te gaan leggen.

Graag wil ik jullie uitnodigen om een legging aan te vragen.
Aangezien hier veel meer tijd in zit dan in de Engelenkaarten, doe ik niet meer dan 1 aanvraag per week.
Ook is er de voorwaarde dat je toch zeker minimaal 25 keer gepost moet hebben hier.
Ik ben het beu te leggen voor mensen en dan nooit meer iets te horen, daar pas ik echt voor.

Ook pendel ik van te voren uit of ik voor de bewuste persoon mag leggen, het kan dus gebeuren dat ik een nee krijg van de pendel.
Dat kan zijn omdat ikzelf even niet mag, maar het kan ook zijn dat ik gewoon nog even niets mag of kan zeggen.

Wie het eerst komt het eerst maalt zou ik zeggen smile
In principe wil ik op zondagen de leggingen doen.

Delen:
Nyssa
Nyssa okt 28 '10
Ik meld me graag aan voor een legging. Alvast hartelijk bedankt voor de moeite!
Tinne
Tinne okt 28 '10
Ben dol op de kaarten die je laat zien, en voel jouw energie perfect bij passen.
Graag een kaartleggen. Heb je een specifiek thema van me nodig?
admin
admin okt 28 '10
@ Gwen, ik wil graag voor je leggen.
Maar...je hebt de afgelopen week al een dubbele legging gehad van de Engelenkaarten dus ik wil je eigenlijk vragen of je een ander voor wilt laten gaan smileno hard feelings wink
admin
admin okt 28 '10
Nee Tinne, ik heb geen thema nodig.
Ik leg juist zo dat ik de info kan geven die NU nodig is, dus wat er nu belangrijk is als je me begrijpt smile

Ik zal de eerste legging voor jou doen Tinne, ze lagen gisteravond al voor je klaar eigenlijk laughwink
Tinne
Tinne okt 28 '10
ok, fijn.. dank je! grin
Nyssa
Nyssa okt 28 '10
Geen probleem hoor! Dat begrijp ik volkomen.
Mimosa
Mimosa okt 28 '10
Wat een schitterende kaarten. Ik kan me heel goed voorstellend dat ze je erg aanspreken. Ik heb me nooit gerealiseerd dat er zo veel verschillende soorten zijn.
Het lijkt me heel mooi om hier een legging van te mogen ontvangen, maar ook ik heb er heel recentelijk al eentje gehad. Waar ik heel veel aan gehad heb overigens. Heel mooi om nog even te vertellen is dat dingen uit de legging opeens in heel veel andere dingen naar voren kwamen en ook tijdens een meditatie heel duidelijk werden.
admin
admin okt 28 '10
Gaaf he, ik ben gek op de kaarten.
admin
admin okt 28 '10
Ik zal het hier trouwens ook even plaatsen.

1 keer per maand kun een avond proeven van de tarot.
het is bij mijn goede vriendin Kitty in haar eigen heksenwinkeltje.
We zitten dan met meerdere dames aan een grote tafel en doen leggingen voor elkaar, er zitten dames die nog nooit hebben gelegd maar ook ervaren dames.
Tot nu toe is er een groep van vier maar er is veel interesse dus dat zal snel vollopen.
Je betaald een tientje voor een avond (Kitty's schoorsteen moet ook roken smile) en dan ben je van 8 tot zeker tien uur half elf lekker bezig met elkaar te helpen en kaarten leggen.
Je krijgt absoluut een tot twee leggingen en misschien wil je daarna wel zelf aan de slag met de kaarten.

Voor eventuele info mag je me altijd een pb sturen.
Het is in ieder geval in 's-Hertogenbosch en bijna altijd op dinsdag avond.
Marenubium
Marenubium okt 28 '10
Heeee wat een mooie kaarten Karin!!!
Ik zelf heb ook wat moeite met de gewone tarot, het spreekt niet echt tot m'n verbeelding. Ben daarom overgestapt op de totemdier tarot. Deze druide kaarten komen ook behoorlijk in de buurt!! Natuur en beestjes altijd goed, grinnn

*meldt zich aan voor een legging*
Alvast bedankt laugh
Cialara
Cialara okt 28 '10
Karin, wat een prachtige kaarten!!! En ik zou heel graag mee willen doen in het winkeltje van Kitty, maar om nou 3 uur te reizen voor een avondje kaartleggen... is me net iets te ver laughIk kom wel een keertje langs voor een privé legging vna jou, lijkt me ook heel leuk!!!

Ik vond vooral de kaarten van de Magier en het Aas van Zwaarden even opvallen hier... wink

Liefs Jorine.
admin
admin okt 28 '10

Mooie kaarten Karin,

als je wilt en het mag dan houd ik me aanbevolen voor
zo'n kaartlegging,
dankjewel,

liefs Nougnag
Sbabe4
Sbabe4 okt 28 '10
Ik houd me ook aanbevolen voor je kaartlegging Karin als je wilt!!!!

Even een vraagje wat vinden jullie van de godinnen orakelkaarten. Ik heb deze namelijk vorige week besteld. Toen ik ze zag was ik meteen helemaal weg van deze kaarten. Men zegt toch dat bepaalde kaarten tot je aangetrokken moeten voelen wil je ze gaan gebruiken.
admin
admin okt 28 '10
Ja, maar ik pas wel op voor de valkuil van mooie plaatjes, er is wel een groot verschil tussen orakel en tarot kaarten smile

Zoals het voor mij werkt is dat ik ze moet kunnen *zien* of *lezen* als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb er 1 jaar over gedaan om uiteindelijk deze te kiezen.
Dat wil niet zeggen dat een ander er ook 1 jaar over moet doen hoor... crazy

Ik heb ook eerst een paar keer een leendeck geprobeert.
Maar zoals ik al aangaf, orakel is voor mij anders als Tarot.
Orakel hoef je niet echt te lezen.
Cialara
Cialara okt 28 '10
Ligt er maar net aan wat voor soort orakel je bedoelt smilemaar ik ga erin mee, dat de kaarten je goed moeten liggen, omdat het anders gewoon heel moeilijk is je eigen gevoel erin te leggen... grin
Emuca
Emuca okt 28 '10
Allereerst Karin, wat een prachtig deck! Ze voelen heel duidelijk... En ook veeel leesbaarder dan bijv. mijn eigen kaarten. Ik zit er trouwens serieus over te denken een keertje naar zo'n avond te komen.. lijkt me wel gaaf. laugh
Sbabe4
Sbabe4 okt 28 '10
Oke ik begrijp het. Maar wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen orakel en tarotkaarten.
admin
admin okt 28 '10
De volgende keer is op woensdag 1 december, haha geen dinsdag dus, want deze dag kwam voor de anderen beter uit.
Als je wilt kun je lekker mee eten en dan kunnen we vanuit mijn huis er naar toe gaan.
Laat maar horen wat jou uitkomt Emmy.
Emuca
Emuca okt 28 '10
Hm, balen! Op woensdagavond moet ik altijd werken... frownDe keer later is dan zeker een maand later? Dan lijkt het me heel leuk en gezellig om eens mee te gaan! Lijkt me ook heel gezellig om dan bij je te eten laugh
Pagina's: 1 2 3 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki