Lijkt erop, Nims, en ik denk dat je wel goed zit
Janus, meis, als je maar blijft zoeken op fora als dit, krijg je juist zaken voor je kiezen die jou alleen maar bewegen nog harder te gaan zoeken, en nog meer vragen te stellen...
Dat bedoel ik met: "wie zoekt zal heus iets vinden...".
Dit soort zaken kunnen wij hier jou niet duidelijk maken, hoe graag 'we' het ook zouden willen...Je hebt al een aantal lezingen gehad hier, maar die gaven jou alleen nog maar meer vragen en verwarring. Dat is niet zo fair naar de lezers toe, zo bedoel ik dat. Spud bijv. werd hier volledig door overvraagd, en dat was in het andere topic ook al zo bij anderen (en mij

).
Ik snap dat je op zoek bent naar jouzelf en je roots, en als je een hint hebt gekregen over bijv. jouw biologische vader, dan ga jezelf afvragen of dat 'goed' voor je voelt. Neem de antwoorden mee, en ga ermee aan de slag. Ga uit van jouw eigen gevoel!!! Dat heb ik je ook al eerder gezegd. Als dit gegeven voor jou de puzzelstukjes op hun plek laat vallen, dat IS dat zo.
Twijfel niet zo aan jezelf, wat jouw gevoel jou ingeeft, IS GOED.
Maar luister dan wel even wat beter naar jouw eigen gevoel, wichie. En laat je niet in verwarring brengen door anderen. Neem gewoon hun opmerkingen mee, en weeg die opmerkingen af tegen jouw gevoel.
Ik denk niet dat je nog verder komt hier, of op andere sites, zolang je niet naar jezelf luistert. Wees niet zo onzeker!
Dat is namelijk nergens voor nodig meis.
[Edit] trouwens...bij mij kwam 'geboorte' naar voren destijds, nu heb je een aanvulling gehad daarop..ik wil niet zeggen, dat het DE waarheid is...maar hoeveel duidelijker wil je het nog hebben, als jouw gevoel jou dit ook zegt?
Bewijzen zullen er wellicht nooit komen meis...dus in deze moet (ja, MOET) je uitgaan van jezelf.