Loading...
nl

Last van bromtonen/hoge tonen?

admin
admin okt 26 '10
*proest* sorry....
Misschien beter om even weg te blijven hier, mijn opmerking was zeer sarcastisch bedoelt, om de een of andere reden gaat mijn nekhaar overeind staan als ik je foto zie.

Mijn excuus hiervoor, maar ik kan mijn gevoel niet uitschakelen.
Man jij hebt denk ik het grootste ego wat ik ooit ben tegengekomen...
En ook dat mag gezegd worden denk ik, al is het MIJN gevoel en beslist niet van de anderen.
Ik zal niet meer op je posts reageren, ik ben zeer bevooroordeeld in dit geval en dat moet ik maar even loslaten.

Have a nice day smile
Delen:
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Ik weet dat je het sarcastisch bedoeld en dat impliceert indirect hoeveel liefde je wel of niet hebt....Ik volg sarcasme niet en kan het gelukkig ook niet voelen....Ook jij verward zelfverzekerdheid met Ego....Ik ben gewoon eerlijk en oprecht en vertel geen leugens...Jij ook ook prettige dag en ik hoop dat je nog voldoende leert in je leven....En dat meen ik....
admin
admin okt 26 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Ik weet dat je het sarcastisch bedoeld en dat impliceert indirect hoeveel liefde je wel of niet hebt....Ik volg sarcasme niet en kan het gelukkig ook niet voelen....Ook jij verward zelfverzekerdheid met Ego....Ik ben gewoon eerlijk en oprecht en vertel geen leugens...Jij ook ook prettige dag en ik hoop dat je nog voldoende leert in je leven....En dat meen ik....


Zo is dat Ondergrond, je ziet het helemaal goed, ik heb echt een gebrek aan liefde, daarom ben ik hier al zowat vier jaar om mensen te helpen zichzelf te helpen wink
Ik verwar niets wees maar niet bang, misschien prik ik er wel makkelijker doorheen bij anderen....
Ja ik moet beslist nog veel leren haha, jij weet alles al, lijkt me geen fijn gevoel, ik mag nog ontdekken joehoe!!
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Zijn we allebei blij Karin...mooi toch ? Kunnen we ons richten op anderen en weer lief zijn voor elkaar....zoals liefdevolle mensen met elkaar omgaan...
admin
admin okt 26 '10
Nee gaat niet gebeuren, geloof me.
Ik moet je echt niet.
Ik moet je wederom excuus aanbieden, ik zou niet meer reageren maar op de een of andere manier lukt dat niet.

Ik wil ook oprecht mijn excuus aanbieden aan de mensen die last hebben van MIJN reacties, ik kan dat voor een ander niet invullen, maar wie weet...doen ze dat zelf ook nog wel.

En dit was echt mijn laatste woord.
De komende weken ben ik er niet.
Even wat dingen op een rijtje zetten, ik herken mezelf momenteel niet.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Volgens mij hou je van me Karin...Dat kan niet anders....
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Ik hou ook van jou Karin..heel veel... smile
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Je hebt wel een buitengewone manier om duidelijk te maken dat je van iemand houd Karin. Geeft niet, ik kan goed luisteren....
Mimosa
Mimosa okt 26 '10
Hoi Karin,

Hopelijk ben je snel weer terug en heb je het op een rijtje kunnen zetten voor jezelf.
Ik heb in elk geval geen last van je reacties gehad, kon me er wel wat bij voorstellen gezien mij eigen reacties al waren die vaak inwendig.
New Moon
New Moon okt 26 '10
Hee Karin,

Veel warmte en wijsheid toegewensd de komende tijd, zal je aanwezigheid hier missen frown

Liefs the moon
Marenubium
Marenubium okt 26 '10
Snap jouw reacties Karin, dus excuses zijn niet nodig. Voor mij althans niet!

Be back in a whirl, girl smile
Marenubium
Marenubium okt 26 '10
Onderbroek, nog even en je hebt hier een oorlog.
Als jij dacht hier zieltjes te winnen voor je guru-instelling, opvattingen en God-syndroom, dan heb je het goed mis. Je bent nu bezig met mensen te intimideren en jezelf op te dringen.
Ook van jouw foto word ik persoonlijk kotsmisselijk, laat ik het maar even openbaar gooien. In ieder geval voor mijzelf. Karin is in deze niet de enige, dus.
Het is opdringerig en intimiderend, net zoals jij ook bent.
Je zou hier rekening mee kunnen houden, aangezien er hier heel wat foto-lezers aanwezig zijn, dan wel mensen die behoorlijk gevoelig zijn voor bepaalde energieën.

Je zit hier meerdere topics te verzieken, puur voor je eigen plezier. Inhoudelijk heb je nooit wat toe te voegen. Ik ben hier NIET van gediend. Als je nu zo vriendelijk zou willen zijn jezelf van topics te distantiëren waar je niks te zoeken hebt?
Danku.

Ga konijnen vangen ofzo, of je moeder lastig vallen.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Hou zelf je mond dicht, onbeschoft figuur. Je overschrijd de normale omgangsvorm, van menselijkheid. Ik hoop voor jou niks anders dan het vuur, duivels figuur....
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '10
Ho! Dit is genoeg. Dit soort taal wordt niet gewaardeerd op Merudi. Graag niet in het openbaar gaan lopen bekvechten maar neem het off-line.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Lees het vorige bericht NIMS...Dat kan echt niet door de beugel....Hoe kan ik een klacht indienen ??
Lotusje
Lotusje okt 26 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Hou zelf je mond dicht, onbeschoft figuur. Je overschrijd de normale omgangsvorm, van menselijkheid. Ik hoop voor jou niks anders dan het vuur, duivels figuur....


ff serieus man!
Lees je nu zelf wat je schrijft?
Klopt totaal niet met je fanatisme op bepaalde onderwerpen.
Persoonlijk begrijp ik goed dat je bepaalde reacties uitlokt,
zelf zal je dat ook begrijpen aangezien je graag schepjes erbovenop doet.
Helaas schrijf je nu zelf over normale omgangsvorm,
maar wat ik tot nu toe gelezen heb, was 98% van het aan jou gerichtte volledig binnen de norm, hetzij wat pittig, maar binnen de norm.
Jij bent telkens degene geweest die olie op het vuur gooit of steken onder water neerkwakt omdat je gezien hebt dat dat werkt bij sommige mensen.
Eigenlijk vind ik dat jij degene bent die zich wel enkele malen achter de oren mag krabben en je berichten eens na kan gaan lezen.
Want wat kan jij dan nog normaal vinden als je je eigen berichten als normaal zou betitelen.
Uiteraard weet ik ook niet of jij je eigen berichten binnen de door jou hier aangeroepen norm vindt vallen?
Ik niet echt meer.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Hetgeen waar het mij van beticht doet het zelf 10 keer grover...zeer onbeschoft NIMS....werkelijk onbegrijpelijk dat jullie dat toelaten....
Lotusje
Lotusje okt 26 '10
Jeetje man, kijk nou eens naar je eigen berichten.
En dan nu een klacht in willen dienen voor iets wat je zelf uitlokt?
Echt, hand in eigen boezem, en meer van dat soort bla bla is nu echt op zn plaats hoor.
ondergrond
ondergrond okt 26 '10
Prima...dan hou ik een stelling met nieuw onderwerp moet ik weg...afgaande op de uitkomst zal ik me dan verwijderen definitief van de site...heb ik geen moeite mee...
Lotusje
Lotusje okt 26 '10
daar ben je dus gewoon op uit
dat blijkt wel weer
alle aandacht voor en rondom jou

wel heeeeel jammer dat je het kennelijk niet in je hebt om gewoon leuk lid te zijn net als ieder ander
kan marenubium haar reactie nu volledig plaatsen.
Daarstraks nog niet hoor, maar door jouw reactie dus duidelijk wel.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki