Loading...
nl

een wijze boom

Viooltje
Viooltje okt 25 '10
Een tijdje geleden ben ik in mijn eentje wezen wandelen. Lekker naar de duinen en naar zee. Was nog maar een klein stukje op weg in de duinen toen ik bij een boom langsliep. Ik wilde doorlopen maar werd gewoon teruggeroepen door de boom. Heb uiteindelijk een minuut of 10 op zijn wortels gezeten. En daar kwam zoveel energie uit... Iedere keer als ik de foto's ervan terug zie, voel ik de energie weer stromen. Handen beginnen gelijk te tintelen. Heb ze nu op canvas aflaten drukken, 30 bij 40, moet ze alleen nog ophangen. Eigenlijk passen ze qua kleur helemaal niet in onze kamer, maar ze moeten er hangen wink


Delen:
Mimosa
Mimosa okt 25 '10
Een schitterende boom. Ik kan me voorstellen dat die in je kamer moet hangen, helemaal na die mooie ervaring. Wat mooi trouwens dat je het weer herbeleefd bij het zien van de foto's.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '10
Wow!
admin
admin okt 25 '10

Inderdaad een boom met "levenservaring" zeg!!!!!
admin
admin okt 25 '10
Prachtige foto's van een hele mooie boom !!
Emuca
Emuca okt 25 '10
Ik hou nu al van die boom!
Eruan
Eruan okt 25 '10
Wat een enorm bijzondere oude wijze boom! Geweldig wat een mooie takken en wortels. Ik krijg er helemaal zin van om naar het bos te gaan smile

Nog even een liedje over bomen, heel fout, maar kan er echt nog steeds om lachen. smile

admin
admin okt 25 '10
Hehehe Ann_ik smile
Marenubium
Marenubium okt 25 '10
Haha Ann_ik, vet cool laugh

Wat een mooie boom en foto's Viooltje! Inderdaad een idee om de foto's op te hangen smile
Viooltje
Viooltje okt 25 '10
Hij is echt fout grinen daarom zo leuk!

Ben deze boom trouwens tegengekomen in de buurt van Overveen. Daar zit een natuurcentrum, de Zandwaaier. Aan de overkant van de weg ga je dan de duinen in en als je dan de route bovenlangs neemt ipv onderlangs kom je er vrij vlot, na een duinkiosk, langs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki