Loading...
nl

Hallo, even voorstellen

xxx
xxx okt 25 '10
Dag allemaal,

Ik ben op deze site terecht gekomen na wat zoekwerk over entiteiten over aarding en lek in aura. En hoop met jullie hulp wat te kunnen doen aan deze thema's in mijn leven.
Ik hoop hier lieve mensen te leren kennen die me kunnen begleiden en mee kunnen helpen om me verlichting en bescherming te kunnen geven.
Maar vooral hoe ik mijn aura die zo open staat, al sinds ik een jaar of 6 ben dat ik me kan herinneren toch door een trauma is geopend en niet meer kan sluiten. Gisteren ben ik naar een soort medium geweest en heeft contact met mijn licht engel kunnen maken.
De laatste 6 jaar zijn heel zwaar voor me geweest. Ik heb al 5 operaties gehad. Waar ik zeer veel van heb afgezien. Ik ben blijven doorwerken omdat als zelfstandige je niet lang je zaak kunt sluiten als je niet failliet wil gaan.
Ik ben een vechter! Maar door de operaties en hard werken heb ik mijn lichaam ook zwaar belast. Ik voelde jaar na jaar dat ik achteruit ging. en heb spijtig genoeg CVS en fibromyalgie gekregen. Moest mijn leven enorm veranderen, maar het blijft moeilijk zeker de aanvaarding van deze ziekte. Ik heb er nu nog evenwichtstoornissen bij. Geen pretje.
Maar ik geef niet op! Ik wil vechten voor een nieuw leven, en beginnen met aanvaarding dat ik alles niet meer zal kunnen zoals ik het vroeger deed. Maar me moet omarmen met wat ik nog wel kan en heb. En een positief beeld over mezelf krijgen en proberen te houden. Dan voel ik me ook veel beter.
Het probleem om hier te geraken heeft spijtig genoeg veel hindernissen. Hoe meer ik lees over lek in aura en lage intiteiten, hoe meer ik besef dat ik hieral bloot aan sta sinds ik 6 jaar ben. Ga nu niet in detail, maar heb geen simpele jeugd gehad. het komt er op neer, dat ik sinds kinds als schrik had van iemand dat in mijn kamer stond. en me probeerde te beinvloeden. ik stond huilend aan mijn mama's bed en wilde niet terug in mijn kamer. Ik ben nooit een goede slaper geworden, moet inslapers nemen of ik blijf nachten wakker. Ik heb altijd nachtmerries soms wel eens stuk of 3.
Rond de middag vond mijn moeder me wel ergens achter de zetel te slapen. maar s'nachts, nu nog steeds heb ik een hekel aan.
het wordt donker buiten en het bekruipt me al van angsten.
ik heb het geprobeerd van me af te zetten.
Gisteren heeft de medium me een zeer duidelijke boodschap gegeven. Heb haar niets verteld van mijn situatie gewoon laten doen. Toch wist ze dat ik zwaar ziek ben. Maar dat ik nooit een verdraagzamer leven zal krijgen als ik ten eerste mijn huis niet laat doorlichten of aardstralen en lage intiteiten. Ze ziet zwarte plekken rondom me. Echt niet leuk om dit te horen. Ik dacht wat verteld die hier nu. Wat zijn aartstralen en entiteiten? Heb nu al wel wat over gelezen en moet zeggen, begrijp nu echt veel dingen die me al sinds mijn jeugd bezig zijn. Maar hoe geraak ik hievan af!
Ik ben veel bezig sinds een jaar over engelen, en praat hier veel mee en krijg er energie van. Ze zullen me leiden naar de juiste personen had ze me gezegd. Ik heb al iemand gevonden die de aardstralen kan komen meten in mijn huis. Maar kan
AUB me iemand doorgeven die me kan helpen met die lage entiteiten? AUB AUB Ik geloof erin dat ik niet zomaar op deze
site ben terecht gekomen. ik lees wel veel over hoe je je moet aarden, ga dit vanaf vandaag elke dag doen, wel meermaals en die licht peramide gebruiken. Maar ik hoop dat ik ooit iemand zal kunnen ontmoeten die me persoonlijk wil helpen. Ik wil ervan af! Of toch ik wil me zo sterk maken, dat ze geen gebruik meer van me kunnen maken en me nog zieker kunnen maken.

Sorry voor het lange berichtje, ik wil je alvast bedanken dat je het allemaal gelezen hebt. En wie weet heb je wel een tipje voor me. alles is welkom!

Dank u***
Delen:
Lotusje
Lotusje okt 25 '10
Jeetje, flink verhaal XXX.
Welkom hier en je zal hier zeker veel kunnen lezen en leren,
heb zoveel in mijn hoofd wat ik tegelijk zou willen typen.
Ik laat dat aan anderen over, en kruip mijn bedje in.

Welkom en je zal zeker een goede kant op gaan vanaf hier,
succes!
xxx
xxx okt 25 '10
Dank je Lotusje dat je mijn voorstelling al hebt gelezen.
doet me goed je woorden te lezen voor ik ook mijn bedje in moet.
Hopelijk schrijven we elkaar nog gauw.

Groetjes en slaapwel
xxx
admin
admin okt 25 '10
Hai xxx,

Ik denk dat je hier wel hulp kunt vinden wink
Welkom!
Nyssa
Nyssa okt 25 '10
Welkom hier! Hopelijk vind je wat je zoekt op dit forum!

Woon je nog steeds in hetzelfde huis als tijdens je kindertijd?
admin
admin okt 25 '10
Welkom hier xxx smile
New Moon
New Moon okt 25 '10
Van harte welkom xxx smile
admin
admin okt 25 '10
Hoi XXX,

welkom hier op het forum !
gast
gast okt 25 '10
Welkom laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '10
Welkom!
Mimosa
Mimosa okt 25 '10
Welkom hier.
Sbabe4
Sbabe4 okt 28 '10
Welkom!!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki