Loading...
nl

nachtmerries

Nyssa
Nyssa okt 24 '10
Tot +/- een jaar geleden kon ik elke nacht enkele dromen herinneren. Meestal gruwelijke nachtmerries over bloederige moorden e.d. Toen is dat gestopt en herinnerde ik niks meer.

Sinds enkele nachten zijn de nachtmerries terug. Ik droom vaak dat ik val. (van rotsen, van de trap, ...) En dan voel ik me ECHT vallen. De grond raak ik nooit, want dan word ik wakker.

Een droom die ook vaak terugkomt gaat over een man die me erg bekend is. Ja, dit is wat pijnlijk, dus ik noem de naam van de man liever niet. Deze man heeft me in mijn kindertijd iets willen aandoen wat een kind niet zou mogen meemaken. Door letterlijk te vechten heb ik hem toen van mijn lijf kunnen houden en ben ik kunnen vluchten. Nu is die man compleet veranderd (gestopt met zijn verslavingen) en ik heb hem die misstap vergeven. Echt waar, het is vergeven! En toch droom ik van deze man zoals hij vroeger was. Ik voel me dan zooooo bang! Nu neem ik aan dat die jammerlijke situatie uit mijn kindertijd nog niet verwerkt is. Maar als ik hem al vergeven heb, waarom blijft die man dan in mijn dromen opduiken???? Wat kan ik doen zodat dit stopt? Ik ben die jarenlange nachtmerries echt beu en het mag nu wel stoppen hoor.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki