Loading...
nl

Lotusje,Zou iemand mijn foto willen lezen?

Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Hallo foto-lezers,

ik zou willen vragen of jullie mijn foto zouden willen lezen,
ben heel benieuwd wat jullie doorkrijgen, misschien dingen over mezelf, of van mijn gidsen of iets dergelijks, ik sta open LoL

Aangezien ik ook lees over aura's en dat daarin iets gezien kan worden op een foto heb ik er ook een "all-profile" foto bij gedaan, welliswaar sta ik er klein op, maar hij staat erbij voor misschien mijn aura.

De eerste foto heb ik daarstraks gemaakt,
ben erg benieuwd wat jullie erin zien.

Uiteraard alvast heel erg bedankt,
ik zal wat later reageren om eventueel anderen niet te beinvloeden.

"kopfoto"
http://i32.photobucket.com/albums/d25/Envy1234/Erwin%20en%20ik/DSC_1564.jpg

"all-profile"
http://i32.photobucket.com/albums/d25/Envy1234/Erwin%20en%20ik/DSC_1390.jpg
Delen:
Emuca
Emuca okt 20 '10
Ik ga het proberen! Ben geen ervaren lezer, dus tja.. wink

Vooral op de tweede foto krijg ik het gevoel alsof je een bepaald doel hebt in je leven... hetis net alsof jij vaak op het juiste moment op de juiste plaats bent om mensen te helpen.
Weer naar je kopfoto (haha, mooi woord!) kijkend, merk ik dat je met elk oog een andere kant op kijkt... Je kijkt met je rechteroog vooruit, maar met je linkerkant achteruit. Het verleden in. Zit jij nog met veel gevoel in het verleden?

Het is ook alsof jij voor de buitenkant overkomt alsof jij je leventje wel best vind. Maar vanbinnen voel ik toch wel twijfel... een drang om toch iets te veranderen. Iets beters te doen.

Ik hoor ook het woord 'opleiding' is er soms een opleiding die je graag wil doen of wil afmaken?

Ook zie ik een sjaal die je keel verstopt... ben je iemand die zijn of haar mening soms wat achtersteld of verstopt achter andere? Je mag wel meer spreken hoor!

Ik hoop dat je er wat mee kan. smile

Liefs
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Pffffffffff, het doel VOEL ik maar ken ik nog niet.
Ben idd telkens op het juiste moment op de juiste plaats,
heel treffend dit.

Je andere dingen moet ik even laten bezinken voor ik er op reageer, maar zeker treffend.
Bedankt!
Emuca
Emuca okt 20 '10
Graag gedaan. smileVooral bij je full body foto had ik het gevoel alsof je er bij was geplakt om het plaatje compleet te maken. Dat linkte ik vooral aan het op de juiste plaats zijn op het juiste moment.
aquarel
aquarel okt 20 '10
ja.. angel, je kunt het wel..
Lin
Lin okt 20 '10
Hey Lotusje

Je 3e oog/kruinchakra staat wagenweid open...
heb een vermoeden dat je op het moment overlopen word met indrukken...indrukken en gedachtes die niet van jou zijn.
Mijn handen tintelen ook als een gek als ik over je hoofd ga..
een hele krachtige stroming verneembaar..en das heel goed, maar pas op dat je niet te veel gaat overnemen van de ander..
Super gevoelig op geluiden, indrukken van anderen...
heb het gevoel dat je ook vaak de vredesstichter bent.

Heb het gevoel alsof je op het moment erg veel steken hebt aan de onder kant van je rug..net boven de heupen. Heb het gevoel alsof dit met je bekkens te maken heeft...

In afwachting van je reactie
Liefs Lin
Lotusje
Lotusje okt 20 '10
Origineel bericht van: Lin
Hey Lotusje

Je 3e oog/kruinchakra staat wagenweid open...
heb een vermoeden dat je op het moment overlopen word met indrukken...indrukken en gedachtes die niet van jou zijn.
Mijn handen tintelen ook als een gek als ik over je hoofd ga..
een hele krachtige stroming verneembaar..en das heel goed, maar pas op dat je niet te veel gaat overnemen van de ander..
Super gevoelig op geluiden, indrukken van anderen...
heb het gevoel dat je ook vaak de vredesstichter bent.

Heb het gevoel alsof je op het moment erg veel steken hebt aan de onder kant van je rug..net boven de heupen. Heb het gevoel alsof dit met je bekkens te maken heeft...

In afwachting van je reactie
Liefs Lin


Je hebt pb laugh
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
Even een schopje omhoog,
is er iemand die mijn foto zou willen lezen?
Ben wel benieuwd, er is inmiddels een hoop gebeurd.

Alvast bedankt voor de tijd & moeite

Liefs Lotusje
karda
karda dec 17 '10
hoi Lotusje

Ik zie dat de foto is verwijderd
heb je een andere?

groetjes Karda
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
Dat is stom zeg laugh
Ik zal even me foto-emmer induiken wink
Raida
Raida dec 17 '10
ik zal vanavond ook eens kijken voor je, momenteel zit ik nog op men werk en moet jij toch nog je knapste foto zoeken grin
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
Hmm, net een foto gemaakt maar mijn pc leest m'n kaartlezer niet meer???
Heb nu 2 oudere, ik kijk niet echt gezellig en het zijn geen goede "oog-foto's" dus hoop dat je er iets mee kan, zo niet sorry, pc wil niet meewerken frown


http://i32.photobucket.com/albums/d25/Envy1234/DSC_0398.jpg

en met 1 half oog frown

http://i32.photobucket.com/albums/d25/Envy1234/DSC_1110.jpg
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
hahahaha daar ben ik dan NIET in geslaagd madblush
Alvast heel erg bedankt,
zal ook even aan manlief vragen of ie naar mn pc'tje wil kijken frown
Raida
Raida dec 17 '10
moest je nog een foto vinden waar je alleen op staat, nog beter maar ik zal toch proberen vanavond...
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
ik ga em zeker zoeken,
begrijp dat dit lastig is
(en vooral stom van mezelf, ik sta bijna nooit op fotos of draai mn hoofd weg, dus dat zijn ook fotos waar je niets aan hebt frown
Vind het in elk geval erg lief, alvast heel erg bedankt!
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
ik heb er 1 maar die is van mei 2009 en steek ik m''n middelvingers op dus vraag manlief naar de pc te kijken want dit kan gewoon niet smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki