Loading...
nl

ondergrond, Zeer waarschijnlijk Engelmens...

ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Hoi iedereen. Las het stukje over Engelmensen, wat ik eigenlijk al sterk vermoede is dat ik er zelf een ben. Nu denk je misschien, vlag uit !! Nou nee, het is een eenzaam leven. Zou graag in contact willen komen met mede-engelen, ook om te weten hoe mijn aura is, eruit ziet. Als bevestiging zeg maar. Groetjes, Mirko.
Delen:
Emuca
Emuca okt 20 '10
Welkom hier Mirko!

Op dit forum kan je ook enkele engelmensen terugvinden! smileIk weet echter niet of er ook iemand is die je kan vertellen hoe je aura is.. Maar misschien wil je wel een foto laten lezen?

liefs,
Angel
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Ik heb wel foto. Heb echter geen flauw idee hoe dit allemaal werkt ? Moet je dit uploaden ? Eerlijk gezegd nooit gebruik gemaakt van dit soort dingen. Liefs, Mirko.
Emuca
Emuca okt 20 '10
In dit topic: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432 kan je alles lezen over foto lezen.. Daar staat ook uitgelegd hoe je een foto moet plaatsen. smile

liefs
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Ah...Dank....Ik ga puzzelen...liefs
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Lukt niet...resolutie waarschijnlijk te groot
Emuca
Emuca okt 20 '10
Met paint kan je je foto's verkleinen. :)Of upload ze op sites als tinypic of imageshack
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Ook dat lukt niet...foto op aanvraag dan maar ....
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Foto blijft te groot ook na knippen en plakken..en puzzelen. Foto moet wel erg mini zijn. resolutie 150...bruut klein.
Emuca
Emuca okt 20 '10
Volgens mij probeer je een avatar te uploaden.. dat kan ook, maar in het merudi fotoalbum voor fotolezen kan je als het goed is gewoon grote foto's plaatsen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 20 '10
Ik denk inderdaad dat je bezig bent met een avatar. Je kan de foto ook via het Volledige antwoord scherm (druk op de knop, schakel naar volledig antword scherm), als bestand bijvoegen. Ik denk dat het dan makkelijker lukt.
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Het is gelukt ! Foto staat in album,, Mirko is mijn naam, erg kaal. Ben benieuwd op respons, wil zeker weten of ik engelmens ben. Ook al weet ik het zelf voor 95 % zeker...
Emuca
Emuca okt 20 '10
Voor de fotolezers hier de grote foto!



Zelf zal ik er ook zo naar kijken...
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Dank je..liefs..!!
Emuca
Emuca okt 20 '10
Okee, ik had beloofd te kijken, dus dat doe ik meteen. :)

Wat me meteen opvalt zijn je ogen. Jou ogen zijn alsof ze iemand recht in de ziel aankijken, en voelen alsof je er contact mee maken kan. (althans dat gevoel heb ik, alsof ik contact kan maken met ja via je ogen).

Verder voelt het alsof je pas allerlei puzzelstukjes op hun plaats zijn gevallen, waardoor je weer met een glimlach in het leven kan staan.

Is er vroeger iets op de middelbare school gebeurd waar je het nu nog steeds moeilijk vind om over te praten? Wel doen hoor, praten. Kan je helpen je emoties te ordenen en een gevoel van openheid te geven...

Jij bent iemand waar mensen naartoe willen om hun hart te luchten.. maar ze hoeven niet altijd te spreken... als ze hun hoofd figuurlijk even op je schouder kunnen leggen is dat al heel verlichtend voor hen.

Doe je iets met muziek? of met planten? Je voelt heel muzikaal. smileook zie ik heel veel bloemen bij je.. vooral roze rozen.

Ook zie ik heel duidelijk een paar kleuren om je heen.. roze/rood/wit en geel. smileEn dat voelt heel harmonieus.

Nou, dit was het weer voor deze keer. Hopelijk heb je er wat aan. laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 20 '10
Ik heb heel even kort naar je foto gekeken, en kreeg meteen het gevoel: "Voel jij je wel thuis op deze aarde?"

Ik zeg het maar zoals ik het voel. Kom jij van een andere planeet en ben je nu op deze aarde geincarneerd?
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb een behoorlijk beroerde tijd gehad op school en ook thuis. Ben veel gepest en mijn pa was een zeer beroerde man, heb het zwaar te verduren gehad. Ik weet pas sinds een jaar dat ik bijzondere gaven heb die weinig mensen hebben. Ik ben helderziend, telepathisch ook op afstand, maakt niet uit waar. Ja, als ik me open stel kan ik dwars door iemand heen kijken. Lijkt leuk maar ik kan iemand compleet ondersteboven zetten met confrontatie en gevoel. Vroeger heeft dat voor veel problemen gezorgd omdat ik bij God niet wist dat ik zoveel verschilde van veel mensen. Geel is een lievelingskleur van mij, tevens ook wit. Muziek ben ik stapelgek op. Ik heb een gruwelijke hekel aan ruzie en ben net als mijn ma, ook lichtwerker, erg liefdevol en zorgzaam, ik kan zeer slecht tegen disharmonie. Het is vrij bizar, maar ik krijg soms hele levensverhalen te horen van mensen die ik amper 5 minuten ken. Onmogelijk om me te binden schijnt, ben al 3 keer bijna getrouwd geweest. Op een gegeven moment is het op en moet ik instinctief verder. Natuur ben ik ook gek op, bos, strand, water. Slapen is ook nog een verhaal apart... Heel erg bedankt !!
Emuca
Emuca okt 20 '10
Graag gedaan.... smileMisschien moet je je ook eens richten op fotolezen? Ik denk dat je met jou inzichten heel wat mensen op weg kan helpen. smile
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Of ik me hier thuis voel...Dat is bijna een retorische vraag...Ik heb het gevoel helemaal niet in het plaatje aarde en mens te passen. Wereldvreemd is de juiste term. Ik voel me ook een soort Marsmannetje hier. Leef een teruggetrokken leven omdat ik de helft niet kan begrijpen hier op aarde...Zou goed kunnen dat ik ergens anders vandaan kom...
ondergrond
ondergrond okt 20 '10
Humm...ik ben momenteel nog erg druk met mezelf bezig. Ik ben nog aan het herstellen. Heb geleerd dat ik mijn aandacht moet verdelen en niet op laat slokken door alles om me heen. Misschien dat ik er in de toekomst wat mee doe...Het willen helpen van mensen heeft mij behoorlijk veel gekost in mijn korte leventje...
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki