Loading...
nl

mitch, hoi

mitch
mitch okt 17 '10
dag allemaal,
Ik ben volledig nieuw hier en heb nog maar recent over fotolezen gehoord.
ik heb 3 fotootjes in de merudy photo gallerij gezet, en vroeg me af of jullie die eens kunnen lezen voor mij, Ben eens benieuwd wat ik nog over mij te weten kan komen zo.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1736
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1735
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1734
Delen:
Lin
Lin okt 17 '10
Welkom Mitch op Merudi

Heb je foto's gelezen en ik hoop dat je er enige raakvlakken in zal herkennen

Heb ook echt veel informatie via al je foto's , heel prettig.
De eerste foto die ik heb gelezen was de 2e, met barat.
Hier voelde ik heel duidelijk mijn linkeroor een steek geven aan de binnenkant oor...oorontsteking ?
Daarnaast voel ik heel sterk dat je een hele mooie en zuiver band met je moeder hebt, je steunt in alles wat je doet.
Daarna kreeg ik het idee dat je of je vader of je oom is overleden (heb het gevoel dat dat al heel lang geleden is)

Daarna je 3e foto gelezen ; daarbij voelde ik dat je je eerst veili moet voelen bij mensen/omgeving eer je je kwetsbaar durft op te stellen. Want een verzorgende kant heb je zeker alleen die blijft vaak wat in de achtergrond.

Daarna je 1e foto en toen zag ik nl aan de rechterkant bovenin een jonge vrouw (overledene/gids) met net tot over de schouders blond golvend haar...
En aan je linkerkant ong. tegen de paal aanleunend een oudere man met krullen (permanent lijkt het haast wel) met een klein dun snorretje. Daarom heb ik ook het gevoel dat deze meneer al een tijd geleden is overleden...

In afwachting van je reactie
mitch
mitch okt 18 '10
hoi lin,

even een rectie op je lezingen
waar je iets volde aan je oor, ik heb door men werk idd gehoorschade lang links, ik heb dus moeite om mensen te verstaan als er achtergrondlawaai is en dat is vermoeiend waarood ik oorpijnen krijg.
ik heb een vrij zuivere band met men moeder idd, maar blijf toch ook voor haar een ietswat gesloten type.


ik word in kmen vriendekring aanzien als de persoon waar ze met al hun problemen naartoe kunnen komen, maar ik ben idd een heel trughoudend persoon, ik moet iedereen door en door kennen voor ik mij iets of wat open stel, waardoor ik dus niet zoveel contact heb met iedereen, ik observeer meer...

wat je op de derde foto hebt gezien heb ik geen uitleg voor, ken geen blonde vrouw die me gids/overledene zou kunnen zijn.
Men vader leeft nog en weet ook niet wie het zou kunnen zijn dat je dus nog ziet op die foto.
Misschien dat j noig iets meer kan vertellen?...

Alvast bedankt voor deze eerste lezing.
Beschermengel
Beschermengel okt 18 '10
Hoi Mitch Welkom, ik zal 1 foto hier neerzetten.


Lin
Lin okt 18 '10
Origineel bericht van: mitch
hoi lin,

even een rectie op je lezingen
waar je iets volde aan je oor, ik heb door men werk idd gehoorschade lang links, ik heb dus moeite om mensen te verstaan als er achtergrondlawaai is en dat is vermoeiend waarood ik oorpijnen krijg.
ik heb een vrij zuivere band met men moeder idd, maar blijf toch ook voor haar een ietswat gesloten type.


ik word in kmen vriendekring aanzien als de persoon waar ze met al hun problemen naartoe kunnen komen, maar ik ben idd een heel trughoudend persoon, ik moet iedereen door en door kennen voor ik mij iets of wat open stel, waardoor ik dus niet zoveel contact heb met iedereen, ik observeer meer...

wat je op de derde foto hebt gezien heb ik geen uitleg voor, ken geen blonde vrouw die me gids/overledene zou kunnen zijn.
Men vader leeft nog en weet ook niet wie het zou kunnen zijn dat je dus nog ziet op die foto.
Misschien dat j noig iets meer kan vertellen?... Hierin ben ik nog lerende, krijg niet altijd door wie het is, of in welk verband. Bij de jonge vrouw had ik eerst het gevoel van iemand van vroeger die je hebt gekent en je altijd heel erg raakte in je hart ..ms wel een soort verliefdheid.. De oudere man ...daar kreeg ik het gevoel bij dat het je vader of oom zou zijn omdat ik het idee heb dat je een soort vaderfiguur al op jonge leeftijd hebt gemist en je heel erg zoekende bent geweest tegen wie je je om hoog kon kijken.

Alvast bedankt voor deze eerste lezing.


Bedankt voor je terugkoppeling,
Liefs Lin
mitch
mitch okt 19 '10
hmm ik heb wel op toen ik 12 was mijn broer van 19 verloren in een moto ongeluk. Dat was dus wel een beetje men persoon om naar op te kijken...
Als je nog iets van de vrouw zou doorkrijgen wil ik het graag horen, ben wel benieuwd of ik een gids heb of zo.

grts mitch
Emuca
Emuca okt 19 '10
Ik ben niet heel erg in de mood voor het compleet lezen van je foto.. maar het lijkt net alsof je in de verte kijkt.. naar iemand ofzo.. Iemand die nu nog ver van je af is, maar wel dichterbij kan komen.
Lin
Lin okt 19 '10
Origineel bericht van: mitch
hmm ik heb wel op toen ik 12 was mijn broer van 19 verloren in een moto ongeluk. Dat was dus wel een beetje men persoon om naar op te kijken...
Als je nog iets van de vrouw zou doorkrijgen wil ik het graag horen, ben wel benieuwd of ik een gids heb of zo.

grts mitch

Ik zie een veel oudere man, een jaar of 48, zijn kleding stamt uit de jaren 80, met blonde krulletjes , een wit pak aan met een lichblauwe shirt ..beetje miami-vice. Heb een 2e keer naar je 1e foto gekeken en merkte nog meerdere overledenen op...Nu kan het zijn dat het niet allemaal bij jou hoort omdat het een omgeving is waar iedereen komt en dan krijg je ook meer enititeiten.

Wat mij daarna op viel is dat me gewezen werd op een horloge...in de trend "waar is het gebleven?"
Een grote heren horloge, zilver met glas en griekse cijfers.(linker pols?)

Ik hoop dat je hier iets meer mee kan

Liefs Lin
mitch
mitch okt 20 '10
oei lin, hier kan ik ni direct iets mee.
Ik heb er over nagedacht, maar kan het niet plaatsen.
Toch bedankt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki