Loading...
nl

d

Djaka
Djaka okt 17 '10
hallo iedereen smile

de laatste tijd zijn er dingen aan het veranderen bij mij.
achter toch een drie of vier jaar depresief te zijn geweest en alles te proberen analyseren denk ik dat ik iets gevonden heb..
is het echt of niet ? het maakt me eigenlijk niet uit.
wat ik weet is dat als je wilt er genoeg is om jezelf excuses te geven waarom je leven niet aangenaam is of op zen antwerps, gewoon klote... 3 a 4 jaar heb ik met vragen gezeten waar je geen antwoord op vind. 3 a 4 jaar heb ik het proberen uitzoeken waarom dan ? waarom ben ik niet gelukkig? waarom heb ik de ware nog niet gevonden ? waarom bestaat er voor mij geen god ? nu... als er iemand met de zelfde vragen zit.. of in een situatie waar je de uitweg of de antwoorden niet vind...
laat me je nu dan vertellen.. het leven gaat zijn gang...
er gebeuren nare dingen en goede dingen.. het geen we gewoon niet beseffen is dat we zelf kiezen hoe we er mee omgaan.
weet gewoon dat mensen die komen en gaan, goede en slechte dingen die gebeuren.. anders gezegd, alles dat rondom ons gebeurd de wet is de realiteit en we daar niets aan kunnen veranderen...
nu het geheim is volgens mij althans winklaat de dingen gebeuren zoals gekomen... de kracht die wij bezitten is ons eigen bewustzijn.. haal het goede uit het slechte. negeer de negatieven gedachten en concentreer je op de goede..het is pas sinds kort dat ik terug wil leven... het is pas sinds kort dat ik terug beggin te waarderen... kijk naar de goede dingen in het leven en ervaar ze terwijl ze je worden gegeven... want het leven is te kort om je zorgen te maken en je kop te breken met wat is het leven...
vandaag lachte ik naar de mensen... en de mensen lachte terug..
ik was vriendelijk en ook vriendelijkheid kreeg ik terug..
wat je geeft is wat je krijgt..
love, peace and harmonie is my wish for you and me..
Delen:
Mimosa
Mimosa okt 17 '10
Hallo Djaka,

Wat fijn om te horen dat het na jaren van donker geweest te zijn, weer licht aan het worden is in je leven.
Je hebt helemaal gelijk dat we ons beter op het goede kunnen richten dan op het donkere. Het is er, maar hoeft niet onze aandacht op te slokken.
Ons bewustzijn is heel krachtig en veel groter en intenser dan wij ooit voor mogelijk hebben gehouden. We zijn ons maar bewust van een klein deel ervan en langzamerhand gaan we ons meer en meer herinneren.
Ik denk dat heel veel mensen met dezelfde vragen kampen of hebben gekampt als jij. Soms lijkt er geen reden te zijn waarom we ons zo voelen, waarom we het gevoel hebben dat er iets mist zonder te weten wat. Waarom we voelen dat er veel meer in ons zit, zonder te weten wat. We komen er vanzelf achter, vertrouw daar maar op.
Wat heerlijk is het toch om je op het goede te richten, om te lachen naar mensen, vriendelijk te zijn en te merken dat dat hetzelfde aantrekt. Zo werkt het ook met het donkere, denk je aan donkere dingen, dan trek je donkere dingen aan. Vandaar dat het zo goed is om je op het goede te richten.

Groetjes Micha
Beschermengel
Beschermengel okt 17 '10


Alles wat je uitzent komt naar je terug, dus precies wat Micha zegt is waar...mooi verwoord Micha!...en heel goed dat je het inziet Djaka, het leven gaat er dan een stuk prettiger uit zien.

Heel goed van je!
aquarel
aquarel okt 17 '10
wou hetzelfde antwoorden als jou micha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki