Loading...
nl

Angel's foto

Emuca
Emuca okt 13 '10
Ach, het is alweer een tijdje terug, en zoals men kan zien ben ik weer wat actiever geworden op Merudi.

Dus, wie zou er mijn foto willen lezen? Hij is gister gemaakt toen ik mijn LP hoes aan het showen was. smile

Delen:
Emuca
Emuca okt 13 '10
Er zijn geen regels hoor Eth! Gewoon proberen! laugh

Een irritatie voor onrecht is er zeker... de laatste tijd zijn er wat irritaties omdat ik om me heen zie hoe mij en ook andere onrecht aangedaan wordt wat ik en die andere niet verdienen.
Dat ik lief ben hoor ik wel vaker.. haha. Op school zeggen ze ook altijd: Emmy en boos? Dat gaat niet samen.

Voor je eerste keer heb je heel wat rake dingen gezegd hoor! smile
Mimosa
Mimosa okt 13 '10
Wat een schitterende lp hoes. Houdt dat ook in dat je ook een lp gemaakt hebt? Al dacht ik dat die niet meer gemaakt werden.
Ik durf me niet aan foto lezen te wagen. Maar het gevoel dat bij me boven kwam, is dat je heel veel wijsheid en kracht in je hebt. Meer dan je zelf op dit moment beseft misschien.

In elk geval mag je trots zijn op je lp hoes. Het geeft me een heel goed gevoel.
Emuca
Emuca okt 13 '10
We moesten een lp hoes ontwerpen voor een band, en daar een hoes van maken. Er zit ook een lp in, maar die is van heel andere muziek.. haha. LP's worden nog wel gemaakt, maar niet zo veel meer natuurlijk.

Dankjewel in ieder geval smile
Mimosa
Mimosa okt 13 '10
Aha, vandaar. Dacht even dat de lp's weer in opmars kwamen. smile
In elk geval goed geluk.
davidofke
davidofke okt 13 '10
mooie lp hoes helaas kan ik geen foto lezen maar je ziet er een optimist uit die weet wat ze wil !grtjs D. cool
Emuca
Emuca okt 13 '10
Haha.. daar heb je wel gelijk in davidofke.. ze noemen me op school 'regenboog' omdat ik altijd positief en vrolijk ben.
admin
admin okt 13 '10
De LP is trouwens nog steeds onder een deel van de mensen aardig populair! En nog aan de prijs ook. Erg mooi AoD, de hoes smile
Emuca
Emuca okt 15 '10
Dankjewel Bart... ben er ook heel erg blij mee! smile
Beschermengel
Beschermengel okt 17 '10


Ik had deze mooie lp hoes nog niet gezien, mooi gemaakt Emmy !!
Emuca
Emuca okt 17 '10
Dankjewel Beschermengel
Emuca
Emuca okt 19 '10
Heeft iemand nog zin om het te lezen? smileEen nieuw iemand misschien? laugh
Lin
Lin okt 19 '10
Ben dan niet nieuw nieuw hihi maar wil het wel proberen
Kvoel bij jou heel sterk de herkenning vanuit je karakter,
je uiterlijk is heel uniek maar je innerlijke voelt heel aan als wijs...veel wetend. Oude ziel.
OOk een soort mind-reader idee,heel erg thelepatisch ontwikkeld.
Eerlijk gezegd voel ik bij jou ook een soort kracht komen vanuit je denk vermogen, dat je heel sterk bent in en met je woorden.
(nou weet ik wel dat je dat ook bent, maar zo voelt het ook)
Meer laat je ook niet los, men mag ook weer niet te dichtbij komen in je gevoel. Bang dat men misbruik van je zachtheid maakt,
je moet zeker weten dat iemand 2000% voor je gaat , en het liefst test je dat ook uit als het idd echt zo is.

Tot zover mijn lezing

Liefs Lin
Emuca
Emuca okt 20 '10
Dankjewel Lin! Ik zal even op je bevindingen reageren. smile

Quote:
Kvoel bij jou heel sterk de herkenning vanuit je karakter,
je uiterlijk is heel uniek maar je innerlijke voelt heel aan als wijs...veel wetend. Oude ziel.

Een oude ziel voel ik me niet, maar wel een ziel die heel veel kan weten en uit heel erg veel informatie kan putten. smile

Quote:
OOk een soort mind-reader idee,heel erg thelepatisch ontwikkeld.
Eerlijk gezegd voel ik bij jou ook een soort kracht komen vanuit je denk vermogen, dat je heel sterk bent in en met je woorden.
(nou weet ik wel dat je dat ook bent, maar zo voelt het ook)

Jup jup jup! Woorden kan ik alleen minder goed overbrengen als ik bij mensen ben die me zouden kunnen be/veroordelen.. heeft te maken met dat dichterbij komen. smile

Quote:
Meer laat je ook niet los, men mag ook weer niet te dichtbij komen in je gevoel. Bang dat men misbruik van je zachtheid maakt,
je moet zeker weten dat iemand 2000% voor je gaat , en het liefst test je dat ook uit als het idd echt zo is.

Heel erg waar.. Vind het bijvoorbeeld ook niet fijn als mensen die ik nog niet helemaal heb opgenomen heel dichtbij komen.

Heel erg bedankt voor je lezing! Heel goed gedaan1
Emuca
Emuca okt 20 '10
Overigens heeft dat laatste ook te maken met vertrouwen wink
Lin
Lin okt 20 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Overigens heeft dat laatste ook te maken met vertrouwen wink

Yep !

Liefs Lin
admin
admin okt 20 '10
Hoi AoD,
Als ik je foto zie, heb je echt iets olijks over je heen, iemand die goed toenaderbaar is. Je durft echt open te staan voor een ander, dat is er in je veranderd. Je hebt ook iets van een analyticus in je. Je kunt de dingen herkennen, categoriseren en een duidelijke plek geven. Daarnaast wil je je graag terug trekken in je eigen wereld en kun je je ook wel eens niet begrepen voelen in wat je wilt overdragen en hoe je bent. Dit is de verandering die je aan het maken bent, en dat is een hele grote ! MooI !

Groetjes,
Bart
Emuca
Emuca okt 20 '10
Dankje Bart! Klopt precies...! smile
admin
admin okt 20 '10
Dat is een snelle reactie AoD, dank smile
Emuca
Emuca okt 20 '10
Haha, ik kan zo snel zijn. smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki