Loading...
nl

Mijn dochter Esmee

Acheliah
Acheliah apr 11 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-734

Wie wil mijn dochter esmee lezen.

Liefs Dieneke
Delen:
ezmay
ezmay apr 11 '07
ik ben helemaal onervaren met dit soort dingen, maar ik heb met foto's wel altijd een gevoel. Waarschijnlijk is dat alleen maar een voor-oordeel. Dus je hebt er vast niks aan, maar ik wil toch eens gaan proberen om mijn gevoelens bij de foto op te schrijven.

ik zie een zelfstandige meid. Een beetje ondeugend soms. Ze heeft veel vrienden. Ze weet nog niet helemaal wat ze van plan is met haar leven. Ze twijfelt over iets. Heeft ze een nare ervaring gehad in haar jeugd? Het is net of ik voel dat ze dat nog bij zich draagt.

Nou dat was het. Ben benieuwd hoeveel er van goed is. Nogmaals ik weet echt niet of ik dit kan, of ik hier aanleg voor heb. Maar een keer proberen is natuurlijk de manier om erachter te komen dacht ik!? :D
Acheliah
Acheliah apr 11 '07
ik zie een zelfstandige meid.

** Klopt helemaal ze is voor haar leeftijd te zelfstandig. Ze is 14 jaar en helemaal geen kind meer en dat is jammer. **

Een beetje ondeugend soms.

** Klopt ze plaagt graag. **

Ze heeft veel vrienden.

** Ja ze heeft heel veel vriendinnen **

Ze weet nog niet helemaal wat ze van plan is met haar leven.

**KLopt**

Ze twijfelt over iets.** Klopt ze twijfeld enorm over iets waar ik wel het antwoord over weet maar waar zij nog niet helemaal over uit is. ** Leg later wel uit wat de twijfel is

Heeft ze een nare ervaring gehad in haar jeugd? Het is net of ik voel dat ze dat nog bij zich draagt.

** Ze is 6 jaar lang net als ik zwaar vernederd en sexueel misbruikt door mijn ex **

Nou dat was het. Ben benieuwd hoeveel er van goed is. Nogmaals ik weet echt niet of ik dit kan,

** Je kunt het blijven oefenen zou ik zeggen **

Liefs Dieneke
ezmay
ezmay apr 11 '07
jeetje. Ik zit hier met open mond te lezen.. Sjonge dat had ik echt niet verwacht zeg! Poeh..

Nou ik hoop dat het nu goed met haar gaat, en met jou ook natuurlijk. Veel liefs voor jullie,

groetjes Dorien
Acheliah
Acheliah apr 11 '07
Dank je wel meid. Ze wordt nu gezocht omdat ze haar gesloten willen plaatsen omdat ze datgeen meegemaakt heeft met mijn ex lekker lullig he opgejaagd worden omdat je thuis niet weg wil en je toch gesloten moet hoe kunnen ze je nog meer straffen.
ezmay
ezmay apr 11 '07
nouja zeg. Belachelijk. Zij en jij weten toch zelf wel hoe en wat het beste voor Esmee is?
Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, nogmaals dikke knuffel voor jullie !

Wendy's
Wendy's apr 11 '07
Heeey Dinie,

Ik wil de foto van je dochter wel eens lezen.
Ik weet dat hier op het forum staat, dat je alleen fotos mag lezen van mensen die fotos van hunzelf geplaast hebben, maar op de een of andere manier krijg ik nu best veel informatie van haar af! En misschien wel belangrijke informatie voor jouw!!

Dus voor de andere lezers, sorry!! ;)

Wat mij als eerst op valt is dat ze een eigen willetje heeft, ze doet vaak wat ze zelf wilt.. ookal mag het niet.. of vinden andere het niet goed! Als haar iets gevraagd wordt, is het niet moeilijk voor haar om te weigeren, en haar eigen gang te gaan.

Ze denkt meer aan haar eigen, en heeft vertrouwen in haarzelf. Ze denkt natuurlijk ook wel aan andere, maar toch wel wat meer aan haarzelf, dat vindt ze belangrijker.

Van de problemen die ze in haar verleden heeft meegemaakt, is ze nog niet verlost.. ze loopt er nog steeds mee rond.

Ondeugend; doordat ze een eigen willetje heeft, kan ze ondeugend over komen!

Ik denk dat als ze problemen heeft, dat ze daar niet zo echt van op kijkt.. Het doet haar wel wat, maar ze laat het erbij. Ze heeft niet zoveel behoefte om alle problemen op te lossen.. Wel denk ik dat ze dat wil, maar ze kan er meer haar best voor doen om problemen op te lossen (snapte).

Ze vind het erg belangrijk om vrienden bij haar te hebben. Zodat ze iemand aan haar zij heeft.
Volgensmij wilt ze (bij haar vrienden) ook in de belangstelling staan. Alsof ze aandacht wilt hebben, en hier ook om vraagt!!

toch ondanks wat ze heeft meegemaakt, staat ze best sterk in haar schoenen. Ze weet goed wat ze nu wel en niet wil, en laat dat ook zien! Wat ik wel voel is een soort van twijfel. Niet dat ze twijfeld over alle beslissingen die ze moet maken, maar over iets belangrijks voor haar! kweet niet precies wat het is.

ik zie een perfectionist in haar.. Ze wilt alles precies hebben, zoals zij dat wilt!

klinkt raar, maar ik krijg een beetje zo'n crimineel gevoel. Ik weet niet of ze hier zelf ook wat mee te maken heeft.. Misschien dat ik het ook wel voel omdat ze doet wat ze wilt.

Als ze fouten maakt, kan ze doen alsof het haar helemaal niks uitmaakt. Het zal haar in het begin wel eventjes uitmaken, maar ze kan al snel haar fouten achter haar laten liggen.. en verder gaan. (niet meer over die fouten die ze gemaakt heeft nadenken).

Het kan haar allemaal niet zoveel schelen wat er om haar heen gebeurd, ze denkt het meest aan haarzelf!!

Heeft ze iets met dieren??

hoe oud is ze eigenlijk

Oke goed, dit was mijn lezing dan!!

Groetjes,

Wendy's..
Acheliah
Acheliah apr 11 '07
 Quote:
Origineel van Wendy's:
Heeey Dinie,

Poey eey ik lees met verbazing dit stuk, zal bij het begin beginnen.

Ik wil de foto van je dochter wel eens lezen.
Ik weet dat hier op het forum staat, dat je alleen fotos mag lezen van mensen die fotos van hunzelf geplaast hebben, maar op de een of andere manier krijg ik nu best veel informatie van haar af! En misschien wel belangrijke informatie voor jouw!!

Dus voor de andere lezers, sorry!! ;)

Wat mij als eerst op valt is dat ze een eigen willetje heeft,

Behoorlijk eigen willetje terwijl ik juist het beste met haar voor heb.

ze doet vaak wat ze zelf wilt.. ookal mag het niet.. of vinden andere het niet goed! Als haar iets gevraagd wordt, is het niet moeilijk voor haar om te weigeren, en haar eigen gang te gaan.

Zeker weten daarin is ze heel sterk

Ze denkt meer aan haar eigen, en heeft vertrouwen in haarzelf. Ze denkt natuurlijk ook wel aan andere, maar toch wel wat meer aan haarzelf, dat vindt ze belangrijker.

Klopt ook helemaal ze heeft een behoorlijke sterke wil, vaak heb ik het daar heel moeilijk mee.

Van de problemen die ze in haar verleden heeft meegemaakt, is ze nog niet verlost.. ze loopt er nog steeds mee rond.

Klopt ook helemaal we zijn ook nog maar net van ad af sinds oktober 2006 dus nog niet zo gek lang Hij heeft bij mij meer aangericht dan ik durfde denken dus laat staan bij een kind van 14 jaar.

Ondeugend; doordat ze een eigen willetje heeft, kan ze ondeugend over komen!

Echt wel en zo gedraagd ze zich wel

Ik denk dat als ze problemen heeft, dat ze daar niet zo echt van op kijkt.. Het doet haar wel wat, maar ze laat het erbij. Ze heeft niet zoveel behoefte om alle problemen op te lossen.. Wel denk ik dat ze dat wil, maar ze kan er meer haar best voor doen om problemen op te lossen (snapte).

Ze wil zeker haar problemen oplossen maar volgens mij weet ze het af en toe niet meer

Ze vind het erg belangrijk om vrienden bij haar te hebben. Zodat ze iemand aan haar zij heeft.
Volgensmij wilt ze (bij haar vrienden) ook in de belangstelling staan. Alsof ze aandacht wilt hebben, en hier ook om vraagt!!

Behoorlijk ik vindt dat ze vaak negatieve aandacht vraagt zeker gezien wat ze mee heeft gemaakt.

toch ondanks wat ze heeft meegemaakt, staat ze best sterk in haar schoenen. Ze weet goed wat ze nu wel en niet wil, en laat dat ook zien!

Klopt Ze is een hele sterke persoonlijkheid

Wat ik wel voel is een soort van twijfel. Niet dat ze twijfeld over alle beslissingen die ze moet maken, maar over iets belangrijks voor haar! kweet niet precies wat het is.

Ik weet het ook niet kan met ons maatje te maken hebben. Misschien wil ze nu al mama worden wat ik niet hoop. Mss twijfeld ze of ze met hem iets moet beginnen of met iemand anders.

ik zie een perfectionist in haar.. Ze wilt alles precies hebben, zoals zij dat wilt!

Klopt en gebeurd dat niet kan ze heel boos worden.

klinkt raar, maar ik krijg een beetje zo'n crimineel gevoel. Ik weet niet of ze hier zelf ook wat mee te maken heeft.. Misschien dat ik het ook wel voel omdat ze doet wat ze wilt.

Ze heeft gepikt uit de winkel en de jongen met wie we omgaan is geen lieverdje hij is crimineel en zijn familie ook. Ze is helemaal in die ban van die familie en dat vindt ik erg jammer want ik ben bang dat ze een slechte invloed op haar hebben. Zijn zus heeft pas gevraagd een slok GHB te nemen :S:S:S

Als ze fouten maakt, kan ze doen alsof het haar helemaal niks uitmaakt. Het zal haar in het begin wel eventjes uitmaken, maar ze kan al snel haar fouten achter haar laten liggen.. en verder gaan. (niet meer over die fouten die ze gemaakt heeft nadenken).

Klopt ook heel erg Terwijl ik er juist met haar over wil praten wil zij er juist over zwijgen en kan heel boos worden als ik er toch over wil praten.

Het kan haar allemaal niet zoveel schelen wat er om haar heen gebeurd, ze denkt het meest aan haarzelf!!

Ik hoop van niet maar je kan wel eens gelijk hebben

Heeft ze iets met dieren??
Ja ze heeft net een puppie gekregen Americaanse stafford pup, Ze heeft konijnen, tamme ratten, enz

hoe oud is ze eigenlijk

Ze is 14 jaar oud

Oke goed, dit was mijn lezing dan!!

Groetjes,

Wendy's..
Nou je zat op alle fronten goed, Ze mist wel haar zusje en haar broertjes heel erg. Daar is ze heel verdrietig over en het feit dat ze naar een jeugd gevangenis moet.

Liefs Dieneke
Anne
Anne apr 11 '07
Ik heb net een hele lezing geplaats maar die is nu kwijt ineens
Wendy's
Wendy's apr 11 '07
:)Best goed lezing!!

Ik zal er binnenkort verder op reageren.
Acheliah
Acheliah apr 11 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
Ik heb net een hele lezing geplaats maar die is nu kwijt ineens
Wat sneu Anne probeer opnieuw als je wilt in ieder geval bedankt.

En Wendy heel graag
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '07
Wat ik graag wil weten is of ze om deze lezing heeft gevraagd of niet. Voordat ik hem ga lezen wil ik dit eerst eigenlijk weten, anders vind ik het niet eerlijk ten opzichte van haar. De regel dat andere mensen niet gelezen mogen worden geld nog steeds. Bij jonge babys en kindjes kan ik me voorstellen dat het lastig is, maar een meisje van 14 kan dit best zelf bepalen lijkt me. Dus Dinie, wil je vertellen of jij deze lezing hebt opgezet, of heeft zij dit gedaan?
Acheliah
Acheliah apr 12 '07
Zij zelf en ik want er is iets met haar maar wat. Ik en zij weten het allemaal ff niet meer vandaar.
Anne
Anne apr 12 '07
Hey dinie,
ik ga hem opnieuw lezen die foto. :)

Ik voel pijn.....
en verdriet..
Ze is niet wie ze wilt zijn. Ze is niet blij met haar zelf.
Ze komt arrogant over tegen mensen en daardoor houd ze mensen op afstand en hoeft ze niet te laten zien hoe ze zich werkelijk voelt.

Ze heeft veel meegemaakt in haar verleden en dat heeft ze nog lang niet allemaal verwerkt. Ze zal niet snel toegeven dat ze er nog zo meezit. Misschien dat ze het zelf ook niet precies weet wat er met haar is en daardoor neemt ze verkeerde beslissingen en doet ze verkeerde dingen. Het woord crimineel komt bij me op als ik naar de foto kijk.
Maar ik denk dat ze eigenlijk diep in haar hart nog heel erg met haar verleden zit ze heeft het nog geen plaats kunnen geven en daardoor uit het zich in andere dingen verkeerde beslissingen nemen verkeerde dingen doen..vaak boos zijn..arrogant over komen...denken dat ze heel de wereld aan kan en zo dus over komen...daardoor houd ze mensen op afstand om niet over haar zelf te hoeven praten waar ze echt meezit.

Ik denk als ze alles op een goede plaats heeft gezet haar verleden dan kan ze echt een goed persoon zijn. Dan zou ze geen verkeerde dingen meer doen en zou ze lief zijn.
Maar nu is ze zichzelf niet ze heeft zich verstopt om de wereld aan te kunnen en niet nog meer pijn te hoeven lijden.
Ze zou graag denk ik wel willen zijn wie ze hoort te zijn en dat is ze nu totaal niet.

Het kan haar verder niks schelen weinig eigenlijk ze vind deze wereld niks omdat ze zich zelf nog niet heeft gevonden en met teveel dingen in haar hoofd rondloopt.

Dinie dit was het wel een beetje
Ik maak me zorgen om haar Dinie...het gaat volgens mij echt niet zo goed met haar.
Groetjes aNNe
Acheliah
Acheliah apr 12 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
Hey dinie,
ik ga hem opnieuw lezen die foto. :)

Ik voel pijn.....
en verdriet..
Ze is niet wie ze wilt zijn. Ze is niet blij met haar zelf.

* Klopt helemaal ze heeft heel veel meegemaakt en het ergste ze maakt het nog steeds mee en ik kan niks doen tenminste voorlopig niet.
Ze komt arrogant over tegen mensen en daardoor houd ze mensen op afstand en hoeft ze niet te laten zien hoe ze zich werkelijk voelt.

Ze heeft veel meegemaakt in haar verleden en dat heeft ze nog lang niet allemaal verwerkt. Ze zal niet snel toegeven dat ze er nog zo meezit.

* KLopt ook ze doet stoer en ze doet leleijk tegen mij om mij niet te hoeven laten zien wie ze werkelijk is en hoeveel pijn ze heeft.

Misschien dat ze het zelf ook niet precies weet wat er met haar is en daardoor neemt ze verkeerde beslissingen en doet ze verkeerde dingen.

* Klopt ook Ik maak me daarom grote zorgen

Het woord crimineel komt bij me op als ik naar de foto kijk.

* Klopt zou dit met Paul te maken kunnen hebben

Maar ik denk dat ze eigenlijk diep in haar hart nog heel erg met haar verleden zit ze heeft het nog geen plaats kunnen geven en daardoor uit het zich in andere dingen verkeerde beslissingen nemen verkeerde dingen doen..vaak boos zijn..arrogant over komen...denken dat ze heel de wereld aan kan en zo dus over komen...daardoor houd ze mensen op afstand om niet over haar zelf te hoeven praten waar ze echt meezit.

* Klopt Ze heeft het ook steeds over mama worden dus ik vrees het ergste

Ik denk als ze alles op een goede plaats heeft gezet haar verleden dan kan ze echt een goed persoon zijn. Dan zou ze geen verkeerde dingen meer doen en zou ze lief zijn.
Maar nu is ze zichzelf niet ze heeft zich verstopt om de wereld aan te kunnen en niet nog meer pijn te hoeven lijden.
Ze zou graag denk ik wel willen zijn wie ze hoort te zijn en dat is ze nu totaal niet.

* Klopt

Het kan haar verder niks schelen weinig eigenlijk ze vind deze wereld niks omdat ze zich zelf nog niet heeft gevonden en met teveel dingen in haar hoofd rondloopt.

* Ja en het ergste ze verteld mij zo weinig en ik hou zoveel van haar. Ik ben bang dat ze hele verkeerde dingen gaat doen.

Dinie dit was het wel een beetje
Ik maak me zorgen om haar Dinie...het gaat volgens mij echt niet zo goed met haar.
Groetjes aNNe
* Het klopt helemaal het gaat niet goed met haar. Ze heeft ook een denkbeeldige broer (ik denk in de hemel waar ze naar toe wil en die haar op het goede been heeft gehouden)Ik weet niet wat ik moet doen kan iemand mij alsjeblieft helpen. Alsjeblieft Ik wil haar zo graag helpen maar ik weet niet meer hoe. Dit is echt een noodkreet.

Liefs Dieneke
Jeannette
Jeannette apr 12 '07
is ze alweer terecht dien?
Anders kan misschien iemand een aanwijzing zien/vinden?
Acheliah
Acheliah apr 12 '07
Ze is terrecht kom ff online want je bent elke keer als ik je nodig heb er niet.

Liefs Dieneke
Anne
Anne apr 12 '07
Dinie ik denk dat je er zelf niet veel aan kan doen ik denk niet dat het wat uitmaakt wat je tegen haar zegt want het dringt toch niet tot haar door. Je staat daar veel te dichtbij voor.
Maar esmee heeft echt hulp nodig. Hoe sta jij er tegen over als ze met een psychiator zou praten en hoe staat zei hier zelf tegenover? Geeft ze zelf wel toe met haar eigen woorden dat ze zich zo niet goed voelt hoe ze nu is? Ik heb uit eigen ervaring goede ervaring met het praten met een psychiator mijn moeder wist ook niet wat ze met mij aan moest en ik wist van mezelf dat ik me helemaal niet goed voelde hierdoor voelde me moeder machteloos en ze werd er heel gek van omdat ze er zo dichtbij stond.
Groetjes aNNe
Acheliah
Acheliah apr 12 '07
Ik wil wel dat ze naar een psychiather gaat maar ze moet naar een justitiële jeugdgevangenis en dat wil ze niet. En dat wil ik ook niet snappie.

Liefs Dieneke
Anne
Anne apr 12 '07
Nee snap ik. Ik denk alleen dat een psychiator haar wel kan helpen misschien als ze in de jeugdgevangenis is dat ze daar ook die hulp kan krijgen?
Groetjes anne
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske