Heeey Dinie,
Ik wil de foto van je dochter wel eens lezen.
Ik weet dat hier op het forum staat, dat je alleen fotos mag lezen van mensen die fotos van hunzelf geplaast hebben, maar op de een of andere manier krijg ik nu best veel informatie van haar af! En misschien wel belangrijke informatie voor jouw!!
Dus voor de andere lezers, sorry!!
Wat mij als eerst op valt is dat ze een eigen willetje heeft, ze doet vaak wat ze zelf wilt.. ookal mag het niet.. of vinden andere het niet goed! Als haar iets gevraagd wordt, is het niet moeilijk voor haar om te weigeren, en haar eigen gang te gaan.
Ze denkt meer aan haar eigen, en heeft vertrouwen in haarzelf. Ze denkt natuurlijk ook wel aan andere, maar toch wel wat meer aan haarzelf, dat vindt ze belangrijker.
Van de problemen die ze in haar verleden heeft meegemaakt, is ze nog niet verlost.. ze loopt er nog steeds mee rond.
Ondeugend; doordat ze een eigen willetje heeft, kan ze ondeugend over komen!
Ik denk dat als ze problemen heeft, dat ze daar niet zo echt van op kijkt.. Het doet haar wel wat, maar ze laat het erbij. Ze heeft niet zoveel behoefte om alle problemen op te lossen.. Wel denk ik dat ze dat wil, maar ze kan er meer haar best voor doen om problemen op te lossen (snapte).
Ze vind het erg belangrijk om vrienden bij haar te hebben. Zodat ze iemand aan haar zij heeft.
Volgensmij wilt ze (bij haar vrienden) ook in de belangstelling staan. Alsof ze aandacht wilt hebben, en hier ook om vraagt!!
toch ondanks wat ze heeft meegemaakt, staat ze best sterk in haar schoenen. Ze weet goed wat ze nu wel en niet wil, en laat dat ook zien! Wat ik wel voel is een soort van twijfel. Niet dat ze twijfeld over alle beslissingen die ze moet maken, maar over iets belangrijks voor haar! kweet niet precies wat het is.
ik zie een perfectionist in haar.. Ze wilt alles precies hebben, zoals zij dat wilt!
klinkt raar, maar ik krijg een beetje zo'n crimineel gevoel. Ik weet niet of ze hier zelf ook wat mee te maken heeft.. Misschien dat ik het ook wel voel omdat ze doet wat ze wilt.
Als ze fouten maakt, kan ze doen alsof het haar helemaal niks uitmaakt. Het zal haar in het begin wel eventjes uitmaken, maar ze kan al snel haar fouten achter haar laten liggen.. en verder gaan. (niet meer over die fouten die ze gemaakt heeft nadenken).
Het kan haar allemaal niet zoveel schelen wat er om haar heen gebeurd, ze denkt het meest aan haarzelf!!
Heeft ze iets met dieren??
hoe oud is ze eigenlijk
Oke goed, dit was mijn lezing dan!!
Groetjes,
Wendy's..