Loading...
nl

Foto lezen ' geslacht baby '

rottilover
rottilover okt 11 '10
Ik had een vraagje , ik ben 30 weken zwanger, en zou nu graag willen weten of er iemand het gelacht kan lezen, als ik een foto plaats,
zo ja, wat voor foto plaats ik dan best, een buikfoto, of een gewone foto van mezelf of een echo ???
En moet je nog info hebben..

Dank je alvast
Delen:
Zuzanna
Zuzanna okt 11 '10
Een echo foto is dan het beste denk ik. Of eentje van jou zelf.
rottilover
rottilover okt 11 '10
Ok is prima, en hoe zet ik de foto hier..
Zuzanna
Zuzanna okt 11 '10
Hoi Rottilover,
Pin me er niet op vast hoor, want ik begin ook nog maar net.
Maar ik denk de energie van een jongetje te zien en te voelen op beide foto's.

Groetjes,
Zuzanna
rottilover
rottilover okt 11 '10
ok dank je alvast
groetjes Wendy
admin
admin okt 11 '10
Mag ik jullie er even op wijzen dat hier geen foto's van kinderen mogen worden gelezen?
In dit geval gaat het over het geslacht dus daar zal men niet over vallen denk ik.
rottilover
rottilover okt 11 '10
ja dat wist ik geen foto lezing van kinderen, maar een geslacht is toch iets anders hè,
is er nog iemand die de foto wil en kan lezen , ben wel benieuwd of ze hetzelfde denken dan ZUZANNE

groetjes
admin
admin okt 11 '10
Hallo Wendy,

Volgens mij ga je binnenkort nog een extra echo laten maken om te weten te komen wat het geslacht is? Natuurlijk is het altijd spannend om van tevoren te "speculeren"... voelt aan als een jongetje .. geniet van je verdere zwangerschap !
Groetjes,
Bert
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '10
Inderdaad het geslacht is anders smiledus ga vooral zo door smile.
rottilover
rottilover okt 12 '10
Ok dank je .. Ben benieuwd of er nog reactie's gaan komen, ..
Sbabe4
Sbabe4 okt 12 '10
Hey Rottilover

Mag ik eens proberen het geslacht van je kindje te pendelen. Heb tijden voor een forum gependeld namelijk. Als het mag en je wilt het dan hoor ik het graag. Als je het wilt zou je me dan je naam (meisjesnaam en geb datum willen mailen). Mag hier ook alleen weet niet of je het liever prive hebt.

Groetjes Sbabe4
rottilover
rottilover okt 12 '10
Hallo ja tuurlijk mag je dat eens doen, graag zelfs..
Mijn naam is Wendy en ik ben geboren 23/02/1982
moest je nog iets willen weten vraag gerust, je kan me ook bereiken op mail wendy.vandereyd@pandora.be dank je alvast
Sbabe4
Sbabe4 okt 12 '10
Hoi rottilover

Heb voor je gependeld en mijn pendel zegt dat je een jongen gaat krijgen. Ben erg benieuwd.

Groetjes Sbabe4
rottilover
rottilover okt 12 '10
ja dat zijn er al 3 die het zeggen nu, ben zelf ook wel benieuwd ernaar , dank je alvast ..
rottilover
rottilover okt 13 '10
Is er nog iemand die mijn foto's wil lezen, ben wel eens benieuwd ,naar meerdere reactie's , dank jullie alvast
Emuca
Emuca okt 13 '10
Ik zeg iemand met een jongens karakter... weet nog niet of het nou een jongen wordt of juist een meisje dat een beetje een tomboy is. (kreeg ook een beetje een meisjes gevoel)
rottilover
rottilover okt 13 '10
ooh dus het kan nog spannend worden, dank je alvast voor je uitleg, groetjes wendy
rottilover
rottilover okt 14 '10
is ernog iemand die mijn foto wil lezen, ben best wel benieuwd naar meerdere reactie's , dank je alvast voorde geen die het al wel gedaan hebben ..
rottilover
rottilover okt 16 '10
Is er nog iemand , die me iets meer kan vertellen, ..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki