Hoi Thomas
hierbij ook mijn lezing. Zoals gewoonlijk onder voorbehoud. Ik heb het hierboven nog niet gelezen dus er kunnen dubbele dingen in staan. Toch valt he me op, dat dit eigenlijk minder vaak voorkomt dan je zou verwachten. Graag hoor ik of het nog een beetje klopt.
Wat me opvalt is dat ik je op een indiaan-sjamaan vind lijken. Ik weet niet of je iets hebt met indianen, of dat je er mee bezig bent of niet, maar je hebt die uitstraling. Het zou mij ook niets verbazen dat jij in een vorig leven een indiaan bent geweest.
Ook zie ik dat jij veel levenservaring en wijsheid met je meedraagt. Veel wijsheid heb jij niet alleen in dit leven opgebouwd, maar al in de vorige levens ook. Wat dat betreft heb je een hele oude ziel.
Je bent makkelijk, maar soms iets te. Dan kan het je echt niets schelen. Aan de andere kant, kan je over (in iemands anders ogen) sommige zaken bijna extreem moeilijk doen. Eigenlijk is dat dus wispelturig gedrag.
Hoewel je hier op het forum goed overdacht overkomt, heb ik het idee dat tijdens een gesprek je meer moeite mee hebt zodra de discussie verhit raakt. Je kan dan niet meer rustig reageren, en ik vermoed dat je dan dichtslaat. Ik weet niet of jij je reacties een paar keer doorleest voordat je ze submit?
Je hebt een goed gevoel voor humor, en houdt wel van een geintje. Jammer dat je op 1 april niet op het forum was
.
Jij hebt het kind in jezelf absoluut niet verloren. Hoewel er soms wel over geklaagd wordt door je omgeving, zou ik hem lekker vasthouden als ik jou was
.
Je bent ongrijpbaar. Er is weinig dat je kan raken behalve de liefde
. Maar ja dat is volgens mij de universele zwakke plek van alles dat levensenergie in zich heeft.
Je staat in goed contact met je ziel en staat ook op het punt deze ziel los te laten, waarmee je je identiteit loslaat. Jij begrijpt heel goed wat het nut van 1+1=3 betekend.
Jou leven was verre van makkelijk. Ooit over nagedacht om een boek te schrijven? Vind ik wel iets voor jou. Ik heb het idee dat jij heel boeiend kan vertellen.
Goed dit wat mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vind.