Loading...
nl

ThomasA

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '07
Op verzoek van thomas deze foto van hem. Wie wil hem lezen?

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-733

Zo grappig dat de foto klopt met het beeld dat ik van hem had :).
Delen:
Wendy's
Wendy's apr 10 '07
Cool

ik wil wel keertje lezen
????
???? apr 11 '07
Ah, Thomas. Ik kan alleen maar zeggen dat ik je een lief koppie vind hebben ;)
Mimi*
Mimi* apr 11 '07
haha ja he sylli!

Als ik foto kon lezen had ik dat wel gedaan ;)
Acheliah
Acheliah apr 11 '07
Lief koppie maar idd anders als dat ik dacht geheel anders
Thomas A
Thomas A apr 11 '07
Gelukkig was het maar een gedachte.........
Anne
Anne apr 11 '07
Thomas...
De foto past wel bij het beeld wat ik van je had toen er nog geen foto was..

Het lijkt net of je 2kanten hebt :

Op sommige momenten is het je allemaal even teveel. Je kan alles niet zo duidelijk meer overzien. Het word dan een beetje chaotisch.
Het is onrustig in je hoofd.

Op andere momenten weet je alles echter precies en is alles goed orde. Je ziet alles helder. En doorziet de dingen zonder enige moeite te hoeven doen.

Je bent vooral een rustig persoon en houd niet van drukte. Je kan jezelf goed bezig houden met van alles en verveelt zich nooit.
Informatie is heel belangrijk voor je daar leer je veel van en neemt het goed in je op. Informatie uit boeken internet heb ik het dan over.
Soms heb je wel dagen dat alles niet meezit en dat je nergens zin in hebt.

Je hebt een verleden waar je nog wel eens aandenkt je hebt het wel een plaats gegeven maar het zal je altijd bij blijven en soms denk je eraan en vind je het moeilijk om eraan te denken.

Liefde vind je belangrijk om te voelen om het bij je te hebben.
Je houd van lachen.
Je doorziet dingen goed.

Zo was het wel even ik hoor wel of ik het goed heb en wat niet...
Groetjes aNNe
Thomas A
Thomas A apr 11 '07
Wow Anne!!!!!..

Ik vind het erg knap wat je schrijft en je verbaast me met deze lezing. Toch zijn er een paar kant tekeningen: ik leer wel uit boeken en zeker ook van ook van internet. Hierbij wil ik aanmerken dat ik echt met mijn hart lees en niets voor zoete koek aan neem. Het gelezene moet dus in mij doorklinken!!..

Ik heb zeker 2 kanten (misschien nog wel meer). Soms ben ik erg onbegrensd en is niets mij te gek. Niet dat ik perse een rustig persoon ben en in mijn hoofd kan het inderdaad erg druk zijn: kan! Niet altijd dus.

Verveling ken ik niet; nooit!

Ik houd van rust en zeker ook van natuur en grote mensenmassa's laat ik graag. Veel onrust om mij heen hoeft niet perse van mij, maar kan hier meestal toch wel goed mee overweg. Regelmatig trek ik mij terug om alleen te kunnen zijn met mijn gevoelens en gedachten, dan broed ik ideeën uit en zet deze om in kennis of creativiteit (kunst). Maar niet alleen rust hoor want ik maak graag muziek en dat kan er flink opgaan.......dan gaan de versterkers echt helemaal open hoor.....

Wat mij werkelijk boeit is mijn medemens en zijn/haar motieven.

Het verleden dient mij om inzage te krijgen in mensen processen. Om deze reden wil ik ook graag weten welke gedragingen een mens aanmaakt vanuit zijn/haar verleden. Maar moeite kost het mij niet (meer) om naar vroeger te kijken; daarvoor heeft de pijn van toen mij veel te veel opgeleverd; waakbewustzijn/intuïtie!

Ja Anne ik vind de liefde het mooiste voertuig waar wij mensen ons in kunnen verplaatsen (schrijf ik met een traan in mijn ogen).
Zeker houd ik van lachen!!!!!!

Ik weet niet of ik alles goed doorzie; het wordt wel vaak gezegd, maar ik heb er geen idee van wat ik niet zie dus ha ha!!!!!.

Gaaf Anne, echt super van je

Je bent een kanjer!

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '07
Hoi Thomas ;)hierbij ook mijn lezing. Zoals gewoonlijk onder voorbehoud. Ik heb het hierboven nog niet gelezen dus er kunnen dubbele dingen in staan. Toch valt he me op, dat dit eigenlijk minder vaak voorkomt dan je zou verwachten. Graag hoor ik of het nog een beetje klopt.

Wat me opvalt is dat ik je op een indiaan-sjamaan vind lijken. Ik weet niet of je iets hebt met indianen, of dat je er mee bezig bent of niet, maar je hebt die uitstraling. Het zou mij ook niets verbazen dat jij in een vorig leven een indiaan bent geweest.

Ook zie ik dat jij veel levenservaring en wijsheid met je meedraagt. Veel wijsheid heb jij niet alleen in dit leven opgebouwd, maar al in de vorige levens ook. Wat dat betreft heb je een hele oude ziel.

Je bent makkelijk, maar soms iets te. Dan kan het je echt niets schelen. Aan de andere kant, kan je over (in iemands anders ogen) sommige zaken bijna extreem moeilijk doen. Eigenlijk is dat dus wispelturig gedrag.

Hoewel je hier op het forum goed overdacht overkomt, heb ik het idee dat tijdens een gesprek je meer moeite mee hebt zodra de discussie verhit raakt. Je kan dan niet meer rustig reageren, en ik vermoed dat je dan dichtslaat. Ik weet niet of jij je reacties een paar keer doorleest voordat je ze submit?

Je hebt een goed gevoel voor humor, en houdt wel van een geintje. Jammer dat je op 1 april niet op het forum was ;).

Jij hebt het kind in jezelf absoluut niet verloren. Hoewel er soms wel over geklaagd wordt door je omgeving, zou ik hem lekker vasthouden als ik jou was :).

Je bent ongrijpbaar. Er is weinig dat je kan raken behalve de liefde ;). Maar ja dat is volgens mij de universele zwakke plek van alles dat levensenergie in zich heeft.

Je staat in goed contact met je ziel en staat ook op het punt deze ziel los te laten, waarmee je je identiteit loslaat. Jij begrijpt heel goed wat het nut van 1+1=3 betekend.

Jou leven was verre van makkelijk. Ooit over nagedacht om een boek te schrijven? Vind ik wel iets voor jou. Ik heb het idee dat jij heel boeiend kan vertellen.

Goed dit wat mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vind.
Thomas A
Thomas A apr 12 '07
Ha NiMS

N; Wat me opvalt is dat ik je op een indiaan-sjamaan vind lijken. Ik weet niet of je iets hebt met indianen, of dat je er mee bezig bent of niet, maar je hebt die uitstraling. Het zou mij ook niets verbazen dat jij in een vorig leven een indiaan bent geweest.

T; Strak MiMS; Behalve dat het me veel vaker is gezegd, heb ik ook echt iets met indianen. Ook hebben mensen me vaker sjamaan genoemd omdat ik de kracht heb mensen te genezen. Ik kan gemakkelijk allerlei pijnen weghalen en als mensen mij hun pers.probleem voorleggen ben ik binnen enkele minuten bij de kern. Veel mensen heb ik op die manier bij hun eigen ziel gebracht waardoor zij veel meer levensgeluk vonden en zij meer vanuit hun eigen kern konden gaan leven. Ook heb ik redelijk wat kennis van de natuurlijke medicatievormen. Ook is mij door zieners al vaker gezegd dat ik een oude ziel ben. Snap je gelijk waarom ik helemaal niets heb met deze materialistische (niet geestelijke) maatschappij. Verder doe ik aan boogschieten en kies ik meestal voor de longbow. Daarnaast heb ik een aantal indianen gebruiksvoorwerpen zelf gemaakt en rijk voorzien van turkoois. Dat ik in een vorig leven indiaan geweest ben is mij ook al veel vaker gezegd. Zelfs als kind speelde ik bij het spelen van cowboytje en indiaantje, altijd een indiaan!!!!.

N; Ook zie ik dat jij veel levenservaring en wijsheid met je meedraagt. Veel wijsheid heb jij niet alleen in dit leven opgebouwd, maar al in de vorige levens ook. Wat dat betreft heb je een hele oude ziel.

T; Uit alles wat ik meemaakte heb ik mijn kennis vergaard. Ja het is veel geweest en heb mij vaak erg verloren gevoeld. Ik heb er vaak niet meer willen zijn, zo zwaar was het soms voor me. Toch ben ik een blij en gelukkig mens en kan oprecht dankbaar zijn voor alle wijsheid die ik haalde uit het leven. Dit zou iedereen mogen beseffen die de zwaarte telkens voor de voeten geworpen krijgt; immers dit zijn de uitdagingen die we in het leven krijgen om tot absolute verdieping zullen brengen. Dat ik een oude ziel heb geeft me veel verdieping in dit leven en laat mij zien waar het in het leven om gaat. Ik bekijk alle pijn en leed van de mensen om mij heen door het kader van de ziel zelf.

N; Je bent makkelijk, maar soms iets te. Dan kan het je echt niets schelen. Aan de andere kant, kan je over (in iemands anders ogen) sommige zaken bijna extreem moeilijk doen. Eigenlijk is dat dus wispelturig gedrag.

T; In veel vooral aardse zaken ben ik heel gemakkelijk, soms zelfs onverschillig. En inderdaad kan ik heel moeilijk doen. Dit zie ik niet als wispelturig omdat ik moeilijk kan doen wanneer mensen de neiging hebben over mij heen te willen lopen. Het is oude pijn; ik heb nooit kind mogen zijn en dus kan ik dan er furieus worden al is dit nog maar een schijntje bij wat dit gedrag ooit was. Toch is mij een zekere vorm van wispelturigheid (twijfelachtigheid) zeker niet vreemd!!!

N; Hoewel je hier op het forum goed overdacht overkomt, heb ik het idee dat tijdens een gesprek je meer moeite mee hebt zodra de discussie verhit raakt. Je kan dan niet meer rustig reageren, en ik vermoed dat je dan dichtslaat. Ik weet niet of jij je reacties een paar keer doorleest voordat je ze submit?

T; Ik stel nooit zomaar iets en wil wel heel zeker zijn van mijn zaak voor ik iets zeg/plaats. Nee ik heb geen moeite met verhitte discussies en ga deze ook zeker niet uit de weg. Waarheid gaat bij mij boven alles. Dichtslaan in discussies ken ik wel, maar dan binnen intieme verhoudingen, dit heeft alles te maken met mijn ontkenning als kind: een verhaal apart.
Het nalezen wisselt nog wel eens, meer een tijd kwestie.

N; Je hebt een goed gevoel voor humor, en houdt wel van een geintje. Jammer dat je op 1 april niet op het forum was .

T; Ja ik houd wel van een geintje: zelfs wel van 2 geintjes. Op 1 april zat ik vast vanwege anarchistische activiteiten.

N; Jij hebt het kind in jezelf absoluut niet verloren. Hoewel er soms wel over geklaagd wordt door je omgeving, zou ik hem lekker vasthouden als ik jou was.

T; Nee het kind in mij bescherm ik heel goed, dat heb je dus heel goed. In de afwezigheid van zorgzame ouders heb ik ook weinig anders gehad dan mijzelf. Ja ik kan ook heel kinderachtig zijn soms. Zeker NiMS houd ik mijn kindstuk vast en in die zin dat ik er alle informatie vandaan haal wat betreft mijn ware zelf.

N; Je bent ongrijpbaar. Er is weinig dat je kan raken behalve de liefde . Maar ja dat is volgens mij de universele zwakke plek van alles dat levensenergie in zich heeft.

T; Ja ik ben werkelijk ongrijpbaar en kan listig zijn als een slang. Mensen die het niet goed met mij voorhebben (of met dierbaren of andere zwak staande mensen om mij heen) hebben een zeer zware partij aan mij.
Liefde is prachtig NiMS en zal altijd alle deuren openen, zeker de onzelfzuchtige. Ja, liefde raakt me, maar ook de misstanden die er om me heen zijn. In dat laatste geval spring ik onmiddellijk op de bres. Ik ben een beschermer van de (op dat moment) zwakkere!!.

N; Je staat in goed contact met je ziel en staat ook op het punt deze ziel los te laten, waarmee je je identiteit loslaat. Jij begrijpt heel goed wat het nut van 1+1=3 betekend.

T; Ja ik heb een sterke verbinding met mijn ziel en geest. Mijn eigen (ego) identiteit laat ik telkens meer los. Ik schrijf ook niet voor niets “voorbij het ego is er de ziel”

N; Jou leven was verre van makkelijk. Ooit over nagedacht om een boek te schrijven? Vind ik wel iets voor jou. Ik heb het idee dat jij heel boeiend kan vertellen

T; Grappig; ik schrijf al enige tijd aan mijn boek. De titel is “Andreas gaat naar Fluisterland”. Het gaat over een jongetje dat langzaam naar de stem van zijn eigen hart/ziel leert luisteren.
Ik kwam als kind tercht in een gezin waar de vader al spoedig vertrok en mijn moeder niet kon moederen door haar trauma. Totale verwaarlozing was het gevolg; meerder uit huis plaatsingen en een zeer recalcitrante pubertijd. Ik reed al auto en motor toen ik 16 was. Mijn levenshouding heeft mij overigens een redelijk bekend kunstenaar (sieraadontwerper) gemaakt en ik kon er goed van leven. Dit heb ik vorig jaar helemaal losgelaten om mij meer te kunnen richten op de mens zelf. Ik heb zelf een hoop ont-dekkingen gedaan waar veel mensen iets mee kunnen. In zekere zin ben ik een soort “doe het zelf “psycholoog. Zelf heb ik het gevoel dat ik wel meer dan een boek zal gaan uitbrengen.

T; Nee mijn leven was verre van gemakkelijk. Maar sinds ik het niet meer aan de verwachtingen en het verwachtingsbeeld van onze hopeloos geestelijk en gevoelsdode maatschappij spiegel maar aan mijzelf en de innerlijke (ziel)behoefte van de mens, valt ALLES op zijn plaats.
Moeilijkheden zijn niet erg; het verdiept je in je eigen bestaan (en dat van anderen). Het leven spiegelen aan de ziel en het zielsbestaan geeft de mens werkelijk alle antwoorden!!!!!

Ja ik ben een intens levend mensenkind en blij dat ik onder ons mag zijn!!!!!.

Goeie lezing NiMS; dit had ik niet ver-wacht!!!!

Thomas
JulienMoorrees
Bedankt Thomas voor je openhartigheid :). Hoezo had je dit niet verwacht?
Thomas A
Thomas A apr 12 '07
Ik ben gewend dat mensen mij maar moeilijk kunnen zien.
Ayasha
Ayasha apr 12 '07
Ik moei me nu ineens wel...Maar Thomas, je hebt een bepaalde blik in je ogen, je geeft me een nerveus gevoel...Alsof er iets mis zit, op dit moment...Wat scheeld er?

Ik kan het fout hebben hoor...
Thomas A
Thomas A apr 12 '07
Nou dat weet ik niet Kath, maar toen de foto gemaakt werd kan dat best wel het geval geweest zijn. Ben wel een bewogen mens in elk geval. Durf je het aan je gevoel te omschrijven Kath?

Er scheelt mij nu echt niks. ik zal verder altijd wel heel gevoelig blijven, is ook best ook wat mij betreft.

Thomas
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van Thomas A:
Ik ben gewend dat mensen mij maar moeilijk kunnen zien.
Vreemd want jouw foto is echt heel open. Misschien dat zegt dat meer over de mensen die het geprobeerd hebben ;).
Anne
Anne apr 12 '07
Thomas leuk dat je me lezing zo leuk vond...haha :)

''Het verleden dient mij om inzage te krijgen in mensen processen. Om deze reden wil ik ook graag weten welke gedragingen een mens aanmaakt vanuit zijn/haar verleden.''
Dit is erg interessant, vind ik zelf.

''Ja Anne ik vind de liefde het mooiste voertuig waar wij mensen ons in kunnen verplaatsen (schrijf ik met een traan in mijn ogen). ''
Liefde is ook het mooiste wat er is...niet verder huilen heh..komt allemaal goed :)

Groetjes aNNe
Ayasha
Ayasha apr 12 '07
 Quote:
Origineel van Thomas A:
Nou dat weet ik niet Kath, maar toen de foto gemaakt werd kan dat best wel het geval geweest zijn. Ben wel een bewogen mens in elk geval. Durf je het aan je gevoel te omschrijven Kath?

Er scheelt mij nu echt niks. ik zal verder altijd wel heel gevoelig blijven, is ook best ook wat mij betreft.

Thomas
Ik wil proberen;

Een beetje een dichtgeknepen keel, weinig zuurstof en in je maag een nerveus gevoel. Ik weet niet of je ooit competitie hebt gedaan, maar k krijg dit gevoel altijd vlak voor ik binnen moet...
Vaak zeggen mensen 'vlinders in je buik' maar dat is het niet, het is een onaangenaam en toch geen pijnlijk gevoel. Alsof alle zenuwen in je lijf klaar staan om de kleinste prikkel op te vangen, dan komt er ineens heeeeel veel informatie tegelijk op je af. Het is net dat gevoel waaruit ik vaak de energie haal om nét een beetje sneller te reageren op wat mijn paard doet. (nu rijd jij helemaal geen paard maar van mij part zet je in de plaats van paard een bal, of een fiets of whatever, wat jij het makkelijkste vind)
Echt dat je ja...Extreem gevoelig bent...Soort van adrenaline die door je lijf giert...Daar is het denk ik wel mee te vergelijken...
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
Ik heb net even snel naar je foto gekeken Thomas, maar ik vind je er heel bekend uitzien!
Alsof ik jou of de foto al eerder heb gezien?
Thomas A
Thomas A apr 14 '07
Geen idee? waar?
Wendy's
Wendy's apr 14 '07
Ik wil hem ook nog steeds lezen! kdenk dat da morgen pas komt..
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420