Loading...
nl

foto lezen

Mimosa
Mimosa okt 10 '10
Blijkbaar had ik mijn foto op de engelse variant gezet. Bij deze probeer ik of het hier ook lukt. Het is een beetje vreemde foto, maar het lijkt alsof ik altijd vreemd op de foto sta. smile
Ik zou het heel fijn vinden als iemand mijn foto kon lezen. Hoewel ik weet dat ik het zelf moet doen, groeien, veranderen, transformeren, heb ik het gevoel dat ik momenteel wel een soort zetje kan gebruiken of geruststelling dat ik de goede kant opga.
Ik ben al een behoorlijk lange tijd ziek of zelf noem ik het liever in onbalans. Ik ben nu aan het proberen om die onbalans op te heffen. Hiermee wijk ik een beetje af van de gangbare paden, maar mijn gevoel zegt me dat dit wel is wat ik moet doen.
Enfin, een beetje een lang warrig verhaal geworden, ik stop maar. smile
Eens kijken of ik de link hier kan plaatsen.
http://images.merudi.net/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=1
Hopelijk is het zo gelukt. Mocht iemand tijd, zin en/of inspiratie hebben......
Delen:
Emuca
Emuca okt 10 '10
Ik wil het graag als eerste proberen.. heb nu toch net even pauze genomen van mijn schoolwerk. smile


Het valt mij meteen op dat je niet in de camera kijkt maar naar boven.. dit voelt aan als dingen niet meteen durven aankijken en aanpakken. Je kijkt liever naar mensen die je boven je hebt geplaatst voor hun goedkeuring voor je iets aanpakt... Maar daarbij vergeet je dat je het zelf heel goed kunt! Misschien wel beter dan hen die je boven je hebt geplaatst.
Achter die onzekerheid staat iemand met de borst vooruit. Zo! Jij kan er echt zijn als je wilt! Heel aanwezig en daarmee kan je bij heel veel mensen heel goed doordringen. Maar je moet het wel gebruiken.
Het is een beetje alsof je onbalans wordt veroorzaakt omdat je hoog en rechtop wilt staan, maar wel op maar een been. Hierdoor sta je niet zo stabiel en raak je eerder in onbalans. Maak voor jezelf dingen duidelijk.. maak de plek waar je staat plat, zodat je hoog en rechtop op 2 benen kunt gaan staan! Maak de punt van de berg waar je op staat zegmaar vlak. Haal wat overbodige dingen uit je leven weg en richt je meer op wat jij belangrijk vind.. smile

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Liefs
Mimosa
Mimosa okt 10 '10
Hallo Angel,

Dank je voor je lezing.
Het geeft meteen een reactie bij mij. Ik laat het nog even bezinken en reageer later nog even.
In elk geval heel erg bedankt, ik denk dat ik hier wel wat mee kan.

Micha
Mimosa
Mimosa okt 10 '10
Hallo Angel,

Een snelle bezinking aangezien dit heel belangrijk is voor mij.
Ik denk dat je gelijk hebt. Misschien wel meer dan ik zou willen toegeven. Ik voel dat ik mensen kan helpen en dat het misschien wel zelfs mijn reden van bestaan is. Maar tegelijkertijd voel ik een soort remming, een soort onzekerheid van wie denk ik wel dat ik ben..
Momenteel ben ik er erg op gericht om dichter bij mijn kern te komen, om weer mezelf te zijn en er volop tegen aan te gaan. Ik ga jouw woorden meenemen want het maakt me best wel veel duidelijk.
Nogmaals heel erg bedankt.
Emuca
Emuca okt 10 '10
Graag gedaan Micha. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki