Loading...
nl

Voorstellen

Mimosa
Mimosa okt 9 '10
Op dit moment heb ik heel erg het gevoel me ook te moeten voorstellen. Ik ben Micha, 37 jaar, moeder van twee zonen en getrouwd met een hele lieve, wijze man.
Sinds een jaar of 4 ben ik flink teruggefloten door mijn lichaam, of misschien kan ik beter zeggen door mijn ziel, aangezien die via mijn lichaam praat. Hierdoor werd ik gedwongen heel goed naar mezelf te kijken. Eerlijk te worden naar mezelf en ben ik aan een hele interessante reis naar binnen begonnen.
Hoewel ik perioden heb dat ik het niet zie zitten, dat ik vreselijk baal, heb ik over het algemeen het gevoel op de goede weg te zijn. Begin ik steeds meer te voelen en zelfs van weten. Ik heb het gevoel meer in contact te staan met mijn ziel en de bron waar we allemaal toe behoren.
Ik heb het gevoel dat ik me op het moment erg aan het ontwikkelen ben, heb ook de behoefte om hierover te praten maar merk dat de mensen om me heen met hele andere dingen bezig zijn.
Ik word erg getrokken naar de ontwikkelingen omtrent 2012. Niet zozeer het rampscenario, maar meer de spirituele ontwikkelingen die gaande zijn. Hoewel ik het allemaal erg vaag en soms zelfs moeilijk te geloven vind, weet ik diep van binnen dat de mens, de wereld en eigenlijk het hele universum zich aan het ontwikkelen is. Ik heb het gevoel dat ook ik hier een rol in speel, en natuurlijk kan dat ook niet anders aangezien het ons allemaal aangaat. Toch voel ik dat ik iets te bieden heb, maar voel me wat dat betreft erg doelloos, erg in het donker tastend nog. Misschien moet ik me eerst nog verder ontwikkelen voor ik ga zien wat er van mij verwacht wordt.
Een lang verhaal is het geworden, hopelijk wel te begrijpen.
In elk geval hoop ik hier te kunnen praten over wat ik meemaak, waar ik doorheen ga. Voor mij is het eigenlijk best wel nieuw allemaal en soms ben ik bang dat ik het me allemaal verbeeld.

Groetjes Micha
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '10
Hoi Micha,

Bedankt voor je mooie introductie. Ik heb het helemaal begrepen wink. Hier zijn zeker veel mensen die hetzelfde willen als jij met deze wereld en ook jouw ervaringen delen. Voel je vrij om te vragen wat je wilt weten!
Sbabe4
Sbabe4 okt 9 '10
Hoi Micha

Welkom op deze forum!!!. Dat gevoel ken ik niet, maar lijkt me best heel vreemd maar ook bijzonder.

Groetjes Sbabe4
admin
admin okt 9 '10
Hoi Micha,
Welkom laugh
Groetjes, Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki