Loading...
nl

Sbabe4, Wie zou mijn foto willen lezen

Sbabe4
Sbabe4 okt 5 '10
Zou iemand mijn foto willen/kunnen lezen. Ben erg benieuwd wat jullie mij kunnen vertelen. Ook ik zou het leuk vinden om te leren fotolezen. Al zou ik niet zo 123 weten hoe te beginnen grin.
In iedergeval alvast hartelijk dank.


Groetjes Sbabe4
Delen:
Maryssa
Maryssa okt 6 '10
Hallo Sbabe4,

* Als eerste heb ik het gevoel bij je dat je je je niet volledig uitspreekt. Je bent wat verlegen en laat je aftroeven door mensen die nogal op de voorgrond treden.Jij mag er zijn en hebt ook recht op ruimte om je zegje te doen. Je moet het alleen wel zelf nemen die ruimte.. Niet twijfelen aan jezelf je hebt veel wijsheid uit te dragen.

* Ik krijg het woord handicap en rolstoel door.Heb je hier mee te maken direct of indirect? Ik krijg dat niet helemaal scherp...

* Een Bibliotheek laten ze me zien binnen een instituut of beschermde woonvorm. Zegt jou dat wat?

* Argwaan; je bent voorzichtig geworden met je vertrouwen schenken. Eerder is er van jouw goedheid en vertrouwen wel eens misbruik gemaakt.

* Ik krijg ook kinderstemmen te horen die een ander kind aan het pesten zijn. Ben jij vroeger gepest op school of heb jij een kind bij wie dit nu speelt?

* Je hebt een sterke intuitie; vertrouw daar op. Het helpt je verder en steunt je bij de dingen die je doet. Ik vind de zachtheid in jouw uitstraling (ehm nee dat is niet het woord..sereniteit dat is het;) die je bij je draagt heel mooi.Je hebt zoveel compassie met anderen. Ik moet hierbij noemen dat ouderen, kinderen en dieren graag in jouw nabijheid zijn. Zoveel warmte, liefde, geduld en begrip heb je ze te bieden en dat voelen ze; mooi...

* Ik krijg tekenen door bij je. Acquarelleer je al? Het past bij je.

* Als ik me invoel op fysieke klachten krijg ik een enorme moeheid te voelen ook ben je soms duizelig.

* Platteland en koeien krijg ik te zien..

* Een rode auto ...heb jij een rode auto?

* Heb jij last van branderige, geïrriteerde ogen?

* Je houdt heel erg van structuur en orde in je leven. Dat heb je nodig om optimaal te functioneren. Je voelt je wel eens anders dan anderen omdat je soms minder energie hebt en die structuur en orde jouw helpen om weer in stroom te komen.

* HSP moet ik bij jou ook noemen en dan bij jou met name geluidprikkels die je best wel kunnen overweldigen.

* Kralen, sieraden krijg ik bij je te zien.. Je draagt graag sieraden die iets betekenen voor jou en je een goed gevoel geven. Volgens mij maak jij ook zelf sieraden.

* Ik krijg een jaren 60 kuipstoel te zien. Het is donkerbruin en de rugleuning heeft een ronde vorm met spijlen die verticaal lopen en rond doorlopen tot in de zitting. Herken je dat? Volgens mij is er ook riet in die stoel verwerkt.

* Ben je snel verkouden? Ik krijg dat te voelen.

Ik ga het hier bij laten; het is een lange lezing geworden; veel informatie die al gelijk begon te stromen toen ik jouw foto zag. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
Sbabe4
Sbabe4 okt 7 '10
Hoi Maryssa

Allereers heel hartelijk dank voor je lezing van mijn foto. Bij sommige dingen kreeg ik gewoon rillingen zo bijzonder.

* Ik ben idd erg verlegen en idd mensen die graag op de voorgrond treden liet ik me in het verleden wel eens aftroeven. Gelukkig ben ik nu wat manser geworden

* Nee ik heb niks met iets wat met rolstoel te maken heeft.

* Bibliotheek of beschermde woonvorm zegt mij ook zo niks.

* Ben idd erg argwaandend. Stond veel voor anderen klaar en zo ineens was ik niet meer belangrijk voor ze. Mensen hebben dus mijn vertrouwen geschonden. Ik kijk eerst de kat uit de boom voordat ik mensen weer een beetje ga vertrouwen. Dus dat heeft vaak tijd nodig.

* Ben vroeger wel eens gepest maar niet extreem ofzo. Van het pesten van mijn kinderen weet ik zo niet. Volgens mij niet!!

* Bij punt 6 (zo maar te noemen) klopt wel. Ik heb vroeger met ouderen gewerkt (zat in de zorg). Mensen waren gek met me. Vonden me een lieve zuster. Ben gek met kinderen en dieren idd. Mijn honden en katten zijn graag bij me.

* Platteland en koeien klopt exact (krijg er nog de kiebels van). We hebben een rundveebedrijf die mijn man en ik samen runnen.

* Wij hebben geen rode personenauto maar we hebben wel een rode brandweerwagen. Ik weet niet of dat ook geldt.

* Op dit moment geen last van branderige geirriteerde ogen.

* Klopt helemaal ik houd van structuur en regelmaat. Ik kan behoorlijk van slag raken als ik anders gaat dan het zou moeten. Mijn man zegt wel eens doe toch niet zo moeilijk haha. Hij zit dan ook heel anders in elkaar haha.

* Wat is HSP!!!

* Ik ben idd dol op sieraden. Draag ze ook graag. Ja iets wat bij mij iets betekend. Ik heb dus een Tedora armband en er hangen allemaal bedels aan die iets persoonlijks voor me betekenen. En ja ik maak zelf ook sieranden. Nu op dit moment niet, maar heb het wel veel gedaan.

* We hebben idd een donkerbruine kuipstoel met verticaal doorlopende spijlen tot en met de zitting gehad. Maar die hebben wij nu niet meer.

* Ben vaak verkouden klopt!!!. Ben dan net zo'n beetje genezen van de vorige verkoudheid en dan is de volgende alweer aan het opkomen.

Zo heel bijzonder hoor. Heel veel punten kloppen, kan mezelf daar heel veel in vinden. Sommige niet. Nogmaals heel hartelijk dank hiervoor.

Liefs Sbabe4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki