Loading...
nl

Boer'nland

admin
admin okt 3 '10
Van de week het weiland in geweest waar ik meerdere Bella's tegen kwam smileVond er een paar leuke foto's tussen zien die ik hier wilde plaatsen.
Gr., Bart
Delen:
admin
admin okt 3 '10
De koeien zijn prachtig maar wat heb ik een hekel aan die stomme gele dingen in hun oren.
Afschaffen moeten ze die!
admin
admin okt 3 '10
Ben ik helemaal met je eens Karin!! Afschaffen die oorbellen voor koeien, die doen de boeren maar zelf in !
1stMoonofMars
1stMoonofMars okt 3 '10
laughhehe idd smile, of; "waren het maar oorbellen" dat heeft tenminste nog iets....

die nummers/labels mogen ze er idd wel uitgooien, ikzelf vindt 'persoonsnummer' / 'sofienummer' al vervelend... zelfs het gehele pasje dat nu bij je gedragen moet worden al irritant (ik bedoel vraag gewoon mijn naam, of anders stel ik mezelf voor enz etc...)

en als ik dan zie dat er blijkbaar voor de nieuwe documenten een vingerafdruk vereist is...... forget it, ik ga dan of gewoon helemaal geen nieuwe pas aanvragen... of als ik het toch nodig heb, mun duim op dat moment heel toevallig wat sabboteren(sneetje hier en daar...wat groevjes opvullen wink... eigenwijze ikje wink) ... in dat opzicht trek ik nu ff een parralel, het vee wordt gelabeld, en wij ook op een subtiele langzame manier....


waarbij vrijheid onder het mom van veiligheid langzaam de nek om wordt gedraaid confused

-------------------------------

wha, afgezien van dit rebelse txt-je

wat de leuke foto's weer teniet doet (beetje doomtxtje van mij neem ik aan :x )

leuke foto's! laugh

1stmoonofMars
Beschermengel
Beschermengel okt 3 '10

Ohh hihi wat een leuke foto's...ze kijken zo mooi in de lens, knappe dames hoor! smile...
admin
admin okt 3 '10
Hehehe ja, begrijp precies wat je bedoelt 1MM. Jammer dat er zo gelabeld wordt.. helaas! En dank smileJa hé HM, gaaf laugh
Lin
Lin okt 3 '10
@Bart; geweldige foto's , ik wilde als kindzijnde altijd heel graag een koe als huisdier mja de tuin was te klein vonden mijn pap en mam hihihi! Bij ons in het dorp hadden we een boer met koeien waar ik gelukkig toch dekoeien kon aaien. Er was zelfs 1 die zijn kop op mijn schouder durfde te leggen en vond het heerlijk om achter der oortje gekriebld te worden.

Dankjewel voor het herbeleven van die fijne herinnering die ik was vergeten

liefs lin
admin
admin okt 3 '10
Hey Lin, dank je wel en wat leuk zeg ! Fijn dat de foto's deze leuke herinneringen bij jou naar boven konden halen smile
Wat me inderdaad opviel is dat als je zelf rustig bent, ze heel "aanhankelijk" zijn smile
Liefs terug, Bart
admin
admin okt 3 '10
@ Bart
Mevrouw 1 vraagt: Wat doet U hier?
Mevrouw 2 zegt; Bel 06-363636
Mevrouw 3 (is punker zie de haardracht) en zegt; Pffrt
Mevrouw 4; Ietwat genant,een snottebelle Margarita die vraagt:
"Moet dit"?

Haha Leuk zeg.
admin
admin okt 3 '10
Hahahaha nougnag .. geweldige beeldspraak laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki