Loading...
nl

badeendje, hoi

badeendje
badeendje sep 29 '10
Ik wil heel graag een foto van mijn schoonmoeder laten lezen maar ik heb ook een beetje moeite om dat op internet te zetten. Ik heb mijn schoonmoeder maar een paar maanden gekend en ze was toen al erg ziek. Ik heb daar veel moeite mee....
wil iemand prive een foto voor mij lezen??
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 29 '10
Helaas is het lezen van anderen niet toegestaan, zie de regels voor het fotolezen: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432
admin
admin sep 29 '10
Hoi badeendje en Nims,

Je schoonmoeder is nog steeds ziek (hopelijk niet overleden), en van haar wil je graag de foto gelezen hebben? Ben je op zoek naar bepaalde antwoorden op vragen?
Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '10
Goeie vraag Bart, die indruk had ik niet. Als ze overleden is, dan is het inderdaad toegestaan. Ik hoor je antwoord wel.
badeendje
badeendje okt 1 '10
ze is al overleden. al een paar jaar. ik heb haar nooit echt goed gekend alleen ziek en heb inderdaad wel een paar vragen en ook over haar karakter en alles.
badeendje
badeendje nov 1 '10
Niemand????
admin
admin nov 1 '10
Hoi badeendje, je mag me een foto PB sturen.

Gr.,
Bart
badeendje
badeendje nov 2 '10
uh hoe moet dat eigenlijk een foto oploaden(A)
badeendje
badeendje nov 2 '10
uh hoe moet dat eigenlijk een foto uploaden(A)
admin
admin nov 2 '10
Hoi badeendje,

Je gaat naar volledig antwoordscherm, kiest Bestandsbeheer -> Voeg bestand toe -> Klaar met nieuwe files toevoegen-> dan versturen.
admin
admin nov 2 '10
Badeendje, ik heb de foto's van het openbare forum verwijderd en apart gezet. De fotolezing krijg je via PB.

Groetjes,
Bart
badeendje
badeendje nov 2 '10
dankje!, vind je het erg Bart als ik hier vraag of nog meer mensen het willen lezen?? dan bij deze als er nog meer mensen zijn?
badeendje
badeendje nov 3 '10
niemand anders die een foto wil lezen voor mij??
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki