Loading...
nl

Cindy

Acheliah
Acheliah apr 5 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-727

Dit is mijn hond Cindy van bijna 2 jaar wie wil deze foto lezen. Er is iets waarvan ik de oorzaak niet weet.

Liefs Dieneke
Delen:
Acheliah
Acheliah apr 8 '07
Iemand proberen
jo
jo apr 8 '07
ja ik wil wel proberen maar ben al de hele week ziek dus voelt niet goed om nu iets te doen
over een paar dagen wil ik het wel proberen.
als ik nu haar foto zie beginnen alleen mijn oren te toeteren alsof er veel tegen mij gepraat/geschreeuwt word.
maar ik probeer het nog een keer als ik me beter voel
gr jo
Acheliah
Acheliah apr 9 '07
Is goed Jo
jo
jo apr 13 '07
ik stuur hem naar je in pb
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Jo Lieverd zet het maar hier weg ok

Liefs Dieneke
jo
jo apr 13 '07
Hoi dinie

Dit gevoel kreeg ik bij de foto ik ben benieuwd of er iets van klopt

cindy is een fijne hond voor jou
maar weet soms niet wat ze met bepaalde situaties aanmoet. alsof ze niet weet waar ze moet gaan liggen. of ze geen veilig plekje kan vinden.
Ze vind jou waarschijnlijk onvoorspelbaar het is nooit hetzelfde de ene keer is het goed de andere keer is het fout.
mijn oren toeteren nog steeds!!
Praat of schreeuw je veel tegen haar?
Borstel jij haar vaak? of juist nooit?
Je moet haar echt gaan borstelen dat is goed voor jullie relatie.

ik weet niet maar ik hoor steeds: proberen is niet goed genoeg je moet het DOEN!

wat het te betekenen heeft weet ik ook niet misschien dat jij daar verder iets mee kan.Zeg je bijv tegen haar ik probeer het wel maar het lukt niet ofzo? of morgen probeer ik het weer?

Groetjes Jo
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
 Quote:
Origineel van jo:
Hoi dinie

Dit gevoel kreeg ik bij de foto ik ben benieuwd of er iets van klopt

cindy is een fijne hond voor jou
maar weet soms niet wat ze met bepaalde situaties aanmoet.

*Klopt ik ben vaak gestrest door de situatie en weet het zelf af en toe niet eens meer

alsof ze niet weet waar ze moet gaan liggen. of ze geen veilig plekje kan vinden.
Ze vind jou waarschijnlijk onvoorspelbaar het is nooit hetzelfde de ene keer is het goed de andere keer is het fout.

*Klopt dat heeft weer met stress te maken ook door mijn dochter die is vaak boos niet letterlijk op haar maar op alles en iedereen

mijn oren toeteren nog steeds!!
Praat of schreeuw je veel tegen haar?

*Klopt ja vaak verdomt ze het te luisteren en moet ik gillen en dat vindt ik dan weer lullig regenover haar

Borstel jij haar vaak? of juist nooit?
Je moet haar echt gaan borstelen dat is goed voor jullie relatie.

*Zit wel wat in nee. Nee ik borstel haar nooit maar Esmée daar in tegen wat vaker

ik weet niet maar ik hoor steeds: proberen is niet goed genoeg je moet het DOEN!

*Toen ik dit las moest ik ff een traantje weg pinken want ik probeer mijn leven op orde te krijgen maar idd proberen is niet genoeg ik moet het doen.

wat het te betekenen heeft weet ik ook niet misschien dat jij daar verder iets mee kan.Zeg je bijv tegen haar ik probeer het wel maar het lukt niet ofzo? of morgen probeer ik het weer

*Ik denk vaak verdomme waarom lukt het me niet maar dat komt wederom door de stress. Loop helemaal over.

Groetjes Jo
Liefs Dieneke
jo
jo apr 13 '07
maar waar heeft ze last van? dat heb ik er niet uit kunnen halen??
omdat je schreef: er is iets waarvan ik de oorzaak niet weet.

Gr Jo
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Ze bijt zomaar ineens mensen zonder reden en dat vindt ik vervelend maar verder is het een schat van een hond
jo
jo apr 13 '07
ik denk dat als de hond wat rust krijgt dat het zo weer beter gaat.
Of heeft ze het altijd al gedaan?
maar ik denk dat dit iets van de laatste tijd is of niet?
Gr Jo
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
ja de laatste tijd ja
Rat
Rat apr 14 '07
Cindy is een lieve hond maar zeer ongehoorzaam. Luisterd slecht vandaar dat je dat gegil hoort van ons denk ik haha. Eerst dacht ik ruim die hond op en neem een americaanse stafford maar dat wilde Dien niet ach nu heeft ze twee honden en dat gaat ook goed kijk zelf maar

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-742
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Idd ik wil geen nieuwe hond en dan de oude hond weg doen Cindy is lief en verdiend het om met respect behandeld te worden.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Ik heb na jouw reading de hond eens in de gaten gehouden dat je harde stemmen hoorde klopt. Ik moet vaak gillen tegen de hond want als ik dat niet doe luisterd ze voor geen meter vanmorgen nog liep ze weg ik roep haar terug nou ho maar maar wel bijna onder een auto daarom gilde ik en kwam ze terug dat is haar redding geweest. Ze trekt en steeds moet ik volg zeggen ze luisterd gewoonweg niet ookal doe ik nog zo mijn best.

Liefs Dieneke
jo
jo apr 14 '07
Ben je wel met haar op cursus geweest?
het bijten kan ook gewoon zijn dat ze aandacht wil!

ene rat je kan een hond niet zomaar inruilen!! wat ben jij voor iemand die daar zo over denkt???
ik vind het heel erg dat er mensen zijn die er zo over denken!! Maar goed dat het jou hond niet is!!
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Hoe bedoel je maar goed dat het mijn hond niet is.
Ik ging de straks de hond uitlaten er kwam een marokaanse jongen langs en ze haalt ineens uit ik kon hem net op tijd terug trekken. En waarom ik weet het niet, echt niet. En nee ik ben niet op cursus geweest met haar wel weet ik dat haar ouders ook zulke geintjes hadden (nouja geintjes)
Wat de pup betreft ik vindt het een leuk beestje maar inruilen voor Cindy nooit samen wel en met Rat heb ik niks te maken.

Liefs Dieneke
jo
jo apr 15 '07
ik bedoelde natuurlijk dat het goed is dat cindy jou hond is en niet van die rat.
Omdat hij schrijft dat jij haar maar weg moest doen.

Ik hoop echt dat het binnenkort weer beter gaat met cindy en dat ze ophoud met bijten misschien kan je proberen om snoepjes mee te nemen als je gaat wandelen en als ze het goed doet geef je een snoepje. Ik denk dat wat positieve aandacht geen kwaad kan.

Gr Jo
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
Dank je Jo en als het me lukt haal ik die pup ook deze kant op als het me lukt
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-744

Zou het als je de foto bekijkt lukken zou ze bij mij terug komen denk je
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk